Bed and Breakfast Seppenstijn

Laatste review

geweldig

Danique,
11-10-2015

Het is zoveel meer dan een B&B! Je hebt je eigen huisje waardoor je niet de hele tijd op je bed hoeft te zitten. Een ruime woonkamer met aparte grote keuken. Hierin zit alles op en aan. Boven twee mooie slaapkamers met heerlijke matrassen en dekbed.

Het is er ontzettend rustig en dat is heerlijk wanneer je even helemaal wilt relaxen. Ik ben er nu drie keer geweest en dat is niet voor niets! Stijnie en Walter zijn ontzettend lieve en gastvrije mensen waar je je meteen thuis voelt.

Ook deze derde keer zal niet mijn laatste keer zijn.

8 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

geweldig

Danique
11-10-2015

Ook deze derde keer zal niet mijn laatste keer zijn.

Fantastisch en bijzonder!

Marlou
2-10-2015

Wat een geweldige ontvangst door Stijnie en Walt. Mijn zus is al meerdere keren in deze B&B geweest en is elke keer zo enthousiast dat we nu samen met onze moeder zijn geweest. De ligging is prachtig en wat een rust! In het B&B, waarbij je alles aan jezelf hebt, keuken, luxe badkamer, woonkamers en 2 slaapkamers, ontbreekt je werkelijk aan niets en heb je alle privacy.

In de jacuzzi heb je een heerlijk uitzicht over de mooie natuur en tuin.

Het is écht een geweldige plek en veel te doen in de omgeving. We gaan zeker nog eens terug!!

Meer dan een B&B!

Monique
23-9-2015

Seppenstijn is meer dan een Bed and Breakfast! Een compleet ingericht huis met alles erop en eraan. Stijnie en Walt gaven ons het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. We zijn 4 dagen in de watten gelegd. Ontbijt, lunch en diner, alles was meer dan prima verzorgd!

fantastische plek, gastvrij

Riny Janssen
22-7-2015

Bed en Breakfast Seppenstijn is een B&B in Hoofdletters!

Gastvrij zonder opdringerigheid, de accommodatie is super, alles is aanwezig, geweldige bedden, geweldig ontbijt, complete keuken, woonkamer, badkamer, alles tip-top!! Goede tips. Lieve gastvrouw en gastheer! Een plek om steeds terug te keren. Als je van natuur en rust houdt, is dit een ideale plek!

gretha bakker
8-7-2015

Bed & Breakfast Seppenstijn te Ruinerswold is fantastisch, waar je wordt opgehaald uit een ander dorpje en weer weggebracht. Appeltaart met koffie of thee krijgt bij aankomst en later nog een bakje met kersen. Het ontbijt is heel goed verzorgd met verse jus d'orange en warme broodjes met een gekookt of gebakken eitje naar keuze. Ook is er volop vers fruit aanwezig. De bedden zijn goed, heerlijk geslapen. Alles was prima verzorgd en erg schoon. Ik mocht zelfs mijn hondje meenemen.

Het B&B is gesitueerd in een prachtig voorhuis met alle luxe die je je maar kunt geweldige en persoonlijke service van gastvrouw Stijnie.

Zo warm! Op alle gebieden!

baukieie
13-8-2014

Seppenstijn wordt gerund door hele lieve en enthousiaste mensen. Het was heel fijn aankomen, mandje fruit, uitgebreide rondleiding.

Het is een ontzettend rustig en fijn "huisje". Je zit volledig in de rust, en het is van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, combi oven, ligbad, douche. De badkamer is echt "wauw"! Grote complimenten voor Seppenstijn!!!

Oh, en de eerste morgen kregen we verse croissantjes en vers geperste sinaasappelsap! Terwijl we een arrangement zonder "breakfast" hadden! Geweldig!!

Een oase...

Hettie de Kuijper
22-7-2013

Een warm onthaal, je stapt binnen in een oase van rust en harmonie. Alles is tot in de puntjes verzorgd: smaakvolle inrichting, comfortabel, schoon, ruim, en dat alles in een adembenemend mooie omgeving. Maar de grootste troef is de warmte en het enthousiasme van gastvrouw Stijnie. Voor veel herhalingen vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.