9,4

21 reviews over Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen in het Nederlands

Super!

Barbara,
7-8-2018

Wat een fijne plek! Even een paar nachten gekampeerd, in een heerlijk warm bos. Rust, ruimte. Een speelveld voor de kleine. En ook op het kampeerveldje, was er een speeltoestel met zandbak voor mijn dochter van 4. 's Avonds wat eten afgehaald, ook lekker! Ideaal voor fietsers en wandelaars volgens mij. Veel in de omgeving te zien en te doen. Zwemmen kan dichtbij. Ja, heel leuk verblijf gehad.

Echt een natuurcamping met dat beetje extra, zoals ze zelf al zeggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Favoriete plek; rust ruimte natuur, voorzieningen

R&T Terveer,
13-7-2018

Rust, natuur, prima voorzieningen in prachtige omgeving. Walhalla voor fietsers.

Vriendelijke ontvangst, uitstekende appeltaart.

Mooi omzoomde velden met voldoende zon- en schaduwplekken

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig en comfortabel verblijf.

Mirella
5-6-2016

Heerlijke bedden in het blokhutje. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer goede Standaard Camping

hoinjsz
2-6-2015

Goede camping met ruime plekken.

Vriendelijke flexibele beheerder. Sanitair is schoon en ziet er goed uit.

De campingsfeer is rustig en uitermate geschikt voor een lekker campeertrip in Drenthe. De camping ligt centraal waardoor de attracties in de omgeving makkelijk zijn te bereiken

Gereisd met partner in mei 2015

Mooie Camping/Kampeerboerderij

Robbie
12-8-2014

De eerste indruk bij aankomst was perfect ! De camping ligt aan de route van het Pieter pad dus voor heel veel wandelaars een ultieme kans voor een overnachting te doen en dan genieten van een lekkere warme maaltijd en een ontbijt , daarnaast kun je als campinggast met je eigen fiets mooie routes maken naar Grollo -Schoonoord-Westerbork-enz

Ook was de camping voorzien van goed en schoon sanitair en dit alles in 1 gebouw, en daarnaast staat een overdekte speeltuin voor de kleintjes waardoor ze droog kunnen spelen de gehele dag

We hadden zelf nog iets langer willen blijven maar het weer zat niet mee

maar we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

Stil, mooi en genoten

gvdbeemt
29-7-2014

Camping De Warme Bossen doet zijn naam eer aan. Wij hebben er een warm gevoel van overgehouden. We hadden een mooie grote plek op een veldje van zes caravanplekken. Veel gefietst en gewandeld. In de bossen rondom Schoonloo is het stil. Iedere fietstocht zijn we reeen tegengekomen. Beheerders/eigenaars Sylvia en Rob bedankt voor de prettige weken op jullie camping.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke camping

Paul Schurink
8-7-2013

Wat een rust en wat een prachtige omgeving! Heerlijk gefietst en gewandeld. Grote plekken, super schoon sanitair, zeer gastvrije eigenaren en je kunt er ook prima eten. Kortom een pareltje in kampeerland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super overnachtingsplek voor Pieterpadlopers

Monique en Madelon
13-8-2012

Nachtje geslapen in een trekkershutje op deze rustige camping. Vriendelijke ontvangst, leuk trekkershutje dat voorzien was van beddengoed en handdoeken. Prima sanitaire voorzieningen in het toiletgebouw van de camping. De andere ochtend stond er een zeer royaal ontbijt klaar in de kantine! Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Aanrader

Frans en Ans Bongertman
24-6-2012

Afgelopen pinksterdagen van een prettig verblijf genoten op deze fraai gelegen camping te midden van bossen en landerijen.

Wij hebben 3 dagen genoten van de fietsroutes die vanaf de camping starten en die ons door het fraaie landschap leidden.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Geweldige camping

henk
16-6-2012

camping de Warme Bossen is een geweldige camping voor mensen die van rust houden. Je hoort van s morgens vroeg tot s avonds alleen maar fluitende vogels en geen verkeer of ander lawaai. Camping is goed verzorgd en heeft ruime staanplaatsen.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen in Schoonloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.