Camping Pieterom

73 reviews over Camping Pieterom

• 2019
    9Annemarie V28-09-2019

Super schoon appartement

Wat een heerlijk 4 persoons appartement op camping Pieterom! Vriendelijk ontvangst, en er lagen heerlijke versnaperingen. Het appartement was super schoon, heeft heerlijke bedden (2.10!) en fijne stoelen/bank. Een heerlijke douche, en aparte wc. Onze zoon kon lekker racen met de skelters, die aanwezig waren en vond het leuk om eieren te kopen in de schuur. We hebben super fijne dagen gehad dankzij het fijne appartement. Wij zijn dagje Plopsaland geweest (zorg voor korting, het is te duur voor wat het is) en gaan nog een dagje wildlands.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Alphons en Gerrie07-07-2019

Gewoon top.

Zeer ruime goed verzorgde kleinschalige camping met waterkraan per 2 kampeerplaatsen en tegelplataeu onder voortent. Klantvriendelijk. Supermarkt op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Wbuddingh02-05-2019

Super mini-camping

Mooie camping met modern en schoon sanitair. Rustig gelegen met bakker en winkel AH op loopafstand.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Vera24-04-2019

Geweldig

Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen, schoon sanitair, toegankelijke receptie, leuke eigenaar, en rustig.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Rene Versteegh24-08-2018

Topcamping

Geweldige camping, goede ligging, royale plaatsen en een fantastische sfeer. We komen hier graag nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gert Albrechts22-08-2018

Op alle punten een voorbeeldige camping.

Zeer gastvrije, vriendelijke, deskundige, behulpzame, zorgzame nette eigenaren. Zeer schoon sanitair. Ruime mooie plaatsen. Voldoende parkeervoorzieningen. Mooi aangelegd en onderhouden terrein en gebouwen. Goede wifi. Prijs/kwaliteit: zeer gunstig. Gunstige ligging tov voorzieningen (bijv supermarkt, warme bakker, bank, diverse horeca en even verderop een tankstation). Alles op loopafstand. Ideaal voor rust zoekende fietsliefhebbers maar natuurlijk ook voor (Pieterpad)wandelaars. Wij zijn best kritisch en hebben al heel wat campings gezien maar er blijft voor ons op Pieterom echt niets maar dan ook niets aan te merken. Wij (50+) zouden geen reden kunnen bedenken om geen 10 te geven. Dit alles lijkt misschien wat overdreven maar als ik het nog eens doorneem, neem ik er geen woord van terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Jan en Jose11-06-2018

Mooie goed verzorgde camping met heel vriendelijke eigenaar. Fijne rustige lokatie. Alle plekken hebben een watertappunt en stroomaansluiting. Sanitair wordt elke dag goed schoongemaakt. Wasmachine en droger aanwezig. Veel groen en mooi bloemenperk in het midden van het terrein. Aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Robin en Mienke04-06-2018

Mooie, rustige en heel schone camping

Als je van een eenvoudige en rustige camping houdt, met zeer schone sanitaire voorzieningen en een uitermate vriendelijke en behulpzame beheerder dan is dit de camping die je zoekt.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Gerrit Louwsma31-08-2017

een warm bad

Voor het derde jaar op rij een week met een tentje op Pieterom. Rustige camping, fijne beheerders die niet 'moeilijk' doen en gehannes met wc-papier of wisselgeld voor de douche, het is allemaal inbegrepen. Hoewel? Op sommige campings betaal je méér stageld en komt het voorgaande nog voor eigen rekening. Ik ga volgend jaar weer!

Alleen gereisd in augustus 2017

• 8Wiebke van Amersfoort - Klein21-07-2017

Goed verzorgde camping !

Camping Pieterom , een heerlijke camping waar we 2 weken gekampeerd hebben. Een nette / goed verzorgde camping . Ruime plaatsen , gastvrije behulpzame camping eigenaren. En het dorpje Sleen , ik zou er zo willen wonen ! Er hangt een fijne sfeer. En de omgeving is prachtig ! Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

4 tips over Camping Pieterom

• Wbuddingh, 02-05-2019

Volop genieten in de omgeving. Natuur zwemplas, wandelroutes, mtb route allemaal binnen 5 km van de camping.

• Irma Derksen, 02-08-2013

De pizzeria in het dorpje Meppen is een aanrader. Wel eerst reserveren.

• Bram en Ria Soetendal- van de Grint, 07-09-2012

Een prima overnachtingsplek voor wandelaars aan het Pieterpad.

0 vragen over Camping Pieterom

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50