Camping De Deelderij

Camping De Deelderij

9.1Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Schoonloo

Op vakantie geweest naar De Deelderij?

9.1Fenomenaal

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping De Deelderij

• 9Sophie17-07-2020

Zeer gastvrij op een prachtige plek

Een prachtige camping in een mooie rustige omgeving met zeer gastvrije eigenaars. Alles zeer goed verzorgd. Ruime plaatsen midden in de natuur. Heerlijke zelfgemaakte jam, broodjes te bestellen en de krant. Die kun je eigenlijk wel missen omdat juist de rust en ruimte je het gevoel geven echt even van alles weg te zijn. Een aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Fam. Blom12-06-2020

Fantastisch en ruim

Prachtige omgeving, fijne camping, zeer grote plekken, rust, natuur om je heen, hartelijk welkom, fietsen en wandelen vanaf de camping.. Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. Sanitair kan ik niet beoordelen ivm de corona was dat dicht. Tip: tegenover de camping zijn twee restaurants, je kan daar heerlijk eten. Vers fruit en groente bij de Landwinkel Goense. Enige minpuntje van de omgeving is het geluid van motoren in het weekend die langs rijden.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Talo en Gina tamminga06-04-2020

geweldig

Wij zijn hier nu al ongeveer 7 keer geweest met hemelvaart en Pinksteren, Het is altijd gezellig en rustig en schoon.Het sanitair is verouderd ,maar schoon!! Je wordt leuk ontvangen en we kunnen hier heerlijk fietsen in de mooie omgeving! ook kun je hier terecht voor koffie en een softijsje!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    9Koos Dijkens Kloetinge20-09-2019

Fantastisch!

Zeer leuke camping/appartementen. Twee enthousiaste mensen die sinds een jaar bezig zijn! Alles aanwezig voor een aangenaam verblijf! Bezienswaardigheden heel goed bereikbaar per fiets of auto. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Bert Schipper18-08-2019

We hebben 1 nacht op deze mooie camping overnacht. We werden leuk ontvangen door Marloes en Marco. Ze waren zeer gastvrij. Mijn zoon en ik voelden ons gelijk thuis. Sanitair ziet er netjes en schoon uit. Terrein is ook keurig onderhouden. Kortom we komen hier zeker weer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Kitty van der Burgt08-08-2019

Fantastische mensen en omgeving

Dat het stel Marco en Marloes zeer gast vrije zijn en zeer goede service geven. Ons zelfs weg hebben gebracht voor ons traject op het pieterpad. Heel attent dus doen er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Mieke Tanke09-07-2019

Een aanrader!

Overnacht in appartement. Gastheer en gastvrouw waren heel behulpzaam. Alles schoon en goed verzorgd. Het ontbijt was fantastisch heel uitgebreid met verse jus en verse marmelade en mint voor de thee. Voor de maaltijd mochten we kruiden uit de tuin gebruiken. Als het aan ons ligt komen we gauw weer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Hellen26-05-2019

Heerlijk verblijf

Deze camping heeft nieuwe eigenaren; heel aardige jonge mensen. Het terrein ziet er mooi en verzorgd uit en het sanitair is netjes en schoon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7Aw10010-08-2018

Voor een nachtje .

Camping ligt aan een doorgaande weg met redelijk wat verkeer. Helaas mag je niet op de camping staan als je met een camper bent en sta je aan de voorkant, niet echt rustig bij de doorgaande weg en ook geen fraai uitzicht. Sanitair is schoon maar verouderd, camping staat ook te koop. Gebruik van wasmachine vonden wij erg prijzig nl. €7,50 eigen wasmiddel gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8fam. Van Straten04-08-2017

Klein, maar fijn

Het appartement ( 2 pers.) was klein maar fijn. Wat we nodig hadden was er. En bij vragen stond de gastvrouw meteen klaar. De Deelderij is prima voor wandelaars en fietsers die de omgeving willen verkennen. Drentse highlights als Borger, Orvelte, Zweeloo en Westerbork/Hooghalen liggen in de buurt. Je kunt makkelijk aanhaken bij de bekende knooppuntenroutes. De verbinding met Assen - schitterend museum - is goed. Ook Groningen is te doen. Tip: parkeren bij het transferium in Haren en verder met de bus. Voor boodschappen moet je naar Borger, Grollo (buurtwinkel) of Schoonoord.

Gereisd met partner in juli 2017

Camping De Deelderij info