Bed and Breakfast Seppenstijn

Laatste review

Super verzorgd!

Verloskundigenpraktijk De Vlinder,
30-5-2016

Wij kwamen voor een strategie/visie dag en nacht naar Seppenstijn. Dit zijn altijd best heftige dagen, maar de gastvrouw Stijnie heeft ons heerlijk in de watten gelegd en daardoor voelde het echt als een uitje! We mochten genieten van een fantastische high tea waarbij zelfs volledig rekening was gehouden met een gluten-allergie. Echt super!

Bedden liggen heerlijk, en badkamer is van alle luxe voorzien. Aan alles is gedacht!

1 review over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Super verzorgd!

Verloskundigenpraktijk De Vlinder
30-5-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.