Camping De Tien Heugten

262 reviews over Camping De Tien Heugten in het Nederlands

Nooit meer

J Haandrikman
13-1-2018

De toiletten waren onder de maat, vies, schoonmaken gebeurde veel te weinig of niet.

We stonden met een aantal mensen op de camping en dan nog was en bleef het vies

Hier zou ik niet weer boeken

F.S.
1-9-2017

Wij hadden een chalet gehuurd. Veel achterstallig onderhoud. In de slaapkamers hing een constante schimmelgeur. Niet echt schoon. Gelukkig hadden we veel trips gepland zodat we eigenlijk alleen in het chalet sliepen. Maar zelfs daarvoor komen wij niet meer terug.

Prijs-kwaliteit was oke, maar toch geen aanrader.

Marnix Coster
25-8-2017

De prijs-kwaliteit verhouding was oke, maar dat heeft te maken met het feit dat we hier via veiling heel erg goedkoop een kort weekje hebben kunnen staan.

Maar als ik hier wél het volle pond had moeten betalen, was ik gaan zeuren over het feit dat het sanitair niet écht schoon was en het er behoorlijk stonk. De speeltoestellen voor de kinderen zagen er leuk uit, maar ook hier: het was toch wel behoorlijk sleets.

Aan de positieve kant: het personeel was vriendelijk. Van receptie tot animatieteam, ze waren allemaal vriendelijk. De plekken voor caravan of tent bijzonder groot, waardoor je toch je privacy kon hebben.

Verder is de omgeving erg mooi, en waren er voldoende mogelijkheden tot recreatie buiten de camping om.

We hebben een aantal aanbieders voor De Tien Heugten voor je op een rij gezet:

We hebben genoten, maar voor herhaling vatbaar??

Saskia Koswal
25-8-2017

Wij zouden eigenlijk dit jaar niet weggaan dus voor ons was de goedkope vakantieveiling een groot geluk. Deze prachtige zonnige nazomerweek in een erg regenachtige zomervakantie heeft zoveel goed gemaakt. Mijn zoon heeft van elke minuut genoten, de activiteiten zijn echt super, bij het zeepvoetballen hebben we ons kapot gelachen. Met je voeten in het gras de bomen om je heen vergeet je (bijna) de smerige sanitaire voorzieningen, geen wifi en toiletpapier en de chaggerijnige uitbater van het grandcafé.

Deze camping verdient ondanks de minpunten gewoon een voldoende want we hebben vanaf dag 1 genoten mijn zoon wilde geen enkel uitstapje maken omdat hij liever met zijn vriendjes op de camping bleef.

Het was reuzen gezellig en alles goed geregeld

Fam swarts
23-8-2017

We zijn zeer tevreden niks aan toe tevoegen

Gastvrij ontvangst

polderwichtje
20-8-2017

Ontvangst was erg vriendelijk.

Wij waren er zonder kinderen maar zover wij konden beoordelen waren ze van het recreatieteam erg leuk met de kinderen.Het treintje wat naar de activiteiten rijdt is ook erg leuk voor de kinderen.

Camping komt door achterstallig onderhoud een beetje troosteloos over.

Sanitair is ronduit smerig en stinkt vreselijk,zelfs direct na de schoonmaak ruikt het nog niet fris.

Heerlijk verblijf gehad

Rita Boelens
15-8-2017

Samen met ons gezin hebben wij een heerlijke week gehad op de tien heugten. We verbleven met z'n 4en in een chalet, deze is wat gedatteerd, maar was verder prima in orde. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt bij het zwembed en het recreatieteam. Van tevoren waren we van plan om wat dagjes op stap te gaan, maar dat is er niet van gekomen, want de kids wilden op de camping blijven. Service en gastvriendelijkheid bij het personeel was super, bij aankomst in de chalet bleek het lampje in de badkamer kapot te zijn, deze werd na melding direct vervangen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Echt nooit meer

Sander
13-8-2017

Huisje zijn smerig en muf en worden zelfs na klachten niet goed schoongemaakt. Wij zijn 4 dagen eerder naar huis gegaan.

Fantastische plek

Herman Gerritsen
12-8-2017

Mooie camping ,alles netjes ruime plaats, mooie fiets routes.zeer tevreden.

waar voor je geld

fam Hammer
30-7-2017

Je krijgt een kopje koffie gratis bij aankomst, komen uit Brabant dus waren we wel aan toe. De kinderen hebben genoten op de camping. De eerste nacht niet zo goed geslapen, door de buren achter ons maar we kregen gelijk een andere grote plek toegewezen. Ruime kampeerplekken en heerlijke warme douches.

We hebben een aantal aanbieders voor De Tien Heugten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tien Heugten in Schoonloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tien Heugten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Tien Heugten scoort een 7.49 uit 10 op basis van 262 reviews.