Bed and Breakfast Seppenstijn

Bed and Breakfast Seppenstijn
9,9

138 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Carlien, 2-4-2018

Wat een fantastische bed and breakfast. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en van het heerlijke ontbijt.

Heerlijk een jacuzzi erbij waarin je lekker kan ontspannen.

Wij komen snel een keer terug Stijnie.

Ik ga je gezelligheid, vrolijkheid, het heerlijke ontbijt en knuffels missen.

Ga zo door en zeker tot de volgende keer

Over de top!!

De Nappies, 2-4-2018

Super hoteldekbedden!!!

Nieuwe badkamer en handdoeken incl.

Alles mogelijk in overleg!

Luxe en super ontbijt en de Jaccuzi natuurlijk! En de heerlijke chocoladetaart bij aankomst ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijksjubileum 🍰❤.

Een uitstekende plek om te ontspannen

Maurice en Annemarie, 25-3-2018

In een ontspannen omgeving op een mooie locatie ben je even weg uit de dagelijkse hektiek. De gastvrouw en gastheer zorgen er al direct bij aankomst voor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Je wordt 's ochtends verwend met een excellent ontbijt. De bed & breakfast is van alle gemakken voorzien. Kortom een plek om zeker nog eens terug te keren.

Hier moet je echt een keer naar toe gaan!

Priscilla, 13-3-2018

Gastvrijheid staat centraal, je voelt je meteen thuis bij Stijnie en Walt. De boerderij en de ligging zijn prachtig. We zijn er al vaak geweest, elke keer is het weer heerlijk relaxed.

Ge-wel-dig! 10 met een griffel!

Alexander en Miranda, 13-3-2018

Als je verwend wilt worden en tot rust wilt komen Moet je naar Bed & Breakfast Seppenstijn gaan! Een zeer complete B&B wat eigenlijk qua accommodatie meer weg heeft van een vakantiehuisje. Het is geweldig compleet incl. keuken. Eigenlijk is alles aanwezig. Van toiletpapier tot douchegel, van koffiepads tot zout, noem het maar op. Het ontbijt is heerlijk en wordt door de uiterst hartelijke gastvrouw in overleg samengesteld (hoe laat, gekookt/gebakken ei etc.). Daar komt nog bij dat de omgeving geweldig mooi is. Vlakbij bijvoorbeeld het Dwingelderveld waar je geweldig mooi kunt wandelen. Onderweg kom je de mooiste boerderijen tegen. Of wat dacht je van ooievaars, zwanen of hertjes? Voor ons was het de 2e keer, maar zeer zeker niet de laatste keer!

fantastisch!

Ton Banis, 30-12-2017

Zeer hartelijke ontvangst, hoogstaande gastvrijheid, luxe en kwaliteit! Er komt niets maar dan ook niets voor 'niet goed' in aanmerking.

Thuis, maar dan anders. Verwend. Geliefd.

Ilona, 30-12-2017

Walt en Stijn weten tot in de puntjes hoe het is om gasten in de watten te leggen en ze ook de vrijheid te laten eigen keuzes te maken. Alles is aanwezig en compleet, niets hoeft. Rust. Stilte. In 1 woord Thuis!

Geweldig!

ellen, 9-12-2017

perfecte ligging ,rustig. mooie accommodatie ,

We hebben genoten ,heerlijk kunnen relaxen.

ontbijt was top!!!

gebruik kunnen maken van fietsen.

Walt en Stijnie ,we hebben het heerlijk gehad in Seppentijn.

Liza, 4-12-2017

Mij Vriendinnen hadden hier een surpriseparty georganiseerd voor mij verjaardag! Echt fantastisch geregeld. De aangebouwde woning was geheel in ons bezit. Gezellige landelijk woonkamer + luxe badkamer+ Slaapkamers ect. We kregen eerst een ontzettende lekkere uitgebreide high tea met serieus zelfgemaakte koud/warm/zoete lekkernijen. Daarna een heerlijk masker op ons gezicht en vervolgens op de bank geploft om een film te kijken. Onder tussen kregen we een lekker bakje koffie met zelf gemaakte appeltaart. En als kers op de taart mochten we gebruik maken van de jacuzzi en sauna waar je ruim met meerdere personen in kon zitten, alles werd verzorgd tot in de puntjes. Ohja en als afsluiting kregen we zelfgemaakte kroketten jumjum.. ik wil deze mensen echt ontzettend bedanken voor hun liefdevolle gastvrijheid en gezelligheid! Ik kom graag nog eens weer. Groetjes liza

Mirthe, 4-12-2017

Een super mooie omgeving, met een prettige gastvrouw, die je je het verblijf zo prettig mogelijk wil laten ervaren. Het gastverblijf is erg mooi, schoon en netjes afgewerkt, een waar luxe gevoel. De sauna en jacuzzi versterken dit gevoel, kortom heb het verblijf als zeer prettig ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Seppenstijn scoort een 9.86 uit 10 op basis van 138 reviews.