NederlandDrentheRuinerwoldHotels RuinerwoldHotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe

Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe

NederlandDrentheRuinerwold

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 148 reviews
+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 148 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

149 Reviews over Landhuis Het Heerenhuys Drenthe

• 7Guus12-08-2018

Allereerst betreft het geen Hotel in tegenstelling tot de naam maar een B&B. Verblijf was op zich goed. De prijs is behoorlijk voor 1 nacht met onbijt. Kamers ook zeer gehorig! Positief en vriendelijk ontvangst.

• 10Ilonka25-04-2018

Luxe, ontspannend, romantisch. Genieten.

Prachtig pand, super nette kamer (safari suite) met een geweldige jacuzzi. Echt volop luxe en ontspanning. Ontzettend gastvrij en alle faciliteiten zijn aanwezig. Je kunt gebruik maken van een keuken maar wij hebben vooral genoten van restaurants in meppel. (nachtwacht en sukade). Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Kleine details (kaarsjes in kamer aan bij terugkomst in avond) worden niet vergeten.

Eventueel voor gezinnen: tuin is geweldig.

Fietsen naar Meppel is perfect te doen. Omgeving is sowieso mooi.

• 10Van der Geest28-12-2017

Heerlijk

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad. De kamer (royal sweet) is mooi, groot en erg sfeervol. De buiten jacuzzi, regendouche en open haard zorgen ervoor dat je de kamer niet meer uit wil. Je hebt enorm veel privacy en het ontbijt op de kamer was erg lekker en uitgebreid met alleen maar biologische producten. Hele vriendelijke mensen hier.

• 10Ingrid en Jacques16-08-2017

geweldig

Bij aankomst kregen wij een gratis upgrade van de Safarikamer (ook met jacuzzi) naar de Royal suite. Dus een grotere kamer met open haard, zithoek en eettafel, minikeuken en grote badkamer. Wat het verblijf in dit hotel helemaal afmaakt is de privé-jacuzzi op een afgeschermd terras.De volgende ochtend een geweldig ontbijt met warme afgebakken broodjes, gekookt ei en genoeg beleg. Gastvrouw Klazien is geweldig, je hoeft maar te kikken en het komt eraan. Wij blijven hier terugkomen.

• 9Willeke en Jan siksma23-05-2017

Bij het Heerenhuys voel je je thuis

Heerlijk rustig gelegen in ruinerwold...authentiek Drents dorp. Erg hartelijk....erg welkom...niks is te veel. Schone ruime kamers en een super ontbijt! Komen wij zeker terug!!!

• 8Mirjam01-05-2017

Voldeed compleet aan onze verwachtingen

Mooie kamer, fijne jacuzzi en het ontbijt dat wij op de kamer hadden laten bezorgen was boven verwachting.

• 10Rik Weidema27-03-2017

Heerlijk rustig hotel met veel ruimte

goede bedden in een ruime kamer met een bubbelbad, een 5 sterren ontbijt met alles erop en eraan!

• 9Marja21-03-2017

Heerlijk

Mooie kamer met grote badkamer inclusief een fantastische jacuzzi. Heerlijk uitgebreid ontbijt met voornamelijk biologische producten. Dichtbij mooie natuurgebieden gelegen.

• 10Celine Wassens14-02-2017

Geweldig verblijf

Wij hadden een heerlijk weekend in Het Heerenhuys. Mooie kamer; goed bed; heerlijk (biologisch) ontbijt en een geweldige gastvrouw

• 9Annemiek25-05-2016

Heerlijke plek!

Dit kleine hotel in de oude dokterswoning is prachtig gelegen vlakbij Meppel. De kamers hebben allemaal een eigen stijl. Wij sliepen in the Rose, alles was aanwezig en we waren erg blij met de grote badkamer. Lekker bed, televisie met Netflix. De eigenaresse is zeer vriendelijk en vertelt zaken over de omgeving.

Clasine Wouters, Eigenaar, 25-05-2016

Dank je wel Annemiek voor deze positieve review. W zien jullie graag nog een keer terug.

Hotel Landhuis Het Heerenhuys Drenthe info

Facilities