Openluchtmuseum Ellert en Brammert

Openluchtmuseum Ellert en Brammert

7.9Goed

• 8anenroy10-09-2010

De moeite waard !

Een leuk en interessant openluchtmuseum met plaggenhutten, Drentse huisjes, schooltje, smederij enz. Het was groter dan wij hadden verwacht. Leuk om een paar uur in rond te wandelen. De entreeprijs van 5 euro is laag voor wat je te zien krijgt.

Gereisd met partner in september 2010

• 9j a beugelink24-04-2013

was leerzaam

het was een goed en duidelijk op gezet park goed ingericht en een plezier om te bezoeken

april 2013

• 8Judith Grinwis30-09-2013

Leuk

Gewoon erg leuk! Vertelt veel over Drenthe en de geschiedenis

september 2013

• 8Lies Casteleijn11-05-2012

drenthe vroeger....

Keurig onderhouden en ruim opgezet. De naam is niet zo passend, je verwacht meer iets voor kinderen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Gonnie Dekker09-09-2012

Hier heeft iedereen toch van gehoord?

Dit moet je gezien hebben

januari 2012

• 7H.D. van Gameren10-07-2012

Leuk!

Leuk om te zien, hoe de mensen vroeger leefden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Fari26-11-2012

Veel te zien

Heel leuk en leerzaam. Het ligt dicht bij Emmen in een bosrijke omgeving. Hier zie het het leven van vroeger.

Gereisd met partner in november 2012

• 7singer22-09-2012

zeer leerzaam

leuk opgezet van hunnebed tot normale woning

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8hermans24-08-2013

leerzaam

leuke onderbreking tijdens het fietsen, en prima terrasje om de inwendige mens te versterken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Liefers24-08-2013

interessant

Met een informatieboekje was het interessant. Het was voor al leuk om de film Bartje Ik bid niet voor bruine bonen te kijken. Want dan zie je de fillm helemaal terug tijdens het bezoek

Gereisd met vrienden in augustus 2013

10 van de 90 reviews gezien