Bed and Breakfast Seppenstijn

203 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn

• 2019
    10Y.H.van Eijbergen18-06-2019

buitengewoon fantastisch

Het is gewoon geweldig. Het is een geweldige locatie. Het voorhuis maar ook het bijgebouw zijn mooi en netjes ingericht. Het is blinkend schoon en dan nog het ontbijt . Deze is zo uitgebreid en goed verzorgd dat het uitnodigend is om daar voor altijd te blijven. De eigenaresse is gezellig, vriendelijk ,behulpzaam. Het is voor ons het stukje paradijs op aarde.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Mevr Cartuyvels08-05-2019

Ons verblijf in Seppenstijn was geweldig!

Stijntje en haar man doen er alles aan om je verblijf aangenaam te laten verlopen. Het voorhuis is een mooie en smaakvol ingerichte en zeer gerieflijke b&b met alle nodige faciliteiten: een ruime living en eetkamer, een ruime keuken, mooie badkamer met bad en douche en op de verdieping nog 2 eerder kleinere kamers. Erg rustig gelegen in de weilanden. Badkamer en keuken hebben alle mogelijke voorzieningen en gebruiksvoorwerpen; zeer praktisch. Buiten, aansluitend bij de keuken is ook nog een terras met tafels en stoelen in de middag- of avondzon. Je hebt er je eigen privacy in de tuin. We konden ook hun degelijke fietsen gebruiken.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Hofstra08-04-2019

Echt fantastisch

Huis ligt in een mooie buurt, is perfect schoon,en je wordt in de watten gelegd.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Priscilla01-04-2019

Op en top verwennerij

We hebben genoten van de gastvrijheid, de prachtige omgeving, de jacuzzi (tot vroeg in de ochtend), de chocolade verjaardagstaart, het zonnetje in de mooie tuin, de heerlijke ontbijtjes, het uitzicht op de koetjes in de wei, de zelfgemaakte aardbeien jam en zo kan ik nog wel even doorgaan😃

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Saskia Fasting24-12-2018

Fantastich

Luxe B&B van alle gemakken voorzien.Genoten van de hartelijkheid van de gastvouw. Hartstikke verwend met heerlijke cappuccino en eigen gemaakte scoones. Je kunt er gebruik maken van een grote jacuzzi die volledige privacy bied. Kortom echt genieten.

Gereisd met partner in december 2018

• 10R broekhuizen19-12-2018

Alles was top, is er meer mogelijk dan 5 sterren?

We hebben genoten van de mooie omgeving en een schitterend uitzicht over de landerijen. Bij het ontbijt zijn we verwend volgens 5 sterren service en s'avonds hebben we genoten van de jaczzi. De kleinde dorpjes, kerstmarkt en ons bezoekje aan giethoorn deed echt oudhollands aan. De sfeervol ingerichte woonkamer en complete ruime badkamer waren top( heerlijke douche). Het uit uitgezwaaid worden was net zo heerlijk als de appeltaard bij de ontvangst. Kortom alles was top!

• 9Diana10-12-2018

Beslist een aanrader!

Als je wilt relaxen is dit de juiste plek. Een luxe plek (voorhuis boerderij) en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met ligbad, de handdoeken, badjassen alles is aanwezig. Elke morgen een uitgebreid ontbijt met liefde gemaakt door de gastvrouw. In de omgeving genoeg te beleven van heerlijk wandelen/fietsen in de natuur of winkelen in de stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 10Lidy Broekhuizen09-12-2018

Fantastische b&b, aanrader!

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

• 10Sem09-12-2018

Geweldig

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie. Dankjewel voor het top weekend!!!!!

• 9Elise Buitenhuis07-12-2018

Prachtige B&B, rustig en geweldige gastvrouw.

Prachtige rustige plek. Heel huisje voor jezelf, voorzien van alle luxe en lekker schoon! Ontzettend fijn welkom door Stijntje. Ze geeft goede tips. Het ontbijt is echt heerlijk! Elke ochtend weer wat anders. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

13 tips over Bed and Breakfast Seppenstijn

• Fam. Van der Donck, 01-05-2014

We zijn een dagje naar Giethoorn geweest en hebben een fluisterbootje gehuurd, een ware aanrader. Een goede tip van Stijnie: lekker picknicken op het eiland

• J. Van der Leer, 30-12-2013

Neem zwembad of zwembroek mee , voor evt een heerlijke ontspanning in de sauna of Jacuzzi .

• teup vd pol, 05-10-2013

de gastvrouw kan en wil tegen een keurige prijs voor je koken, zeker de moeite waard, heb heerlijk gegeten,zelden zo'n lekker toetje gehad:)!

0 vragen over Bed and Breakfast Seppenstijn

Bed and Breakfast Seppenstijn info