Géén boekingskosten
NederlandDrentheSchoonlooCampings SchoonlooCamping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

• 8.1Eetgelegenheden

Meer camping info

30 Reviews over Groepsaccommodatie De Warme Bossen

• 9Kim11-04-2022

Voor ons was het perfect

Een overnachting tijdens onze tocht op het Pieterpad. Lekker gegeten in het restaurant. Heerlijk geslapen in Pod 46. Fijn dat er bij de trekkershutten een overdekte buitenkeuken tot je beschikking staat. De volgende ochtend gebruik gemaakt van de ontbijt service, lekkere broodjes en ruime keuze. Zo goed bevallen dat we dit jaar weer komen! Dit maal dankzij het Natuurpad van Roots.

• 5Anoniem10-08-2021

Minder gastvrij en vies huisje

Prachtige omgeving, mooie zandbak voor de kinderen. Alle ingrediënten voor een topvakantie. Helaas vonden wij de mensen die er werkten niet gastvrij. De Pod leek ons een leuke overnachting. Prima ingericht en van buiten ziet het er knus uit. Helaas waren de bedden van zeer slechte kwaliteit en het beddengoed en kussens ontzettend muf. Luchten van het huisje is helaas niet goed mogelijk vanwege het bosrijke gebied vol muggen. Een hor plus investeren in nieuwe bedden en beddengoed zou denk ik heel veel oplossen. Ook stond het huisje erg krap op de andere huisjes waardoor je niet echt kon genieten van de rust en ruimte die je op de website wel lijkt te hebben. De camping zag er een stuk aangenamer uit! Ook sanitair was oké en de algemene blokhut die gelegenheid gaf om iets ruimer te zitten was prima en handig. Al met al zou ik een huisje niet aanraden, maar voor de locatie en camping krijgen ze zeker een voldoende.

• 9Paul en Greetje26-01-2021

Heerlijk gegeten in het knusse restaurant

Eindelijk een echte gastvriendelijke bediening. Tussen de middag als onderbreking van de fietstocht lekker gegeten op het terras. Prima en betaalbaar.

• 9Peter11-09-2020

Mooi camping met goed eten en prima sanitair

Mooi gelegen rustige camping. Ideaal ten opzichte van fiets en wandelroutes. Het Pieterpad loopt langs de camping en er wordt veelvuldig gebruikt als overnachtingsplaats voor de Pieterpadters. Eten bij de camping is eenvoudig maar lekker en grote porties :) Let wel op dat je voldoende lengte stroomkabel mee neemt.

• 8Marjan Dekker03-08-2020

Top locatie ...!

We logeerden in een trekkershut. Prima bedden .Tegenover ons was een verranda met aanrecht water koffie thee koelkast picknicktafels waar we gebruik van konden maken Zelfs nog een binnenruimte met bank /tv. Eenvoudig schoon sanitair met goede douches.Heerlijk ontbijt op terras.. Gelegen a/h Pieterpad op ongeveer 2km van Schoonloo.(geen winkels) . Top locatie!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Gerard en Ria W.01-08-2020

Het was onze eerste keer dat we gingen kamperen op de Warme Bossen, en dat is ons zeer goed bevallen. Met eet gelegenheid wat goed verzorgd was.Het was een schone camping.echt een aanrader.

• 9Fotosbluesrock.nl01-08-2020

Donders wat een mooie camping

Een prachtig mooi en vriendelijke camping met vriendelijke beheerders Rob & Silvia Sanitair brand schoon en met heerlijke warme douches. Ivm de Corona camping goed gevuld en ook de 1.5 meter in acht nemen Zo waren enkel douches gesloten We kunnen terug kijken op een mooie vakantie en zeer warm aanbevelen voor een mooie vakantie in Drenthe. Gerard, Ria, Marian, Harrie Allen Uut het mooie Salland.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Erik03-06-2020

Super

Een heerlijke camping, rustig, prachtig ruime (groene) plek. Door de Corona waren er, net als wij, veel camperaars. Ook voor de camperaar zijn alle noodzakelijke voorzieningen aanwezig. Op 1 juni mocht het terras open en dat deden Rob en Sylvia dan ook direct. Vanuit Schoonloo kun je alle kanten op en Drenthe ontdekken

• 10R. Hannink12-06-2019

Fantastisch mooi, ontspannend en liefdevol!

Wij zijn met Pinksteren geweest met onze tent. Ruime plek. Super vriendelijke eigenaren. Broodjes service. De kinderen konden heerlijk spelen en weten al snel de weg op de camping. Wij hadden daardoor ook heerlijke ontspannen dagen. Wij hebben het fantastisch gehad en komen heel graag z.s.m. weer terug. De kinderen vragen nu al elke dag.

• 10Jacqueline Gemma en Christel18-05-2019

Wij hebben genoten

Wij verbleven in een tenthuis, we hebben genoten van de gastvrijheid, rust en mooie omgeving en we werden verwend met een heerlijk ontbijt. We hebben een wandeling gemaakt wolfsspoor deze was erg mooi. De heren hebben een route met de mountainbike gefietst. Bij terugkomst was de kok aan het pannenkoeken bakken (heerlijk) . Wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair