Bed and Breakfast Seppenstijn

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

208 reviews over Bed and Breakfast Seppenstijn

• 9Anne en Peter28-07-2020

Mooi , gastvrij, aanrader .

Het huisje was van alle gemakken voorzien, heerlijk bed, goed ontbijt. Lieve mensen..

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Els S17-07-2020

gastvrijheid ten top

Heeft mijn verwachtingen overtroffen. Heerlijk verblijf, alles aanwezig, op en top verzorgd. Het ontbijt is weergaloos, tussendoor ontving ik van de gastvrouw heerlijke baksels, of een drankje. Ik kom zeker nog een keer terug...eigenlijk heb ik nu al heimwee. Een dikke verdiende 10.

Alleen gereisd in juli 2020

• 10Saskia24-06-2020

Fantastische B&B

Super mooi plekje met heerlijke bedden en een fantastische gastvrouw.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Fam. ‘t Hoen29-05-2020

Pareltje in Drenthe

Net terug van een midweekje “Seppenstijn”; wat was t heerlijk! Verbleven in t gastenverblijf waar werkelijk alles aanwezig was; mooie badkamer met inloopdouche, goede bedden. Iedere ochtend verwend met een zeer uitgebreid ontbijt. Kregen heerlijke zelfgemaakte aspergesoep... Lekkere versgebakken scones met aardbeienjam en cottagecream. Door het enthousiasme en de lieve zorgen van Stijntje en Walt hebben wij genoten! Gaan zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Lode en Maatje18-03-2020

Heerlijke hide-away

Wij hadden een top midweek. We kwamen hier om eens tijd te hebben voor elkaar en dat lukt perfect bij Seppenstijn! De B&B is prachtig, veel luxe en super matrassen (Wij schaffen ons dezelfde aan!). We werden door de gastvrouw zo verwend met lekkernijen, extraatjes,... De omgeving is ook prachtig. Kortom, wij hopen er nog eens terug te geraken.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Mark en Elise23-02-2020

Wederom héérlijk!

Voor de derde keer bij Seppenstijn gelogeerd in het voorhuis. Deze B&B verveelt nooit! Ook deze keer weer schandalig verwend met uitgebreide smakelijke ontbijtjes en zelfgebakken cake. Door de rustige omgeving , de ruimte, het prachtige voorhuis met weidse uitzichten, maar bovenal door de gastvrijheid en verzorging van Stijntje konden we echt even bijtanken. We komen hier absoluut weer terug.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Annerieke01-01-2020

Oud en nieuw

Lieve gastvrouw, lekker ontbijt (heel veel😀) mooie rustige omgeving. Dit was ideaal om oud en nieuw te vieren met onze hond. Ook had ze van alles in huis voor onze 7 maand oude baby. Super! We hebben genoten van de rust en het uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2019
    10Sjoukje van der Pool16-12-2019

Weer genoten van de gastvrijheid

Vorig jaar(2018) hebben we voor het eerst genoten van de gastvrijheid van Stijntje. Toentertijd zaten we in het voorhuis en dit keer zaten we in het gastenverblijf. Wat is dit mooi geworden en wat een uitzicht als je naar buiten kijkt.....genoten van de koeien en de ooievaren die in het aangrenzende weiland liepen. De eigenaresse,Stijntje, denkt graag met je mee met wat je kunt doen in de omgeving. Ook was het ontbijt voortreffelijk. Kortom, wij hebben weer genoten en ze zal ons zeker nog vaker zien!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Remco broekhuizen02-12-2019

Aanrader om nooit te vergeten!

3 dagen heerlijk genoten van de luxe verzorging (ontbijt met eigen gemaakt brood en jam!). Heerlijke rustige locatie met heerlijke bedden. Spelletjes gedaan in de gezellige huiskamer en genoten van de tips van de gastvrouw. Naar de Ochideëenhoeve geweest en ook het dorpje Orvelte is schitterend. Bij zonsondergang het binnen komen van de kudde (met herder en honden) op de hei gezien en audio tour (kosteloos) bij het Flardenpad bij Havelte was ook leuk voor jong en oud. Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10John Ernens01-12-2019

Een verwenverblijf om terug te komen.👍🏻

Na twee eerdere bezoeken stond voor ons vast dat we absoluut terug zouden willen gaan. De prima locatie/logeerfaciliteit in combinatie met de hartelijkheid, vertrouwdheid, flexibiliteit, klantvriendelijkheid en professionaliteit van gastvrouw en partner is daar debet aan/ voor. Je krijgt helemaal wat je wenst en door verrassingen is er sprake van een surplus. Aan vrienden en kennissen hebben we dit adres daarom welgemeend en van harte durven aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2019

Bed and Breakfast Seppenstijn info