Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe

Kleine hotelsWeer vandaag14°3°
Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Het Heerenhuys Drenthe voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe in het Nederlands

Guus
12-8-2018

Allereerst betreft het geen Hotel in tegenstelling tot de naam maar een B&B. Verblijf was op zich goed. De prijs is behoorlijk voor 1 nacht met onbijt.

Kamers ook zeer gehorig! Positief en vriendelijk ontvangst.

Luxe, ontspannend, romantisch. Genieten.

Ilonka
25-4-2018

Prachtig pand, super nette kamer (safari suite) met een geweldige jacuzzi. Echt volop luxe en ontspanning. Ontzettend gastvrij en alle faciliteiten zijn aanwezig. Je kunt gebruik maken van een keuken maar wij hebben vooral genoten van restaurants in meppel. (nachtwacht en sukade). Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Kleine details (kaarsjes in kamer aan bij terugkomst in avond) worden niet vergeten.

Eventueel voor gezinnen: tuin is geweldig.

Fietsen naar Meppel is perfect te doen. Omgeving is sowieso mooi.

Heerlijk

Van der Geest
28-12-2017

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad. De kamer (royal sweet) is mooi, groot en erg sfeervol. De buiten jacuzzi, regendouche en open haard zorgen ervoor dat je de kamer niet meer uit wil.

Je hebt enorm veel privacy en het ontbijt op de kamer was erg lekker en uitgebreid met alleen maar biologische producten.

Hele vriendelijke mensen hier.

geweldig

Ingrid en Jacques
16-8-2017

Bij aankomst kregen wij een gratis upgrade van de Safarikamer (ook met jacuzzi) naar de Royal suite. Dus een grotere kamer met open haard, zithoek en eettafel, minikeuken en grote badkamer. Wat het verblijf in dit hotel helemaal afmaakt is de privé-jacuzzi op een afgeschermd terras.De volgende ochtend een geweldig ontbijt met warme afgebakken broodjes, gekookt ei en genoeg beleg. Gastvrouw Klazien is geweldig, je hoeft maar te kikken en het komt eraan. Wij blijven hier terugkomen.

Bij het Heerenhuys voel je je thuis

Willeke en Jan siksma
23-5-2017

Heerlijk rustig gelegen in ruinerwold...authentiek Drents dorp.

Erg hartelijk....erg welkom...niks is te veel.

Schone ruime kamers en een super ontbijt!

Komen wij zeker terug!!!

Voldeed compleet aan onze verwachtingen

Mirjam
1-5-2017

Mooie kamer, fijne jacuzzi en het ontbijt dat wij op de kamer hadden laten bezorgen was boven verwachting.

Heerlijk rustig hotel met veel ruimte

Rik Weidema
27-3-2017

goede bedden in een ruime kamer met een bubbelbad, een 5 sterren ontbijt met alles erop en eraan!

Heerlijk

Marja
21-3-2017

Mooie kamer met grote badkamer inclusief een fantastische jacuzzi. Heerlijk uitgebreid ontbijt met voornamelijk biologische producten. Dichtbij mooie natuurgebieden gelegen.

Geweldig verblijf

Celine Wassens
14-2-2017

Wij hadden een heerlijk weekend in Het Heerenhuys. Mooie kamer; goed bed; heerlijk (biologisch) ontbijt en een geweldige gastvrouw

Heerlijke plek!

Annemiek
25-5-2016

Dit kleine hotel in de oude dokterswoning is prachtig gelegen vlakbij Meppel. De kamers hebben allemaal een eigen stijl. Wij sliepen in the Rose, alles was aanwezig en we waren erg blij met de grote badkamer. Lekker bed, televisie met Netflix. De eigenaresse is zeer vriendelijk en vertelt zaken over de omgeving.

Clasine Wouters, Eigenaar, 25-5-2016
Dank je wel Annemiek voor deze positieve review. W zien jullie graag nog een keer terug.

Traveldeal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.