Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Molenbergh in het Nederlands

Fantastisch, ik kom hier zeker terug.

Paula van der Werff,
10-4-2019

Drie nachten geslapen bij Jaap en Janet van der Molen. Het was in 1 woord fantastisch. Een prachtige B&B met volledige privacy. Een heerlijk bed en ik werd helemaal ontzorgd door Janet. Een lekker ontbijt in de ochtend en 's-avonds een michelin-waardig diner. Alles is schoon en goed onderhouden, een prachtige tuin. Petje af voor deze kwaliteits B&B. Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Molenbergh in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Molenbergh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.