Camping Emmen

9,1

18 tips over Camping Emmen

Weijdema, 27-5-2015

Hemelvaart en Pinksterweekend 2015

Als je geen kleine kinderen hebt ( 0 tm 7 jaar) kan je beter op een ander veld gaan staan, dan het familieveld. (Tenzij je van gillende kinderen houd)

lonneke de winter - voogd, 20-8-2014
de camping ligt zeer centraal voor uitstapjes zoals dierentuin aqua mundo plopsalland en bijna om de hoek het dorp wat van alle gemakken voorzien is.
Familie westra, 18-8-2014
Mijn tip zal zijn als je jonge kinderen hebt en wil genieten dan ka dat zeker op deze camping. Wat voor ons erg belangrijk is is dat onze kindjes zich vermaken en dan heb je zelf ook een top vakantie.

Krista, 17-8-2014
Overal Wifi zou prettig zijn...maar het is ook wel gezellig om steeds naar voren te moeten lopen :)
Lonneke de winter -voogd, 17-8-2014

Schoonebeek ligt overal dichtbij , Emmen centrum , dierentuin , aqua mundo ( zie huttenheugte voor prijzen! ) na 1600 uur een heel stuk goedkoper :-)

Plopsaland ,zeer centraal in Drenthe :-) voor ieders wat wils .

Lonneke de winter -voogd, 17-8-2014
Tip: ga lekker met het gezin naar aqua mundo in centre parcs huttenheugte . Maar doe dit na 1600 uur dan kan je naar binnen voor de helft van het geld . Ze zijn open tot 2100 uur :-) zie internet site van huttenheugte .

Remko , 13-8-2014
Pas de website aan. Verhoog en draineer zo snel mogelijk het familieveld, zodat het geen blubberboel meer wordt bij een regenbui.
Carla Verwey, 23-7-2014

Bij warm weer naar de zandpol of de rietplas:recreatie/natuurplas

emmen op dinsdag vlindermarkt(grote braderie)

ga je hier toch heen let dan goed op de stand vd zon bij uikiezen plaats of vraag om schaduwplek: er zijn veel plekken waar je de hele dag zon op je plek hebt zonder schaduw.Niet lekker bij hoge temperaturen.

Desire, 13-7-2014
Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik zeker voor het familie veld kiezen, ze vermaken er zich prima. In de omgeving is genoeg te doen zowel overdekt als buitenlucht o.a. Ellert en Brammert veld, Plopsa indoor Coevorden, Cowboy en indianendorp, Ballorig, Noorder Dierenpark Emmen enz. Wij zijn hier allemaal niet geweest omdat de camping zelf genoeg vertier bood voor onze kinderen.
FamJansma, 4-5-2014
Met Claudia,Marco,Jeanette en Anniek was het weer top.Ze hebben weer hun uiterste best gedaan om het iedereen naar het zin te maken.Ik hoop dan ook dat alle plannen voor verbeteringen snel de ambtelijke molen door zijn.Dat de geweldige ideeën met de camping snel gerealiseerd kunnen worden.We zullen geregeld terugkeren om de ontwikkelingen te volgen en te genieten van de geweldige sfeer van Camping Emmen.