Weer vandaag26°
9,2

13 reviews over Camping Minicamping De Brabander in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad !

Jairo & Jose
7-9-2017

Mensen het is een zere aanrader voor een heerlijke rustige en warme vakantie. Mijn vriendin en ik zijn hier geweest voor onze eerste vakantie samen, in een klein tentje van 2 bij 2, voornemen een weekend, resultaat 2,5 a 3 weken....... Is alles mee gezegd lijkt me, ontvangst was warm vriendelijk en oprecht. Top verblijf met erg toffe en aardige gastheer/vrouw, erg jammer dat ze er mee stoppen, maar zeker verdiend naar jaren zo,n knus, warm en heerlijke camping te runnen....... Bij deze nog heeel veel succes en geluk bij jullie nieuwe fase van jullie reis.... M.v.g. Jairo & Jose 10+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++,

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtige Camping en deze omgeving

Ellen en John Grobben
3-8-2017

Prachtige ruime plekken op deze camping. Toiletten zijn goed onderhouden en schoon. Je kunt lekker eten en zelfs wordt het eten tot de camping plek bezorgt. De omgeving is formidabel. Wandelen, fietsen en zwemmen. Zienswaardigheid is Westenbork en Orvelte en dierenpark in Emmen.

Het was fantastisch en gezellig

Truus Knol van Swieten
24-3-2017

Eerst kijken of er nog plaats is

Gereisd Met partner in juli 2015

Fijne plek

Lia vd Ven
23-7-2016

Bij camping de Brabander voel je door het warme persoonlijke welkom meteen thuis. Ruime plekken, fiets en wandel mogelijkheden zijn er volop, dinsdagavond koffieavond erg gezellig. Gewoon een fijne rustige camping. Dichtbij een zwemwater.

Geweldig en wat een ontvangst!

Bert en Marga Munneke
8-5-2016

We hebben op de camping gestaan en we hadden er een familiereünie met 32 personen(2 waren er ziek) maar wat een beleving zowel binnen als buiten en de eigenaren was niets teveel! voor iedereen een aanrader om daar een feest te gaan houden en dan gelijk een bezoek aan de camping,Kibbelkoele naast de camping en veel fiets en wandelroute,s wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in april 2016

Keileuk en altijd gezellig!

MaJoDex
8-4-2016

De campingeigenaren zullen hun stinkende best doen om het je naar de zin te maken en dat lukt ze ook altijd! Op de camping en ook in de Bistro Bij Ons. We zijn al meerdere keren geweest en zijn vanaf het begin zeer te spreken over deze camping, de ligging en mogelijkheden tot wandelen, fietsen, bezienswaardigheden, en zeker ook de eigenaren en wat zij van de camping hebben gemaakt! Top, wij blijven teruggaan!

Gereisd Met partner in maart 2016

Hele mooie, Schone, goed onderhouden, mini camping

jgrobben
15-6-2015

Zeer mooie, rustige en natuurlijk gelegen mini camping met 25 plaatsen. Dicht bij een recreatieplas op ong. 100 meter lopen. Heel schoon toiletgebouw. We hebben ons hier prima vermaakt en komen zeer zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Agnes
20-7-2014

Wij waren een weekend op deze mini camping. Het is een mooie locatie, met ruime plaatsen. Sanitair is netjes en schoon. Eigenaar is zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Prima gelegenheid om te eten van een kleine kaart in de overdekte bistro of buiten op het gezellige terras. Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima plek!

Bart en Erna Bouwmeester
22-4-2013

Minicamping de Brabander is een gemoedelijke, gastvrije en gezellige camping. Niet super luxueus maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en schóón.Prima basis om vanaf deze camping Drenthe (verder) te verkennen. Met ruime goed onderhouden plekken. De camping ligt wel dicht bij een provinciale weg, maar daar heb je weinig tot geen geluidsoverlast van. Wij gaan er dit jaar voor de 4e keer een volle week naar toe (de week waarin Hemelvaart valt) en combineren deze kampeerweek met deelname aan de Drentse wandel4daagse.

Bart en Erna, Doetinchem

Gereisd Met partner in mei 2012

rabander

F de Wit
12-6-2011

een dikke 10 van ons heel goed bevallen vriendelijk schoon en mooie lokatie Fam de Wit

Gereisd Met partner in mei 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Brabander in Schoonoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Brabander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.