Bed and Breakfast Seppenstijn

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Seppenstijn
9,8

Laatste review

Prachtige rustige plek. Heel huisje voor jezelf, voorzien van alle luxe en lekker schoon!

Ontzettend fijn welkom door Stijntje. Ze geeft goede tips. Het ontbijt is echt heerlijk! Elke ochtend weer wat anders. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.

82 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Prachtige B&B, rustig en geweldige gastvrouw.

Elise Buitenhuis,
7-12-2018

Genoten!

Marina,
4-12-2018

Enorm gastvrij en goede inleving in de wens van de gast. Er kan gewoon nét even meer. Ook onze honden waren welkom en hadden het erg naar hun zin. Omgeving is prachtig qua natuur en wandelmogelijkheden. Ideaal verblijf gehad op Seppenstijn!

Ontspanning ten top

Rene Delsink,
2-12-2018

Super verblijf, zeer gastvrij en prima verzorgd

Superverwennerij

Patrick & Gwennie Benjamins,
12-11-2018

Ik heb het vermoeden dat het woord 'Gastvrijheid' door Stijntje is uitgevonden. Wat een heerlijke B&B. Genieten met de hoofdletter G!

TOP locatie !!

Harry Grubben,
11-10-2018

Het B & B is een paradijsje. Qua ligging en rust een echte aanrader.

Je hebt gelijk een thuis

gevoel en wordt behoorlijk in de watten gelegd.

Echt genieten en het ontbijt is elke morgen weer een verwennerij.

Dank je wel Stijntje & Walt dat we

jullie gasten mochten zijn.

Ik kan niets bedenken wat er niet goed is. Het was weer in 1 woord TOP!!! Prachtige afgewerkte lokatie in een heerlijke rustige omgeving. Elke ochtend een geweldig ontbijt (elke ochtend weer een verrassing). Vooral het Friese suikerbrood als flensje bereidt.

Bedankt voor het heerlijke weekend Stijnie en Walt.

Geweldig

Michelle,
16-9-2018

Prachtige locatie, ruim opgezet en tot in de puntjes verzorgd. Het was ontbijt was heerlijk. Mooie ingerichte kamer, prachtige badkamer en een fijn bed.

Stijntje is een geweldige gastvrouw.

Seppenstijn is geweldig !!

Bart Hoogenboezem,
11-9-2018

Seppenstijn is een heel gastvrij B&B. Heerlijk gelegen. Mooie kamer. Woonkamer style vol ingericht. Voor ieder wat wils. Van tv tot tafel spelletjes. Alles is goed te doen op de fiets. Ookal gingen wij lui met de auto. Ze weten elk leuk plekje in de omgeving wel te vinden. Seppenstijn is gastvrij en heerlijk om tot rust te komen.

Het is ECHT een AANRADER

Stephan,
5-9-2018

Zeer hartelijk en gastvrij ontvangst en het ontbijt is ook ongelofelijk zo heerlijk en meer dan voldoende alles is heel schoon en zeer netjes

Met een woord : AANRADER

Heerlijk verblijf,als accommodatie en als ervaring

A. den Haan,
17-8-2018

Een aanrader, dit op zichzelf staande verblijf waar je in de watten wordt gelegd als je wilt en met rust gelaten wordt als je dat liever hebt. Alles is aanwezig om er eens heerlijk tussenuit te zijn.

Bedankt voor de de goede zorgen en gastvrijheid Stijntje en Walt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.