Vakantiehuis
9,7

3 reviews over Vakantiehuis De Kibbelhof in het Nederlands

Jolanda van der Laak,
26-3-2018

Het is een geweldig vakantiehuis. Het is aangepast voor mensen met een handicap maar voor een familieweekend is het ook erg geschikt. Alles is er en de keuken is een feest om in te koken. Ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen. Er zijn geitjes, kippen, alpaca's en ook een heel lief paardje.

Kortom, het is nu het vierde jaar dat wij ons familieweekend hier hebben gehouden en het was weer geweldig.

Gereisd met vrienden in maart 2018

fantastie's

hemco
10-2-2013

de kibbelhof leend zich erg goed voor groepen met rolstoelers

Gereisd met vrienden in januari 2013

kindvriendlijk huis

Wendy
16-10-2010

Ik ben hier meerdere keren geweest met familieweekenden. Het is een mooi groepsverblijf. Het is ook zeer geschikt voor mensen met een bepreking. De keuken is ook netjes en al het hoognodige is aanwezig. Het hele huis en en de tuin zijn zeer kindvriendelijk. Het verblijf ligt in een een prachtige omgeving. Op loop afstand ligt er de plas de kibbelkoele.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kibbelhof in Schoonoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kibbelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.