Camping De Tien Heugten

273 reviews over Camping De Tien Heugten in het Nederlands

fijne gezellige camping

p.w.
3-9-2018

wij hebben een chalet op dit park en zijn er heel erg tevreden over. De beheerders zijn vriendelijke mensen die altijd willen helpen en te woord staan. De faciliteiten zijn prima: het zwembad geeft lekker verkoeling en het is fijn dat het hoger ligt zodat de kleintjes er niet zomaar in duikelen. De animatie is erg leuk, paar keer per dag wordt er wat geboden. De ene keer voor de jongsten, dan weer voor de oudere kinderen. In het restaurant kun je lekker eten, geen hoog culinair menu, gewoon prima campingvoedsel. Ook de afhaal is erg lekker.De beheerder werkt hard en doet zijn best. Op de staveldjes oogt het gemoedelijk en gezellig. Er is sinds kort een mooi net sanitairgebouw. Het oude is inderdaad wat minder netjes maar wordt ook heel veel gebruikt door kinderen uit het zwembad. En zonder toezicht van ouders weet iedereen wel hoe het er dan al snel uit ziet. al met al een fijne plek waar het nog betaalbaar vakantie vieren is.

De kinderen zijn verknocht aan deze camping

Veenstra
2-9-2018

Zeer leuk animatieteam met leuke activiteiten

Het bos nodigd uit tot mooie wandelingen

De velden zijn groot en ruim voor onze camper

Aardige medewerkers die de moeite doen om te helpen toen onze tv het niet deed

Wij hebben al weer besproken voor volgend jaar.

Top vakantie

Ronald bakker
1-9-2018

Ben met mijn vrouw en 3 kinderen op vakantie geweest en de kinderen vonden het leuk om met het mooie weer te zwemmen in het open lucht zwembad en zandkastelen bouwen bij de zwemplas. En als ze iets anders wouden doen konden ze met het treintje mee om leuke activiteiten te doen met een super vrolijk recratie team. Heb een top vakantie gehad kom bijna zeker weer terug

Direct boeken

Kinderen hebben zich perfect vermaakt

Liesbeth
1-9-2018

Wij zijn hier twee weken met onze kleintjes geweest, super vakantie gehad. Lekker genoten bij het zwembad en ook het animatie team was super! Volgend jaar komen wij zeker terug

Super

Henk Stapman
1-9-2018

Het is een heel gezellig en leuk park ! De kids vermaken zich enorm met het leuke recreatieteam wat zich elke dag weer leuk laat zien met de activiteiten , kortom een aanrader !

Nooit meer, niet ons ding!

Lies
25-8-2018

Mooie omgeving! Goed onderhouden camping. Echter; eten in het resturant geen aanrader, smaakte vreemd en erg weinig qua prijs. Recreatie team bestaat uit stagiaires die graag met elkaar bezig zijn ipv de kinderen. Geen kinder muziek, altijd Nederlandstalig. De camping word gerund door 1 familie. Allemaal elke dag met scheef gezicht aan het werk, stralen geen vrolijkheid af, voor gezellig een biertje aan de bar moet je niet zijn. Mooi buitenbad maar niks qua toezicht, veel valpartijen gezien. Ook het recreatie team vind het zwembad leuk en gingen met massa jongeren lopen ouwehoeren overdag tussen de kleine kinderen. Treintje wat rond rijdt is leuk, maar ook daar weer Nederlandstalig muziek ipv kindermuziek. Gemiddelde tot matig camping. Weinig te beleven.

Een plek om terug te komen

van der Heijde
11-8-2018

Fantastisch weer gehad en leuke uitstapjes gemaakt.

Het kinderanimatieteam was leuk met de kinderen bezig.

Minpunten zijn dat er geen wifi is op het park. Het eten in het cafe is ronduit smerig terwijl het personeel met een gezicht als een oorwurm bedient.

Verouderde gebouwen.

Ook veel lege plaatsen terwijl het toch zomer is.

Pluspunten de prachtige omgeving en zeer ruime plaatsen.

erg leuke vakantie

Hogeterp
11-8-2018

Mooie ruime velden alleen de speeltoestellen mogen iets verbeterd worden.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ook het halen en brengen met de trein geweldig.

Horeca waardeloos personeel welke rookt en drinkt op het terras terwijl klanten wachten op bediening.

Al met al wel een leuk verblijf en voor herhaling vatbaar maar dan wel buiten de deur naar de eetgelegenheden in de omringende dorpjes.

Jellie van bruggen
9-8-2018

Wij komen al jaren en altijd met veel plezier. Wegens onvoorziene omstandigheden moesten we onze vakantie na 1 nacht alweer beëindigen😓. Bleven 12 nachten over! Door jullie service mogen wij de dagen volgend jaar weer nuttigen😀,zeer fijn dat het zo gemoedelijk opgelost kon worden,graag tot 2019👍🙋🏻

Geen aanrader!

Danneberg
      6-8-2018

Leuk standje met vijver maar voor de rest niet voor herhaling vatbaar. De slechtste camping waar we in 15 jaar zijn geweest.

Momenteel staan er veel plaatsen leeg en dat zegt toch wel veel!

Toiletten stinken vreselijk bah!

Het zwembad is gevaarlijk omdat er om het bad een hoge rand zit en de glijbaan gaat in slowmotion niet echt spannend.

Ik zou deze camping niet aanraden, ook is het erg verouderd.

O ja ook staan wij op een veld waar gigantisch veel mieren zitten alles zit onder de mieren zucht...

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Tien Heugten in Schoonloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Tien Heugten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.