Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

Tonen op kaart

23 reviews over Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

• 2019
    10R. Hannink12-06-2019

Fantastisch mooi, ontspannend en liefdevol!

Wij zijn met Pinksteren geweest met onze tent. Ruime plek. Super vriendelijke eigenaren. Broodjes service. De kinderen konden heerlijk spelen en weten al snel de weg op de camping. Wij hadden daardoor ook heerlijke ontspannen dagen. Wij hebben het fantastisch gehad en komen heel graag z.s.m. weer terug. De kinderen vragen nu al elke dag.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Jacqueline Gemma en Christel18-05-2019

Wij hebben genoten

Wij verbleven in een tenthuis, we hebben genoten van de gastvrijheid, rust en mooie omgeving en we werden verwend met een heerlijk ontbijt. We hebben een wandeling gemaakt wolfsspoor deze was erg mooi. De heren hebben een route met de mountainbike gefietst. Bij terugkomst was de kok aan het pannenkoeken bakken (heerlijk) . Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Barbara07-08-2018

Super!

Wat een fijne plek! Even een paar nachten gekampeerd, in een heerlijk warm bos. Rust, ruimte. Een speelveld voor de kleine. En ook op het kampeerveldje, was er een speeltoestel met zandbak voor mijn dochter van 4. 's Avonds wat eten afgehaald, ook lekker! Ideaal voor fietsers en wandelaars volgens mij. Veel in de omgeving te zien en te doen. Zwemmen kan dichtbij. Ja, heel leuk verblijf gehad. Echt een natuurcamping met dat beetje extra, zoals ze zelf al zeggen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10R&T Terveer13-07-2018

Favoriete plek; rust ruimte natuur, voorzieningen

Rust, natuur, prima voorzieningen in prachtige omgeving. Walhalla voor fietsers. Vriendelijke ontvangst, uitstekende appeltaart. Mooi omzoomde velden met voldoende zon- en schaduwplekken

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Mirella05-06-2016

Gezellig en comfortabel verblijf.

Heerlijke bedden in het blokhutje. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9hoinjsz02-06-2015

Zeer goede Standaard Camping

Goede camping met ruime plekken. Vriendelijke flexibele beheerder. Sanitair is schoon en ziet er goed uit. De campingsfeer is rustig en uitermate geschikt voor een lekker campeertrip in Drenthe. De camping ligt centraal waardoor de attracties in de omgeving makkelijk zijn te bereiken

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Robbie12-08-2014

Mooie Camping/Kampeerboerderij

De eerste indruk bij aankomst was perfect ! De camping ligt aan de route van het Pieter pad dus voor heel veel wandelaars een ultieme kans voor een overnachting te doen en dan genieten van een lekkere warme maaltijd en een ontbijt , daarnaast kun je als campinggast met je eigen fiets mooie routes maken naar Grollo -Schoonoord-Westerbork-enz Ook was de camping voorzien van goed en schoon sanitair en dit alles in 1 gebouw, en daarnaast staat een overdekte speeltuin voor de kleintjes waardoor ze droog kunnen spelen de gehele dag We hadden zelf nog iets langer willen blijven maar het weer zat niet mee maar we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9gvdbeemt29-07-2014

Stil, mooi en genoten

Camping De Warme Bossen doet zijn naam eer aan. Wij hebben er een warm gevoel van overgehouden. We hadden een mooie grote plek op een veldje van zes caravanplekken. Veel gefietst en gewandeld. In de bossen rondom Schoonloo is het stil. Iedere fietstocht zijn we reeen tegengekomen. Beheerders/eigenaars Sylvia en Rob bedankt voor de prettige weken op jullie camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Paul Schurink08-07-2013

Heerlijke camping

Wat een rust en wat een prachtige omgeving! Heerlijk gefietst en gewandeld. Grote plekken, super schoon sanitair, zeer gastvrije eigenaren en je kunt er ook prima eten. Kortom een pareltje in kampeerland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Monique en Madelon13-08-2012

Super overnachtingsplek voor Pieterpadlopers

Nachtje geslapen in een trekkershutje op deze rustige camping. Vriendelijke ontvangst, leuk trekkershutje dat voorzien was van beddengoed en handdoeken. Prima sanitaire voorzieningen in het toiletgebouw van de camping. De andere ochtend stond er een zeer royaal ontbijt klaar in de kantine! Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

0 tips over Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

1 vraag over Camping Groepsaccommodatie De Warme Bossen

• H de Boer, 05-08-2013

kamperen

is er voor a.s.weekend nog plaats voor 2 personen en kleine caravan. (de bedoeling is minstens een week te blijven.)

en.

Een tent met 2 personen en 2 kinderen van vrijdag-zondag n.d.middag.

Hartelijk dank.

hoinjsz, 02-06-2015

Neem contact op met de camping via hun website

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig