Bed and Breakfast

Rita en ruud,
20-5-2018

Aanrader voor ontspannende dagen

Gereisd met partner in mei 2018

Wat is nog beter dan fantastisch?

Yvonne van Eijbergen,
11-5-2018

Het is gewoon geweldig. Een mooie plek. Het voorhuis gaf ons direkt het gevoel van thuis zijn. Elke ochtend dat heerlijke ontbijt en de gastvrijheid van Stijnie en Walt was zo overweldigend. Bedankt voor deze fijne week . Zeker tot ziens.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Carlien,
2-4-2018

Wat een fantastische bed and breakfast. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en van het heerlijke ontbijt. Heerlijk een jacuzzi erbij waarin je lekker kan ontspannen. Wij komen snel een keer terug Stijnie. Ik ga je gezelligheid, vrolijkheid, het heerlijke ontbijt en knuffels missen. Ga zo door en zeker tot de volgende keer

Gereisd met vrienden in maart 2018

Over de top!!

De Nappies,
2-4-2018

Super hoteldekbedden!!! Nieuwe badkamer en handdoeken incl. Alles mogelijk in overleg! Luxe en super ontbijt en de Jaccuzi natuurlijk! En de heerlijke chocoladetaart bij aankomst ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijksjubileum 🍰❤.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Een uitstekende plek om te ontspannen

Maurice en Annemarie,
25-3-2018

In een ontspannen omgeving op een mooie locatie ben je even weg uit de dagelijkse hektiek. De gastvrouw en gastheer zorgen er al direct bij aankomst voor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Je wordt 's ochtends verwend met een excellent ontbijt. De bed & breakfast is van alle gemakken voorzien. Kortom een plek om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Hier moet je echt een keer naar toe gaan!

Priscilla,
13-3-2018

Gastvrijheid staat centraal, je voelt je meteen thuis bij Stijnie en Walt. De boerderij en de ligging zijn prachtig. We zijn er al vaak geweest, elke keer is het weer heerlijk relaxed.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Ge-wel-dig! 10 met een griffel!

Alexander en Miranda,
13-3-2018

Als je verwend wilt worden en tot rust wilt komen Moet je naar Bed & Breakfast Seppenstijn gaan! Een zeer complete B&B wat eigenlijk qua accommodatie meer weg heeft van een vakantiehuisje. Het is geweldig compleet incl. keuken. Eigenlijk is alles aanwezig. Van toiletpapier tot douchegel, van koffiepads tot zout, noem het maar op. Het ontbijt is heerlijk en wordt door de uiterst hartelijke gastvrouw in overleg samengesteld (hoe laat, gekookt/gebakken ei etc.). Daar komt nog bij dat de omgeving geweldig mooi is. Vlakbij bijvoorbeeld het Dwingelderveld waar je geweldig mooi kunt wandelen. Onderweg kom je de mooiste boerderijen tegen. Of wat dacht je van ooievaars, zwanen of hertjes? Voor ons was het de 2e keer, maar zeer zeker niet de laatste keer!

Gereisd met partner in maart 2018

fantastisch!

Ton Banis,
30-12-2017

Zeer hartelijke ontvangst, hoogstaande gastvrijheid, luxe en kwaliteit! Er komt niets maar dan ook niets voor 'niet goed' in aanmerking.

Gereisd met partner in december 2017

Thuis, maar dan anders. Verwend. Geliefd.

Ilona,
30-12-2017

Walt en Stijn weten tot in de puntjes hoe het is om gasten in de watten te leggen en ze ook de vrijheid te laten eigen keuzes te maken. Alles is aanwezig en compleet, niets hoeft. Rust. Stilte. In 1 woord Thuis!

Gereisd met partner in december 2017

Geweldig!

ellen,
9-12-2017

perfecte ligging ,rustig. mooie accommodatie , We hebben genoten ,heerlijk kunnen relaxen. ontbijt was top!!! gebruik kunnen maken van fietsen. Walt en Stijnie ,we hebben het heerlijk gehad in Seppentijn.

Gereisd met partner in september 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.