Bed and Breakfast

9 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Beslist een aanrader!

Diana,
10-12-2018

Als je wilt relaxen is dit de juiste plek. Een luxe plek (voorhuis boerderij) en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met ligbad, de handdoeken, badjassen alles is aanwezig. Elke morgen een uitgebreid ontbijt met liefde gemaakt door de gastvrouw. In de omgeving genoeg te beleven van heerlijk wandelen/fietsen in de natuur of winkelen in de stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Super verblijf gehad..we hadden hoge verwachtingen maar meer dan dit... enorm verwend... in een woord geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Over de top!!

De Nappies,
2-4-2018

Super hoteldekbedden!!! Nieuwe badkamer en handdoeken incl. Alles mogelijk in overleg! Luxe en super ontbijt en de Jaccuzi natuurlijk! En de heerlijke chocoladetaart bij aankomst ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijksjubileum 🍰❤.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Geweldige b&b

Natasja Peters
5-8-2016

Het zijn super lieve mensen die geweldig voor hun gasten zorgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Uitmuntend, eigenkijk tien met een griffel

Henny Bouwmeister
5-8-2016

Als je rust, comfort, gastvrijheid en kwaliteit zoek, dan op het juiste adres in mooi landschap.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

zeer prettig omgeving en rustig.

Jan
17-7-2016

ontvangst is zeer gastvrij. je hebt je eigen voorhuis met keuken en alles erop en eraan. in een woord super.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een gevoel van thuiskomen - WARMTE.

Maria Berrevoets P.D. de Vosstraat 3 4301 GR Zierikzee
12-7-2016

Prachtig verblijf en luxe accomodatie. Hele lieve verzorging en aandacht van Stijnie. Heel veel extra b.v soep appeltaart en ontbijt naar wens.Je kon bij mooi weer buiten ontbijten en heerlijk luieren. We mochten zonder bijbetaling de fietsen gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend, heerlijk b&b en enorme gastvrijheid

Familie Jonker
2-6-2016

Heerlijk rustig landelijk gelegen, je hoort constant de vogeltjes zingen. De b&b heeft een eigen keuken, woonkamer en een luxe badkamer die van alle gemakken is voorzien. Werkelijk alles is aanwezig wat je maar nodig hebt om hier te verblijven. Prima bedden en zelfs boven een toilet. Bij mooi weer is het heerlijk om in de tuin te ontbijten. Afwisselend ontbijt wat moeilijk te overtreffen valt. Dank je wel Stijnie voor de heerlijke tijd die we bij jou mochten hebben.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Super

Fam berends
1-11-2015

Wederom was het in 1 woord geweldig! Wat werden we s' morgens met het ontbijt in de watten gelegd. En dan zo'n heerlijke spontane gastvrouw!!! Helemaal super!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.