Bed and Breakfast

168 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Fantastich

Saskia Fasting,
24-12-2018

Luxe B&B van alle gemakken voorzien.Genoten van de hartelijkheid van de gastvouw. Hartstikke verwend met heerlijke cappuccino en eigen gemaakte scoones. Je kunt er gebruik maken van een grote jacuzzi die volledige privacy bied. Kortom echt genieten.

Gereisd met partner in december 2018

Alles was top, is er meer mogelijk dan 5 sterren?

R broekhuizen,
19-12-2018

We hebben genoten van de mooie omgeving en een schitterend uitzicht over de landerijen. Bij het ontbijt zijn we verwend volgens 5 sterren service en s'avonds hebben we genoten van de jaczzi. De kleinde dorpjes, kerstmarkt en ons bezoekje aan giethoorn deed echt oudhollands aan. De sfeervol ingerichte woonkamer en complete ruime badkamer waren top( heerlijke douche). Het uit uitgezwaaid worden was net zo heerlijk als de appeltaard bij de ontvangst. Kortom alles was top!

Beslist een aanrader!

Diana,
10-12-2018

Als je wilt relaxen is dit de juiste plek. Een luxe plek (voorhuis boerderij) en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met ligbad, de handdoeken, badjassen alles is aanwezig. Elke morgen een uitgebreid ontbijt met liefde gemaakt door de gastvrouw. In de omgeving genoeg te beleven van heerlijk wandelen/fietsen in de natuur of winkelen in de stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Fantastische b&b, aanrader!

Lidy Broekhuizen,
9-12-2018

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

Geweldig

Sem,
9-12-2018

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie.

Dankjewel voor het top weekend!!!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Prachtige B&B, rustig en geweldige gastvrouw.

Elise Buitenhuis,
7-12-2018

Prachtige rustige plek. Heel huisje voor jezelf, voorzien van alle luxe en lekker schoon!

Ontzettend fijn welkom door Stijntje. Ze geeft goede tips. Het ontbijt is echt heerlijk! Elke ochtend weer wat anders. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

Genoten!

Marina,
4-12-2018

Enorm gastvrij en goede inleving in de wens van de gast. Er kan gewoon nét even meer. Ook onze honden waren welkom en hadden het erg naar hun zin. Omgeving is prachtig qua natuur en wandelmogelijkheden. Ideaal verblijf gehad op Seppenstijn!

Ontspanning ten top

Rene Delsink,
2-12-2018

Super verblijf, zeer gastvrij en prima verzorgd

Super relaxt weekend

Jeschica,
1-12-2018

Een weekendje relaxen met je vriendinnen. Dat kan heel erg goed bij B&B Seppenstijn.

Een kregen een hartelijk ontvangst. Met daarna een rondleiding door de beide vertrekken.

We hebben een weekend lang niks te klagen gehad: luxe en uitgebreid ontbijt, heerlijke bedden, fantastische high tea en een heleboel gezelligheid. De B&B is super schoon en van alle gemakken voorzien. ‘S avonds in de jacuzzi gezeten.

Super!

Gereisd met vrienden in november 2018

Gastvrijheid kent geen grenzen op Seppenstijn

Marion Vroon,
30-11-2018

Seppenstijn is de meest fantastische B&B die je maar kunt bedenken. De gastvrijheid en service kent geen grenzen. Gastvrouw Stijnie zorgt ervoor dat je de ultieme vakantie beleving ervaart. Ook al ben je er maar één of twee nachten. Het onlangs verbouwde gastenverblijf is een prachtige uitbreiding van de faciliteiten.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.