Bed and Breakfast Seppenstijn

51 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Fantastische b&b, aanrader!

Lidy Broekhuizen,
9-12-2018

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

Geweldig

Sem,
9-12-2018

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie.

Dankjewel voor het top weekend!!!!!

Super relaxt weekend

Jeschica,
1-12-2018

Een weekendje relaxen met je vriendinnen. Dat kan heel erg goed bij B&B Seppenstijn.

Een kregen een hartelijk ontvangst. Met daarna een rondleiding door de beide vertrekken.

We hebben een weekend lang niks te klagen gehad: luxe en uitgebreid ontbijt, heerlijke bedden, fantastische high tea en een heleboel gezelligheid. De B&B is super schoon en van alle gemakken voorzien. ‘S avonds in de jacuzzi gezeten.

Super!

Voortreffelijk

Jolien,
25-11-2018

Vrijdag was het na twee jaar, weer als thuis komen bij Stijnie tijdens ons meidenweekend.

Wat een super fijn verblijf, heerlijke ontbijtjes en weer een voortreffelijke high tea gehad. 👍🏻

Fantastisch !

Inge Dessers,
26-8-2018

Alles verdient een 10. Gastvrijheid is bijzonder.

Fantastisch!!

Trees,
26-8-2018

In een woord super! Gastvrij, prachtig appartement en fantastische service

Carlien,
2-4-2018

Wat een fantastische bed and breakfast. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en van het heerlijke ontbijt.

Heerlijk een jacuzzi erbij waarin je lekker kan ontspannen.

Wij komen snel een keer terug Stijnie.

Ik ga je gezelligheid, vrolijkheid, het heerlijke ontbijt en knuffels missen.

Ga zo door en zeker tot de volgende keer

Hier moet je echt een keer naar toe gaan!

Priscilla,
13-3-2018

Gastvrijheid staat centraal, je voelt je meteen thuis bij Stijnie en Walt. De boerderij en de ligging zijn prachtig. We zijn er al vaak geweest, elke keer is het weer heerlijk relaxed.

Liza,
4-12-2017

Mij Vriendinnen hadden hier een surpriseparty georganiseerd voor mij verjaardag! Echt fantastisch geregeld. De aangebouwde woning was geheel in ons bezit. Gezellige landelijk woonkamer + luxe badkamer+ Slaapkamers ect. We kregen eerst een ontzettende lekkere uitgebreide high tea met serieus zelfgemaakte koud/warm/zoete lekkernijen. Daarna een heerlijk masker op ons gezicht en vervolgens op de bank geploft om een film te kijken. Onder tussen kregen we een lekker bakje koffie met zelf gemaakte appeltaart. En als kers op de taart mochten we gebruik maken van de jacuzzi en sauna waar je ruim met meerdere personen in kon zitten, alles werd verzorgd tot in de puntjes. Ohja en als afsluiting kregen we zelfgemaakte kroketten jumjum.. ik wil deze mensen echt ontzettend bedanken voor hun liefdevolle gastvrijheid en gezelligheid! Ik kom graag nog eens weer. Groetjes liza

Mirthe,
4-12-2017

Een super mooie omgeving, met een prettige gastvrouw, die je je het verblijf zo prettig mogelijk wil laten ervaren. Het gastverblijf is erg mooi, schoon en netjes afgewerkt, een waar luxe gevoel. De sauna en jacuzzi versterken dit gevoel, kortom heb het verblijf als zeer prettig ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.