Tijdelijk €25 aanbetaling

De Wolfshoeve

7.9GoedScore uit 18 reviews

7.9GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over De Wolfshoeve

• 7Geoffrey Sl31-08-2018

Een keer is voor ons wel genoeg geweest

Wij hadden een kleine kamer. Geen stoel geen bureau zoals wel vermeld was.Kleine tv die lastig te bekijken was van af het bed. Geen ruimte om kleren neer te leggen. Uitzicht vanuit de kamer op een vies tegeldak. Wat wel goed was, was het bed. De badkamer was gerenoveerd. Dat we binnenkwamen overheerste de rioollucht. Doucheputje trok waarschijnlijk vacuüm. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Mooie omgeving

• 8Jan Brusse14-05-2018

Prijs kwaliteit was prima

We hadden een arrangement van 4 dagen geboekt van 8 t/m 11 mei. Het was jammer dat we van dinsdag t/m donderdag helemaal alleen in het hotel zaten. Ook 's nachts. 's Morgens kwam er speciaal iemand om voor ons een uitgebreid ontbijt buffet te maken. Het personeel was erg vriendelijk We hadden goede bedden die apart stonden in een gedateerde kamer. Douche was uit de kunst. We hebben toch fijne dagen gehad in dit hotel

• 7Els26-08-2017

matig maar toch prima weekend gehad

kamer was in twee delen, 1 deel met bed wat prima lag, ander deel 2 oude stoelen waar ook tv staat. je kan niet in bed tv kijken. kamer was verouderd, wel heerlijke douche. ontbijt was lekker. we hadden wildland arrangement, kaartjes lagen netje klaar. personeel vriendelijk. hotel is aan modernisering toe

• 10G. Dreese25-08-2017

Een gezellig, rustiek hotel in Drenthe

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Een leuke, mooie, schone kamer. Helaas: geen lift en geen lits-jumeaux.

• 8cor van koert25-08-2017

heel goed hotel,lekker eten ook gezellig!

de omgeving is geweldig,hotel ook!! niet zo veel winkels

• 10Han Burger22-03-2017

Geweldig hotel

Afgelopen twee dagen hier vanwege mijn werk verbleven. Schone kamers, mooie badkamers en van alles voorzien. Het restaurant heeft een ontzettend goede keuken en een leuke, betaalbare kaart. 'S morgens aanschuiven met een erg goed en uitgebreid ontbijt. Voor herhaling vatbaar en kom hier dan ook zeker nog eens terug.

• 7Maria Sander05-02-2017

Nooit meer.

Dit hotel heeft een rioollucht probleem, wordt gemaskeerd met erg sterke parfum. Wij vonden dit erg storend en konden er niet van slapen.

• 9Fam Janssen13-10-2016

Uitstekend hotel met heerlijk eten, Aanrader!

Een uitstekend hotel met een uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Prima kamers, uitstekende service en supervriendelijk personeel maken het geheel af. Dit hotel is zeker een aanrader!

• 5perez01-08-2016

nooit meer

5 dagen waren wij er ,geen schone handdoeken ,na protest wel, andermaal geen opgemaakt bed ,na protest briefje ,wel excuus met twee wit uitgeslagen bonbons , dat het normaal nooit zo was.ik was na lang ziek geweest te zijn een paar daagjes weg met mijn man,ook was mijn dochter er twee nachtjes, ook bij haar het zelfde laken een pak.

• 10Fam v berkel18-07-2016

Geweldig !!!

Heel lekker gegeten Personeel super vriendelijk fijne bedden en schone badkamer

Hotel De Wolfshoeve info

Soort hotel