Bed and Breakfast Seppenstijn

145 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn in het Nederlands

Geweldig voor herhaling vatbaar

Andreas vreeken
1-8-2018

Dat er heel rustig is wij vonden het heel fijn en dat hartelijk mensen waren en open het ontbijt en het avond eten was erg lekker en is ook heel goed schoon handig voor mensen met allergie longpatiënten kunnen zeker er heen

Echt fantastisch genieten van de B&B en omgeving!

Jurgen & Josee
12-7-2018

Wat een schitterende locatie en wat een schitterende B&B. Van alle gemakken voorzien en zo leuk ingericht dat je je meteen thuis voelt. Zeer gastvrije en spontane (bij ontvangst, verblijf en vertrek) gastvrouw en gastheer. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

We hebben het zalig gehad!

Sjoukje
8-7-2018

Samen voor het eerst een paar dagen weg en wat hebben we genoten. Van elkaar maar ook van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de eigenaresse. Veel tips over de omgeving en ze dacht mee over wat je kon gaan doen in de omgeving.

Kamer schoon, groot en netjes.

Woonkamer groot, leuk ingedeeld en met veel informatie over de omgeving.

Buiten terrein met een eigen zitje.

Volledige, eigen, keuken tot je beschikking.

Ontbijt was super

Ontspannen!!

Daan
8-7-2018

Gastvrij ontvangen, goed verzorgd, lekker ontbijt. Heerlijk relaxt verblijf.

nooit meer

Noordzij, CM
17-6-2018

slechte ontbijt service zonder compensatie

Fantastisch.warm.gastvrij

Rita en ruud
20-5-2018

Aanrader voor ontspannende dagen

Wat is nog beter dan fantastisch?

Yvonne van Eijbergen
11-5-2018

Het is gewoon geweldig. Een mooie plek. Het voorhuis gaf ons direkt het gevoel van thuis zijn. Elke ochtend dat heerlijke ontbijt en de gastvrijheid van Stijnie en Walt was zo overweldigend. Bedankt voor deze fijne week . Zeker tot ziens.

Carlien
2-4-2018

Wat een fantastische bed and breakfast. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en van het heerlijke ontbijt.

Heerlijk een jacuzzi erbij waarin je lekker kan ontspannen.

Wij komen snel een keer terug Stijnie.

Ik ga je gezelligheid, vrolijkheid, het heerlijke ontbijt en knuffels missen.

Ga zo door en zeker tot de volgende keer

Over de top!!

De Nappies
2-4-2018

Super hoteldekbedden!!!

Nieuwe badkamer en handdoeken incl.

Alles mogelijk in overleg!

Luxe en super ontbijt en de Jaccuzi natuurlijk! En de heerlijke chocoladetaart bij aankomst ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijksjubileum 🍰❤.

Een uitstekende plek om te ontspannen

Maurice en Annemarie
25-3-2018

In een ontspannen omgeving op een mooie locatie ben je even weg uit de dagelijkse hektiek. De gastvrouw en gastheer zorgen er al direct bij aankomst voor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Je wordt 's ochtends verwend met een excellent ontbijt. De bed & breakfast is van alle gemakken voorzien. Kortom een plek om zeker nog eens terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seppenstijn in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seppenstijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Seppenstijn scoort een 9.8 uit 10 op basis van 145 reviews.