Bed and Breakfast Seppenstijn ***

Weer vandaag4°-3°

133 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

fantastisch!

Ton Banis, 30-12-2017

Zeer hartelijke ontvangst, hoogstaande gastvrijheid, luxe en kwaliteit! Er komt niets maar dan ook niets voor 'niet goed' in aanmerking.

Thuis, maar dan anders. Verwend. Geliefd.

Ilona, 30-12-2017

Walt en Stijn weten tot in de puntjes hoe het is om gasten in de watten te leggen en ze ook de vrijheid te laten eigen keuzes te maken. Alles is aanwezig en compleet, niets hoeft. Rust. Stilte. In 1 woord Thuis!

Geweldig!

ellen, 9-12-2017

perfecte ligging ,rustig. mooie accommodatie ,

We hebben genoten ,heerlijk kunnen relaxen.

ontbijt was top!!!

gebruik kunnen maken van fietsen.

Walt en Stijnie ,we hebben het heerlijk gehad in Seppentijn.

Liza, 4-12-2017

Mij Vriendinnen hadden hier een surpriseparty georganiseerd voor mij verjaardag! Echt fantastisch geregeld. De aangebouwde woning was geheel in ons bezit. Gezellige landelijk woonkamer + luxe badkamer+ Slaapkamers ect. We kregen eerst een ontzettende lekkere uitgebreide high tea met serieus zelfgemaakte koud/warm/zoete lekkernijen. Daarna een heerlijk masker op ons gezicht en vervolgens op de bank geploft om een film te kijken. Onder tussen kregen we een lekker bakje koffie met zelf gemaakte appeltaart. En als kers op de taart mochten we gebruik maken van de jacuzzi en sauna waar je ruim met meerdere personen in kon zitten, alles werd verzorgd tot in de puntjes. Ohja en als afsluiting kregen we zelfgemaakte kroketten jumjum.. ik wil deze mensen echt ontzettend bedanken voor hun liefdevolle gastvrijheid en gezelligheid! Ik kom graag nog eens weer. Groetjes liza

Mirthe, 4-12-2017

Een super mooie omgeving, met een prettige gastvrouw, die je je het verblijf zo prettig mogelijk wil laten ervaren. Het gastverblijf is erg mooi, schoon en netjes afgewerkt, een waar luxe gevoel. De sauna en jacuzzi versterken dit gevoel, kortom heb het verblijf als zeer prettig ervaren.

Gezellig

Birgit, 4-12-2017

Leuk ontvangst, leuke gastvrouw! Gezellige sfeer! Heerlijk met mijn vriendinnen een middag van een (zelfgemaakte!) high tea kunnen genieten. Gebruik sauna en jacuzzi. TOP!

Ik raad deze B&B iedereen aan

Disna, 3-12-2017

Seppenstijn, de enige B&B waar echt alles perfect was. Vers gekookt eitje van de kippen van de buren. Heerlijk bad in prachtige sfeervolle badkamer. De slaapkamer simpel maar stijlvol waardoor ik het gevoel had in Zuid Frankrijk te zijn. Mini high tea waarna we pas om elf uur savonds weer trek hadden met perfecte scones en verrukkelijke sandwiches. Omdat ik zwanger was kwam de gastvrouw speciaal vers fruit brengen. Ze legde je volledig in de watten, maar zonder dat het teveel was. Ze is echt een schat evenals haar partner die ons hartelijk ontving. Wij komen hier zeker terug.

Luxe en rust

Nap, 3-12-2017

Het is hier prachtig en zeer luxe genieten.De buiten jaccuzi is een must met uitzicht op de koeien. Het ontbijt heerlijk....de rust en vrijheid en liefde van Seppestein overvalt je en daarom komen wij in maart 2018 terug om 30 jaar getrouwd zijn te vieren met het hele gezin! Letterlijk wordt de rode loper voor je uitgelegd! Geen min punten te verzinnen.

Beide gelegenheden zijn uitstekend. Zowel het voorhuis als het losse deel zijn van alle luxe en gemakken voorzien. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. We komen er graag terug.

Geweldig

Ewoud en Judith Meijer, 19-11-2017

Het was in 1 woord geweldig. Stijnie is een fantastische gastvrouw. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Seppenstijn scoort een 9.85 uit 10 op basis van 133 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: