Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Molenbergh

• 10Annet en Geert01-06-2020

Sfeervolle B&B op een prachtige plek

Eind april waren we drie dagen te gast bij B&B Molenbergh. Janet en Jaap van der Molen zijn hartelijke mensen die goed snappen hoe je het gasten naar de zin maakt. De vogelrijke tuin biedt altijd een zonnig beschut plekje. De woning is sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. De ruime slaapkamer heeft heerlijke bedden. Het ontbijt was geweldig: zelfgebakken brood en andere lekkernijen. Doordat de yurt en de sauna niet verhuurd waren, mochten we 's avonds gebruik maken van de kampvuurplek. Er was een mand hout beschikbaar en de ligstoelen (incl. fleecedekens) stonden klaar. We hebben iedere dag gewandeld. In de omgeving van de B&B zijn een aantal natuurgebieden met mooie wandelroutes. B&B Molenbergh is een aanrader!

• 10Dennis en Anne15-04-2020

Genieten!!

We hebben samen met onze kinderen (6 en 4 jaar) echt genoten van het buitenleven. De rust, natuur, de sauna en de gastvrijheid, heerlijk! Alleen maar pluspunten! De heerlijke verse ontbijtjes waren echt de beste ontbijtjes ooit! Zeker een aanrader om echt even te ontspannen en samen te zijn met je dierbaren. Voor herhaling vatbaar!

• 9Peter van Erp24-02-2020

Een klein paradijsje verscholen in de natuur.

Heerlijk verblijf in de yurt met sauna. Relaxen optima forma. Met de goede zorgen van Janet en Jaap kom je hier niets tekort. Een warme, comfortabel yurt met een kleine maar heerlijke sauna laten je genieten van de rust in het Drentse landschap.

• 9Linda10-02-2020

Romantisch, goed verzorgd enigszins back to nature

Wandelarrangement met 2 overnachtingen in de yurt en gebruik sauna gedaan. Super verzorgd ontbijt (2x) en diner (1x). En halverwege onze wandeling kwamen ze de lunch / picknick brengen. Bij terugkomst van de wandeling was de sauna al lekker opgestookt. Je hebt volledige privacy in de tuin bij de yurt, dus je kunt zo in je blootje de natuurvijver in om af te koelen. Je moet er tegen kunnen dat je in het aparte hokje buiten in een buitenwc je behoeftes doet, maar ja... back to basic/nature, het had ook wel wat.

• 10Jeroen stafleu14-05-2019

Magische plek, goede verzorging, prachtige yurt.

Heeeerlijk weekendje gehad in de yurt! Prachtig stuk grond met een magisch sfeertje. Heel goed verzorgd ook door de lieve gastheer en gastvrouw. Echte aanrader!

• 10Paula van der Werff10-04-2019

Fantastisch, ik kom hier zeker terug.

Drie nachten geslapen bij Jaap en Janet van der Molen. Het was in 1 woord fantastisch. Een prachtige B&B met volledige privacy. Een heerlijk bed en ik werd helemaal ontzorgd door Janet. Een lekker ontbijt in de ochtend en 's-avonds een michelin-waardig diner. Alles is schoon en goed onderhouden, een prachtige tuin. Petje af voor deze kwaliteits B&B. Een aanrader.

Bed & Breakfast Molenbergh info

• AirconditioningNiet beschikbaar