Bed and Breakfast Seppenstijn

Bed and Breakfast Seppenstijn
9,8

13 tips over Bed and Breakfast Seppenstijn

gretha bakker, 8-7-2015
Een heerlijke locatie als je tot rust wilt komen
Wieke Vierstra-Postma, 22-5-2015

Er zijn losse kamers te huur, maar er is ook een compleet appartement.

Verder is er een sauna met bubbelbad aanwezig. Rondom is een flinke tuin aangelegd met een grote vijver. De omgeving is ook aantrekkelijk per fiets te bereiken.

Marije Hayden - van der Wolf, 17-5-2015
Je kan heerlijk wandelen in de omgeving. De gastvrouw heeft goede tips voor leuke restaurants.

Ingrid, 16-5-2015
Meppel is een gezellig stadje in de nabije omgeving
Philip, 22-12-2014
Lekker wandelen in de omgeving
baukieie, 13-8-2014
Koekange, Koekangerveld, Meppel, De Luie Tuinman ( !!! ) vlakbij / in Ruinen!

A. Klerks, 4-8-2014
Lekker op de ingeslagen weg doorgaan.
Fam. Van der Donck, 1-5-2014
We zijn een dagje naar Giethoorn geweest en hebben een fluisterbootje gehuurd, een ware aanrader. Een goede tip van Stijnie: lekker picknicken op het eiland
Kirby, 30-4-2014
Omgeving heeft veel te bieden. Ga eens langs Giethoorn. Ook aanwezig op Seppenstijn, fietsen. Maak er gebruik van want het is zeker waard om de omgeving te verkennen per fiets.
J. Van der Leer, 30-12-2013
Neem zwembad of zwembroek mee , voor evt een heerlijke ontspanning in de sauna of Jacuzzi .