Bed and Breakfast

54 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Echt fantastisch

Hofstra,
8-4-2019

Huis ligt in een mooie buurt, is perfect schoon,en je wordt in de watten gelegd.

Gereisd met vrienden in april 2019

Op en top verwennerij

Priscilla,
1-4-2019

We hebben genoten van de gastvrijheid, de prachtige omgeving, de jacuzzi (tot vroeg in de ochtend), de chocolade verjaardagstaart, het zonnetje in de mooie tuin, de heerlijke ontbijtjes, het uitzicht op de koetjes in de wei, de zelfgemaakte aardbeien jam en zo kan ik nog wel even doorgaan😃

Gereisd met vrienden in maart 2019

Alles was top, is er meer mogelijk dan 5 sterren?

R broekhuizen,
19-12-2018

We hebben genoten van de mooie omgeving en een schitterend uitzicht over de landerijen. Bij het ontbijt zijn we verwend volgens 5 sterren service en s'avonds hebben we genoten van de jaczzi. De kleinde dorpjes, kerstmarkt en ons bezoekje aan giethoorn deed echt oudhollands aan. De sfeervol ingerichte woonkamer en complete ruime badkamer waren top( heerlijke douche). Het uit uitgezwaaid worden was net zo heerlijk als de appeltaard bij de ontvangst. Kortom alles was top!

Fantastische b&b, aanrader!

Lidy Broekhuizen,
9-12-2018

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

Geweldig

Sem,
9-12-2018

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie. Dankjewel voor het top weekend!!!!!

Super relaxt weekend

Jeschica,
1-12-2018

Een weekendje relaxen met je vriendinnen. Dat kan heel erg goed bij B&B Seppenstijn.

Een kregen een hartelijk ontvangst. Met daarna een rondleiding door de beide vertrekken.

We hebben een weekend lang niks te klagen gehad: luxe en uitgebreid ontbijt, heerlijke bedden, fantastische high tea en een heleboel gezelligheid. De B&B is super schoon en van alle gemakken voorzien. ‘S avonds in de jacuzzi gezeten.

Super!

Gereisd met vrienden in november 2018

Voortreffelijk

Jolien,
25-11-2018

Vrijdag was het na twee jaar, weer als thuis komen bij Stijnie tijdens ons meidenweekend. Wat een super fijn verblijf, heerlijke ontbijtjes en weer een voortreffelijke high tea gehad. 👍🏻

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastisch !

Inge Dessers,
26-8-2018

Alles verdient een 10. Gastvrijheid is bijzonder.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!!

Trees,
26-8-2018

In een woord super! Gastvrij, prachtig appartement en fantastische service

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Carlien,
2-4-2018

Wat een fantastische bed and breakfast. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en van het heerlijke ontbijt. Heerlijk een jacuzzi erbij waarin je lekker kan ontspannen. Wij komen snel een keer terug Stijnie. Ik ga je gezelligheid, vrolijkheid, het heerlijke ontbijt en knuffels missen. Ga zo door en zeker tot de volgende keer

Gereisd met vrienden in maart 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.