Bed and Breakfast

83 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Fantastich

Saskia Fasting,
24-12-2018

Luxe B&B van alle gemakken voorzien.Genoten van de hartelijkheid van de gastvouw. Hartstikke verwend met heerlijke cappuccino en eigen gemaakte scoones. Je kunt er gebruik maken van een grote jacuzzi die volledige privacy bied. Kortom echt genieten.

Gereisd met partner in december 2018

Prachtige B&B, rustig en geweldige gastvrouw.

Elise Buitenhuis,
7-12-2018

Prachtige rustige plek. Heel huisje voor jezelf, voorzien van alle luxe en lekker schoon! Ontzettend fijn welkom door Stijntje. Ze geeft goede tips. Het ontbijt is echt heerlijk! Elke ochtend weer wat anders. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten!

Marina,
4-12-2018

Enorm gastvrij en goede inleving in de wens van de gast. Er kan gewoon nét even meer. Ook onze honden waren welkom en hadden het erg naar hun zin. Omgeving is prachtig qua natuur en wandelmogelijkheden. Ideaal verblijf gehad op Seppenstijn!

Ontspanning ten top

Rene Delsink,
2-12-2018

Super verblijf, zeer gastvrij en prima verzorgd

Superverwennerij

Patrick & Gwennie Benjamins,
12-11-2018

Ik heb het vermoeden dat het woord 'Gastvrijheid' door Stijntje is uitgevonden. Wat een heerlijke B&B. Genieten met de hoofdletter G!

Gereisd met partner in november 2018

TOP locatie !!

Harry Grubben,
11-10-2018

Het B & B is een paradijsje. Qua ligging en rust een echte aanrader. Je hebt gelijk een thuis gevoel en wordt behoorlijk in de watten gelegd. Echt genieten en het ontbijt is elke morgen weer een verwennerij.

Dank je wel Stijntje & Walt dat we jullie gasten mochten zijn.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ik kan niets bedenken wat er niet goed is. Het was weer in 1 woord TOP!!! Prachtige afgewerkte lokatie in een heerlijke rustige omgeving. Elke ochtend een geweldig ontbijt (elke ochtend weer een verrassing). Vooral het Friese suikerbrood als flensje bereidt. Bedankt voor het heerlijke weekend Stijnie en Walt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Michelle,
16-9-2018

Prachtige locatie, ruim opgezet en tot in de puntjes verzorgd. Het was ontbijt was heerlijk. Mooie ingerichte kamer, prachtige badkamer en een fijn bed.
Stijntje is een geweldige gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2018

Seppenstijn is geweldig !!

Bart Hoogenboezem,
11-9-2018

Seppenstijn is een heel gastvrij B&B. Heerlijk gelegen. Mooie kamer. Woonkamer style vol ingericht. Voor ieder wat wils. Van tv tot tafel spelletjes. Alles is goed te doen op de fiets. Ookal gingen wij lui met de auto. Ze weten elk leuk plekje in de omgeving wel te vinden. Seppenstijn is gastvrij en heerlijk om tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2018

Het is ECHT een AANRADER

Stephan,
5-9-2018

Zeer hartelijk en gastvrij ontvangst en het ontbijt is ook ongelofelijk zo heerlijk en meer dan voldoende alles is heel schoon en zeer netjes Met een woord : AANRADER

Gereisd met partner in augustus 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.