Vakantiehuis De Kibbelhof

Vakantiehuis De Kibbelhof

9.8Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Schoonoord

Op vakantie geweest naar De Kibbelhof?

9.8Fenomenaal

Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis De Kibbelhof

• 2019
      10Henny Woud23-09-2019

Fantastisch, het kon niet mooier!!

Vanwege ons 40 jaar huwelijksfeest hebben we van een prachtig weekend in de Kibbelhof mogen genieten met het gezin (8 volwassenen en 8 kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar)

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
      10Jolanda van der Laak26-03-2018

Het is een geweldig vakantiehuis. Het is aangepast voor mensen met een handicap maar voor een familieweekend is het ook erg geschikt. Alles is er en de keuken is een feest om in te koken. Ook voor kleine kinderen is er genoeg te doen. Er zijn geitjes, kippen, alpaca's en ook een heel lief paardje. Kortom, het is nu het vierde jaar dat wij ons familieweekend hier hebben gehouden en het was weer geweldig.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9hemco10-02-2013

fantastie's

de kibbelhof leend zich erg goed voor groepen met rolstoelers

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Wendy16-10-2010

kindvriendlijk huis

Ik ben hier meerdere keren geweest met familieweekenden. Het is een mooi groepsverblijf. Het is ook zeer geschikt voor mensen met een bepreking. De keuken is ook netjes en al het hoognodige is aanwezig. Het hele huis en en de tuin zijn zeer kindvriendelijk. Het verblijf ligt in een een prachtige omgeving. Op loop afstand ligt er de plas de kibbelkoele.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

1 tip over Vakantiehuis De Kibbelhof

• hemco, 10-02-2013

de kibbelhof is een zeer goed ingerichte accomodatie voor rolstoelers alles wat nodig is is aanwezig

2 vragen over Vakantiehuis De Kibbelhof

• marchien, 17-09-2016

hond

Ik zie op jullie site niets over honden; houdt dit in dat honden niet welkom zijn? vriendelijke groet, Marchien Boelens

• Profila Zorg - Marian den Ouden, 05-10-2012

bestellen boodschappen

Van 15 t/m 19 october zijn wij met een groep in het vakantiehuis. Ik heb begrepen dat er een boodschappen service is. Kunt u mij (voor het doorfaxen van een boodschappenlijst) een nummer geven?

Voor de 1e dag maandagavond zouden we met de bewoners patat willen eten. Is het mogelijk dat het bezorgt kan worden?, zo niet, is er dan een andere mogelijkheid in de buurt waar we het kunnen halen.

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Kibbelhof