Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek

CampingWeer vandaag24°15°
Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek
8,5

5 reviews over Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek in het Nederlands

mooi en netjes

Julian
9-3-2018

goede service en goed verzorgd.

prachtige plek

wamjansen
11-6-2015

mooie plek niet alleen als je van vissen houd. mooi om te wandelen rustig prachtig schoon sanitair en zeer gastvrij.

Schone camping vriendelijke gastvrije mensen

Heerlijk vissen in de forellenvijvers die erbij liggen waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt

Ook worden er leuke dingen georganiseerd bv bbq

Prachtige plek

P.Mulder
11-8-2014

Genieten voor visser en kamppeerder.

geweldige plek ,ik kom er zeker terug

j klaver
10-8-2014

Dit is een heel gezellige minicamping zeer gastvrije ontvangst en alle info die je wenst betreft het forel en/of karper vissen word je uitgebreid uitgelegd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Forellenvisvijvers & Minicamping De Woldstek scoort een 8.53 uit 10 op basis van 5 reviews.