Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
+10

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Manege Knollegruun

• 10Levensgenieter23-10-2022

Fantastisch!

Schitterende manege in een fantastisch bosrijke omgeving waar je kunt paardrijden, buitenritten maken, kamperen en meer. Even heerlijk tot rust gekomen en genotenvan het lekkere sfeertje, zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Rianne Aruba23-04-2022

Wederom geweldig!

Wederom een heerlijk weekend gehad met super mooie ritten! Brave en lieve paarden, lekker voorwaarts! Hartelijk dank voor de gastvrijheid !! Heerlijk geslapen in de chalet. Tot de volgende keer!!!

• 10Fam. Van de Kamp10-08-2021

Heerlijke en onvergetelijke week gehad!

Afgelopen week hebben onze kinderen (11 en 15jr) allebei meegedaan met ponykamp. Wij stonden op het kampeerveld met onze camper en konden meegenieten van de gezelligheid en van dichtbij het reilen en zeilen op de manege meemaken: De paarden en pony's zijn de sterren van het bedrijf!! Ze worden TIPTOP en met liefde verzorgd. De strostallen zijn schoon en droog, alle paarden/pony's gaan de hele dag op de wei. Per pony/paard wordt er strikt aan, voor hun, gezonde belasting gehouden, afhankelijk van oa. de leeftijd van het dier. Gevolg? Tevreden en relaxte dieren met een stuk voor stuk een gouden hart!Het kampeerveld wordt netjes onderhouden, sanitair schoon, je ruikt buiten de paarden zelfs niet! In overleg is veel mogelijk en er wordt actief meegedacht om je verblijf zo fijn mogelijk te maken.Onze kinderen hebben genoten van het ponykamp en wij hadden het heerlijk relaxed!Wij komen zeker terug!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Menno en Arieta van Vliet21-11-2017

Super gezellig voor herhaling vatbaar.

Een vriend van ons werd vijftig en we vonden het leuk om hem een surprise feestje te geven. Zo kwamen we uit bij manege Knollegruun een weekend paardrijden met zijn zessen. Allen nog nooit paardgereden dus best spannend.Fantastisch weekend gehad heel erg goed begeleid en zeer gastvrij. Goede verzorging eten en drinken lieve paarden en schitterende omgeving. Aanrader voor een leuk weekend uit met vrienden

• 9Staat v/h sanitair
  • 9ALDQS28-04-2014

Sfeervol, geweldig, kortom fantastisch!

Met mijn dochter van 12 jaar op mini paardrijdvakantie: hebben een arrangement II geboekt bij Manege Knollegruun die sinds april 2013 een nieuwe eigenaar heeft. Wat een geweldige manege is dit! De paarden/pony's zien er mooi en verzorgd uit en zijn betrouwbaar. De stallen zijn schoon en daar wordt hard voor gewerkt. Naast de manege bevindt zich een veldje geschikt als minicamping; de kinderen kunnen zich vermaken op het gras en ook is er een goal en tafeltennistafel aanwezig. Het sanitair is vrij nieuw en ziet er verzorgd en schoon uit. Het slapen in een blokhut is helemaal geweldig? De manege bevindt zich aan de rand van het bos; ideaal om prachtige bosritten te maken, die onder goede begeleiding plaatsvinden. De sfeer is geweldig, gemoedelijk met een bijzondere en vriendelijke eigenaar en haar medewerkers. We komen hier zeker vaak en graag terug!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Manege Knollegruun info