Bed and Breakfast

13 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Fantastische B&B

Petra,
30-8-2018

Prachtige locatie en een prachtig verblijf! Een huis met alles erop en eraan! Stijnie en Walt zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gerie,
19-8-2018

Lieve Stijnie en walt

Wat een prachtig verblijf hebben jullie en wat hebben we het naar ons zin gehad Het was echt of dat je thuis kwam zo voel je je ook als je binnen stapt. En dan al die verwennerijen van Stijnie maakte van alles voor ons en dan de jaccuzzi heerlijk en zeker in de avond met uitzicht over de weilanden . Super . Wij hebben al aardig wat in bed and breakfast geslapen maar seppenstijn is de mooiste en de luxe .

En Danousha en Felicia die het zo naar hun zin hebben gehad. Felicia die Walt ging helpen met opruimen buiten vond ze prachtig .

Zo lief van her kadootje wat de meiden mee kregen . Jullie zijn mensen naar ons hart

Heel veel dank en tot volgende keer want dat gaat zeker gebeuren

Veel liefs Gerie en Familie ????

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een uitstekende plek om te ontspannen

Maurice en Annemarie,
25-3-2018

In een ontspannen omgeving op een mooie locatie ben je even weg uit de dagelijkse hektiek. De gastvrouw en gastheer zorgen er al direct bij aankomst voor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Je wordt 's ochtends verwend met een excellent ontbijt. De bed & breakfast is van alle gemakken voorzien. Kortom een plek om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Fantastisch!

Dianne
21-2-2016

Alles is super! De ruimte, het ontbijt, de gastvrijheid! Een weekendje weg voelde als een week. Stijnie zorgt heel erg goed voor haar gasten. Zelfs een verse appeltaart werd er gebakken. Heerlijk. Voor onze zoon van 1,5 was ook alles aanwezig echt ideaal scheelt een hoop slepen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

A Dammers
7-10-2015

Heel erg gastvrij.Alles was top geregeld,we werden zelfs in alle vroegte naar onze bestemming toegebracht.Wij verbleven in het gastenverblijf wat erg mooi is.Goed bed,fijne douche en alles was aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Veel meer dan alleen een B&B!!

JJF
13-8-2015

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in B&B Seppenstijn met ons dochtertje van drie. We voelden ons meteen thuis. De woning is zeer ruim en netjes. Echt van alle gemakken voorzien, zoals een grote en mooie badkamer, een eigen (zeer complete) keuken, moderne tv, een lekkere bank om 's avonds op te zitten en een eigen terras in de tuin. De gastvrouw en -heer zijn heel gastvrij! Ook de locatie is super. Je kunt er heerlijk genieten van de rust in de tuin, wandelen, fietsen, maar ook gezellige uitstapjes maken naar bijvoorbeeld Meppel, Giethoorn, Havelte (hunebedden), Steenwijk, Zwolle of Orvelte. Voor kinderen zijn o.a. speelboerderij "de Drentse koe" in Ruinerwold en de speeltuin bij theehuis 't Hunebed in Havelte erg leuk. Kortom een echte aanrader met veel comfort!! Wij komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Uitermate gastvrij

KGSamsom
14-8-2014

Stijnie en Walt doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Niets is te gek, ik denk dat Stijnie alles voor je kan regelen. En ze zijn zeer kindvriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk verbleven en zeer gastvrij.

kieki
19-6-2014

Maar een nacht verbleven in Seppenstijn, maar wel heerlijk genoten en in de watten gelegd. Heerlijk huis, met alles erop en eraan. Voor onze dochter kon ook een box en boxkleed geregeld worden en alles was mogelijk. Zondagochtend met Moederdag verwend met een massage aan huis, die mijn man met Stijnie geregeld had zonder mijn weten. Daarna genoten van de sauna. Hopelijk een volgende keer samen met vrienden hier verblijven. Zeer gastvrij en prettig verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wederom een geslaagd verblijf!

Fam. Van der Donck
1-5-2014

Inmiddels de derde keer dat we naar B&B Seppenstijn zijn geweest! Deze keer niet met vrienden, maar met opa en oma. De kids voelen zich direct op hun gemak en gastvrouw Stijnie zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het verblijf is prachtig, schoon en het ontbijt is heerlijk! Vooral de pannenkoeken en de wentelteefjes. Stijnie en Walt, bedankt voor alles, we hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Fantastisch B&B

R. Jonker
6-8-2013

Heel fijn gehad op Seppenstijn. Geweldige gastvrouw, locatie op en top verzorgd. Een 5 sterren gevoel !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.