Bed and Breakfast Seppenstijn

Tonen op kaart

202 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn

• 9Annerieke01-01-2020

Oud en nieuw

Lieve gastvrouw, lekker ontbijt (heel veel😀) mooie rustige omgeving. Dit was ideaal om oud en nieuw te vieren met onze hond. Ook had ze van alles in huis voor onze 7 maand oude baby. Super! We hebben genoten van de rust en het uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2019
    10Sjoukje van der Pool16-12-2019

Weer genoten van de gastvrijheid

Vorig jaar(2018) hebben we voor het eerst genoten van de gastvrijheid van Stijntje. Toentertijd zaten we in het voorhuis en dit keer zaten we in het gastenverblijf. Wat is dit mooi geworden en wat een uitzicht als je naar buiten kijkt.....genoten van de koeien en de ooievaren die in het aangrenzende weiland liepen. De eigenaresse,Stijntje, denkt graag met je mee met wat je kunt doen in de omgeving. Ook was het ontbijt voortreffelijk. Kortom, wij hebben weer genoten en ze zal ons zeker nog vaker zien!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Remco broekhuizen02-12-2019

Aanrader om nooit te vergeten!

3 dagen heerlijk genoten van de luxe verzorging (ontbijt met eigen gemaakt brood en jam!). Heerlijke rustige locatie met heerlijke bedden. Spelletjes gedaan in de gezellige huiskamer en genoten van de tips van de gastvrouw. Naar de Ochideëenhoeve geweest en ook het dorpje Orvelte is schitterend. Bij zonsondergang het binnen komen van de kudde (met herder en honden) op de hei gezien en audio tour (kosteloos) bij het Flardenpad bij Havelte was ook leuk voor jong en oud. Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10John Ernens01-12-2019

Een verwenverblijf om terug te komen.👍🏻

Na twee eerdere bezoeken stond voor ons vast dat we absoluut terug zouden willen gaan. De prima locatie/logeerfaciliteit in combinatie met de hartelijkheid, vertrouwdheid, flexibiliteit, klantvriendelijkheid en professionaliteit van gastvrouw en partner is daar debet aan/ voor. Je krijgt helemaal wat je wenst en door verrassingen is er sprake van een surplus. Aan vrienden en kennissen hebben we dit adres daarom welgemeend en van harte durven aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10TR Veltman01-12-2019

Fantastisch!

Het verblijf (voorhuis) is prachtig, sfeervol en ruim. Ook de ligging is geweldig, tussen de landerijen en daarbij behorende stilte. Uitslapen is daar ook echt in alle rust uitslapen! Gastvrouw Stijnie heette ons zeer hartelijk welkom. Wat een lieve, energieke vrouw! Je voelt je er meteen thuis. Naast haar hartelijkheid kan zo ook nog eens fantastische high tea's bereiden, waar je een hele middag wel zoet mee bent. Ook heeft Seppenstijn fijne bedden, een heerlijke buitenjacuzzi en ruime keuken. Wij gaan zeker vaker genieten van deze B&B!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Joyce17-11-2019

Gastvrijheid ten top! Echt genieten!

Voor de derde keer naar Seppenstijn geweest met onze twee dochters (van 7 en 2 jaar oud). Het was weer heerlijk genieten! Er even helemaal uit. Stijnie heeft ons weer helemaal in de watten gelegd met pannenkoeken, heerlijk ontbijt, chocoladetaart noem maar op! Het huisje is heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Ook onze dochters hebben weer genoten en kunnen niet wachten tot we weer naar Stijnie gaan!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Ernst03-11-2019

In een woord: GEWELDIG!

Vanaf de ontvangst tot het vertrek kan ons verblijf van de afgelopen twee nachten in het appartement alleen als geweldig worden omschreven. Heerlijk ontbijt, geweldige gastvrijheid, goed bed voor een heerlijke rustige donkere nacht, uitstekende kwaliteit van alle voorzieningen: badkamer met ligbad en inloopdouche, zelfs een keuken goed voorzien die je mag gebruiken als je ‘s avonds thuis wil blijven. En dan de hot tub..... zelfs op de stormachtige avond was het heerlijk ontspannen, en kwamen de tussen de wolken ook af en toe de sterren langs. Een heerlijk weekend, waarvoor dank.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Wenneke Schmits21-10-2019

Heerlijk, ontspannen en luxe verblijf!

Heerlijk ontspannen in het luxe huisje. Een heerlijk bad binnen en hottub buiten om onder de sterren te genieten. Fijne bedden, gelegenheid om te koken en een gastvrouw die ervoor wil zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Zo kregen wij een heerlijk dessert en ontbijt om je vingers bij af te likken.

• 10Rinze van der Born14-10-2019

Geniaal verblijf

Fantastisch gastheerschap, lekker ontbijt en mooie ligging. Helaas is een 10+ geven niet mogelijk

• 10I.D. Kruidhof13-10-2019

Zalig!

Een gezellige en schone B&B met een gastvrouw die je in alles wil helpen. Kon niet beter!

13 tips over Bed and Breakfast Seppenstijn

• Fam. Van der Donck, 01-05-2014

We zijn een dagje naar Giethoorn geweest en hebben een fluisterbootje gehuurd, een ware aanrader. Een goede tip van Stijnie: lekker picknicken op het eiland

• J. Van der Leer, 30-12-2013

Neem zwembad of zwembroek mee , voor evt een heerlijke ontspanning in de sauna of Jacuzzi .

• teup vd pol, 05-10-2013

de gastvrouw kan en wil tegen een keurige prijs voor je koken, zeker de moeite waard, heb heerlijk gegeten,zelden zo'n lekker toetje gehad:)!

0 vragen over Bed and Breakfast Seppenstijn

Bed and Breakfast Seppenstijn info