Camping Pieterom

69 reviews over Camping Pieterom in het Nederlands

Topcamping

Rene Versteegh,
24-8-2018

Geweldige camping, goede ligging, royale plaatsen en een fantastische sfeer. We komen hier graag nog eens terug.

Op alle punten een voorbeeldige camping.

Gert Albrechts,
22-8-2018

Zeer gastvrije, vriendelijke, deskundige, behulpzame, zorgzame nette eigenaren. Zeer schoon sanitair. Ruime mooie plaatsen. Voldoende parkeervoorzieningen. Mooi aangelegd en onderhouden terrein en gebouwen. Goede wifi. Prijs/kwaliteit: zeer gunstig. Gunstige ligging tov voorzieningen (bijv supermarkt, warme bakker, bank, diverse horeca en even verderop een tankstation). Alles op loopafstand. Ideaal voor rust zoekende fietsliefhebbers maar natuurlijk ook voor (Pieterpad)wandelaars. Wij zijn best kritisch en hebben al heel wat campings gezien maar er blijft voor ons op Pieterom echt niets maar dan ook niets aan te merken. Wij (50+) zouden geen reden kunnen bedenken om geen 10 te geven. Dit alles lijkt misschien wat overdreven maar als ik het nog eens doorneem, neem ik er geen woord van terug.

Jan en Jose,
11-6-2018

Mooie goed verzorgde camping met heel vriendelijke eigenaar. Fijne rustige lokatie. Alle plekken hebben een watertappunt en stroomaansluiting. Sanitair wordt elke dag goed schoongemaakt. Wasmachine en droger aanwezig. Veel groen en mooi bloemenperk in het midden van het terrein. Aanrader!!!

Mooie, rustige en heel schone camping

Robin en Mienke,
4-6-2018

Als je van een eenvoudige en rustige camping houdt, met zeer schone sanitaire voorzieningen en een uitermate vriendelijke en behulpzame beheerder dan is dit de camping die je zoekt.

een warm bad

Gerrit Louwsma,
31-8-2017

Voor het derde jaar op rij een week met een tentje op Pieterom. Rustige camping, fijne beheerders die niet 'moeilijk' doen en gehannes met wc-papier of wisselgeld voor de douche, het is allemaal inbegrepen. Hoewel? Op sommige campings betaal je méér stageld en komt het voorgaande nog voor eigen rekening. Ik ga volgend jaar weer!

Goed verzorgde camping !

Wiebke van Amersfoort - Klein,
21-7-2017

Camping Pieterom , een heerlijke camping waar we 2 weken gekampeerd hebben. Een nette / goed verzorgde camping . Ruime plaatsen , gastvrije behulpzame camping eigenaren. En het dorpje Sleen , ik zou er zo willen wonen ! Er hangt een fijne sfeer. En de omgeving is prachtig ! Wij komen zeker terug.

Een pracht van een minicamping.

K.G.Enters,
15-7-2017

Ruime plaatsen. Brandschoon sanitair. Sleen ligt op de Drentse zandgronden, dus veel oeroude dorpen in de omgeving op fietsafstand.

Geen minpunten

Wil zeker nog eens terug

Anjo,
30-6-2017

Wij verbleven 14 dagen in het keurig verzorgde appartement. Ook met heel hete dagen blijft de slaapkamer lekker koel.

We hebben heerlijk kunnen fietsen door prachtige dorpjes.

De zon draait tegen de middag op het terras. Kunt dus lang buiten zitten.

Ruime plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk.

Koos Heitkönig,
30-6-2017

Camping is op loopafstand van het dorp Sleen, nabij Emmen en Coevorden, landelijk gelegen met mooie rietgedekte boerderijen. Bij aankomst krijg je een tas met informatie over de omgeving. Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Voor afwassen is het water heet genoeg. Eieren en jam zijn verkrijgbaar. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De camping is een goede uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Wat niet goed is zou ik niet weten. Ik mis hooguit de mogelijkheid om groenafval te scheiden.

Een plek om naar terug te gaan

Wendy Rijshouwer,
17-6-2017

Voor de 2e keer hebben wij op Camping Pieterom gestaan. Wat weer opviel zijn de heel grote staanplaatsen, het zeer schone sanitair, het goed onderhouden kampeerterrein én de vriendelijkheid van de eigenaren. We voelden ons erg welkom. De wifi is veel beter dan 2 jaar geleden en je kunt een digitenne huren (wel zelf tv meenemen).

In het dorp zit een Albert Heijn, een goede warme bakker en een drogist. Ook zit er een "VVV". Op woensdag staat er een geel goede visboer op het parkeerterrein bij de drogist (Hollandse Nieuwe was erg lekker), het is er elke keer druk!

In het dorp zit oa een snackbar en een Pizzaria, maar op advies van Klaas hebben wij Chinees gehaald 10 minuten rijden van de camping.

Wij willen volgend jaar weer een weekje kamperen op Pieterom!

Wendy en Olav

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pieterom in Sleen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pieterom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.