Camping Minicamping Klein Sonsbeek

Laatste review

Een echte aanrader

EGB Havikhorst,
10-6-2017

Prachtig , knus , rustgevende en gezellige camping. Vanuit hier kunt U heel veel dingen ondernemen.

Schone douches en WC's.

Schone douches en WC's.

Mooie camping

AvdWoude
20-6-2016

Mooie parkachtige camping,helaas slechte ontvangst van wifi en televisie.

Parkachtig camping in landelijke omgeving.

frankdruten
9-8-2015

Mooi aangelegde camping met ruime plekken, goed beschut want met de 'zomerstorm' geen last gehad. Het zwembad is op dit soort campings een bonus, lekker om af te koelen (indien nodig). Het sanitair is goed, prima warmwater voorziening en een ruime douche. Toen wij er stonden was het rustig dus bijna privé sanitair, bij volle camping misschien wat weinig. Behulpzame eigenaren! In de omgeving is voldoende te bezoeken, hoogtepunten: Bargerveen, Orvelte, Lingen en Emmen. Eetgelegenheden in de directe omgeving vrij schaars, dus je moet wel een stukje rijden om iets leuks te vinden. Omdat de camping een landelijke ligging heeft, hoor je al vroeg de landbouwwerktuigen op de naastgelegen doorgaande weg. Voor de meeste rust, kies een plekje aan oostzijde! Al met al een leuke plek om ZO Drenthe /Duitsland te verkennen.

Een aanrader

Monique
27-5-2015

Prachtige, rustig gelegen camping op een schitterend groen gelegen terrein. Je krijgt het gevoel in een park te logeren.

Het sanitair is uitstekend.

Leuk detail: er liggen ruim voldoende fiets en wandelkaarten voor tijdelijk gebruik klaar in een kastje bij het toiletgebouw.

Daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt.

Kortom een heerlijk Pinksterweekend genoten op Klein Sonsbeek.

Voor herhaling vatbaar

Erg leuke camping voor kids en hond.

Fambont
10-6-2014

De camping ligt op een erg mooi terrein. Wij hebben de kinderen (6 en 8 jaar) niet gezien, alleen als we gingen eten. Het is een mini zwembad maar voor ons was dit meer dan genoeg! De hond heeft het ook geweldig naar zijn zin gehad en kon heerlijk los bij de tent rond lopen. Daarbij kun je naar harte lust vissen en je vangt zeker wat.

Fantische plaats

G.R.Snijder
29-9-2013

Het is een schitterende mooie plaats voor een camping op een rustige plaats en zeer geschikt om met kleine kinderen naar toe te gaan.

Frank en Ans zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en wij raden deze accommodatie bij iedereen ten zeerste aan.

Familie Snijder Arnhem

Erg rustig

Trefford Sierra
15-5-2013

De camping zou helemaal vol komen. Uiteindelijk stonden er 4 caravans. Maar goed ook dat de camping niet vol was met maar 2 toiletten en 1 douche! Verder weinig speelgelegenheid voor de kinderen.

Geweldige minicamping

Gerno en Madelon
31-7-2011

We zijn net teruggekomen van een geweldig weekend op deze camping.

Hoezo mini? Een zee van ruimte en de gastvijheid van Ans en Frank is enorm!

We zitten al te popelen om snel wéér te gaan.

SUPER

Gerno en Madelon
31-7-2011

Geweldige kleine camping maar een zee aan ruimte.

Dan de gastvrijheid van de eigenaars.....super.

We zijn er maar één nacht geweest maar weten zeker dat we er snel weer terugkomen!

Zó ontzettend heerlijk!!

Jacqueline
11-9-2010

In de meivakantie zijn we een week geweest, gezin met 3 kinderen van 9, 13, en 15. Wij hebben alle 5 genoten van de ruimte, van het "alles kan maar niets moet", de gezelligheid van Ans (ik ben ook nog het animatieteam hihihi) en Frank.

Het weer zat niet elke dag mee, maar dag 2 zette Frank meteen de reuze trampoline neer, het zwembad was klaar, gewoon heerlijk.

Hoewel ik dacht dat het voor de oudste 2 te rustig zou zijn, hebben ook zij een leuke vakantie gehad. Omdat je hier écht weer tot elkaar komt, ipv. opgeslokt te worden in een hossende massa.

Kon ik hier zelf maar een sta caravan neerzetten......

Liefs, Jacqueline

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klein Sonsbeek in Schoonebeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klein Sonsbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.