Bed and Breakfast
9,8

2 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Gastvrijheid kent geen grenzen op Seppenstijn

Marion Vroon,
30-11-2018

Seppenstijn is de meest fantastische B&B die je maar kunt bedenken. De gastvrijheid en service kent geen grenzen. Gastvrouw Stijnie zorgt ervoor dat je de ultieme vakantie beleving ervaart. Ook al ben je er maar één of twee nachten. Het onlangs verbouwde gastenverblijf is een prachtige uitbreiding van de faciliteiten.

Gereisd alleenreizend in november 2018

nooit meer

Noordzij, CM,
17-6-2018

slechte ontbijt service zonder compensatie

Gereisd alleenreizend in april 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.