Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

229 Reviews over Seppenstijn

• 10Franklin25-03-2022

Absolute aanrader

In het prachtige, ruime, schone en van alle gemakken voorziene Voorhuis hebben we 4 nachten mogen genieten van de gastvrijheid van Seppenstijn. Wat een subliem ontspannen ervaring! Gastvrouw Stijntje denkt overal in mee om de ervaring van het verblijf zo optimaal mogelijk te maken; ook het brengen naar/ophalen van restaurants in de nabije omgeving behoort tot de mogelijkheden. Zij zorgde ook voor de slingers op de verjaardag van mijn vriendin! Het heerlijke én uitgebreide ontbijt was elke ochtend weer een feest! Wij hebben ook erg genoten van de professionele massage door Majorie Wellness Massage die ter plekke in het Voorhuis kon plaatsvinden. Er zijn prima fietsen beschikbaar en er kan gebruik gemaakt worden van een luxe jacuzzi (tegen een kleine vergoeding). Er zijn veel mooie wandelgebieden in de omgeving en er is een ruime keuze aan uitstekende restaurants binnen 15 minuten rij-afstand van Seppenstijn. Kortom: gastvrijheid ten top

• 10Henk Patries en Chantal en Yoenes10-01-2022

Geweldig

We zijn net terug van ruim een week Seppenstijn en was geweldig! Het voorhuis is een huisje waar je gelijk thuis voelt. Van alle gemakken voorzien en dat tot in de details. En heel schoon! Stijntje en Walt doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. En een heerlijk ontbijt elke morgen, met veel variatie. Alles straalt warmte en liefde uit. Het was voor ons de eerste keer, maar we komen zeker terug!

• 10Colette en Eric07-01-2022

Top plek en verblijf!

We hebben een heerlijk rustig oud en nieuw doorgebracht in het gastenverblijf. Werkelijk alles wat je nodig hebt is aanwezig. De hondjes waren ook echt welkom… Lekkere verrassingen stonden op ons te wachten als we terugkwamen van een wandeling….Oliebollen met oudjaar….kortom genieten. Stijntje en Walt heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid…we missen het nu al….

• 10Mirjam22-10-2021

Zalig!!!

Liefde, warmte, luxe, gezelligheid, prachtig huis, heerlijk bed, schoon, Wellness badkamer, rust, ontbijtjes om je vingers van af te likken, huiselijk en de hond is verschrikkelijk verwend. Stientje en Walt super bedankt!!

• 10Zuske20-08-2021

Wederom fantastisch, vorelt als thuiskomen.

Dit jaar voor de tweede keer geweest en wederom fantastisch. Prachtige B&B, compleet, verzorgd, gezellig en super schoon. Spontane en gastvrije eigenaars. Kom er beslist nog een keer terug.

• 10Kiek09-08-2021

Heerlijk!

Wat een fantastische dagen hebben we gehad op Seppenstijn! Een heerlijk plekje met een top gastvrouw! Alles is tot in de puntjes verzorgt. Was top!

• 10Zuske24-07-2021

Subliem

Een geweldige B & B met sublieme ontbijtjes. Lieve gastvrouw. Veel in de omgeving te bekijken. Ik ben er voor de tweede keer geweest en kom zeker terug.

• 9Bram11-05-2021

Superrrrr

Je komt op een schitterend rustig plekje terecht met een leuk uitzicht op de weilanden. Het huisje was keurig schoon en het ontbijtje in de ochtend was uitgebreid en erg lekker.De gastvrijheid en gezelligheid staat met kop en schouders bovenaan.

• 10Mirjam19-04-2021

Fantastisch zoals altijd

Wat is het altijd heerlijk om bij Stijntje en Walt langs te komen! Uiteraard een gastvrije ontvangst en een heerlijk verblijf in het gastenverblijf achter het huis. 's Ochtends worden heerlijke ontbijtjes geserveerd en volledig naar wens in te delen (neem de Fries suikerbrood wentelteefjes als je kan!). Heerlijk geslapen in de ruime boxspring en als hoogtepunt van het weekend... Sterren kijken in de jacuzzi... Absoluut een aanrader! En naast een geweldig verblijf zijn de eigenaren ook nog eens geweldige mensen. Gezellig een praatje maken kan altijd en ze hebben goede tips over wat te doen in de omgeving (fietsen, wandelen, noem maar op) en ook voor lekkere restaurantjes waar je af kan halen, toch ook wel handig in deze tijden :) Kortom: boeken als je boeken kan, you'll love it 😍

• 10Marlou08-03-2021

Fantastisch!

Seppestijn is een plek waar je terug wilt komen. De gastvrijheid van Stijntje is geweldig. Ze legt je in de watten, zorgt dat het je aan niets ontbreekt, heeft tips voor leuke uitstapjes of wandelroutes. Hier kom je tot rust en hoef je nergens aan te denken. Ik ben er nu meerdere keren geweest en het is zeker niet de laatste keer. Het verblijf is van alle gemakken voorzien en heel erg schoon! De jacuzzi waar je gebruik van kunt maken, is de kers op de taart. Echt een geweldige plek met een super fijne en betrokken gastvrouw Stijntje!!

Bed & Breakfast Seppenstijn info

Het complex