Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag26°12°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Fantastische plek!

R. Roelofsen
22-7-2014

Bed and Breakfast De Heerlijkheid in Ruinerwold is uitstekend!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2014

Gewelidg lang weekendje gehad

Karola en Peter
21-7-2014

Prachtige en rustige locatie met hele mooie tuin met bewoond ooievaarsnest waarvan we zeer genoten hebben. Luxe gevarieerd ontbijt met zelfgemaakte producten. Prachtige kamer met jacuzzi waarvan we met plezier veel gebruik van gemaakt hebben. Zeer gastvrije eigenaars dus al met al zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekende bed & breakfast

ans bouter
19-7-2014

Mooie, bijzonder schone en handig ingerichte, ruime kamer met privé terrasje buiten, maar je kunt ook luieren in de prachtige tuin met uitzicht op onder meer het ooievaarsnest. Fantastisch ontbijt, steeds weer wat anders. Hartelijke ontvangst, leuke tips gekregen. Rustig gelegen, mooi verbouwde boerderij. Ruinen, Ansen, Dwingeloo, waar het goed fietsen is, vlak in de buurt. Terecht hebben Karin en Jeroen hun bed & breakfast de naam De Heerlijkheid Ruinerwold gegeven! We hebben er een heerlijke midweek doorgebracht.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk genoten

Tonnie
6-7-2014

Zeer gastvrije ontvangst bij Karin en Jeroen,fijne kamer met een heel goed bed, ontbijt elke dag anders met gezonde producten uit eigen tuin. Aangezien ik erg van tuin kan genieten was ik ook hier op juiste adres,weer nieuwe plantjes gescoord.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk toeven in De Heerlijkheid

Frans van de Winkel
      24-6-2014

De Heerlijkheid is een goed verzorgde Bed and Breakfast.op een schitterende locatie. Wij zijn hartelijk ontvangen met koffie en koek, op onze kamer stond een flesje wijn klaar. Een mooie tuin, met ooievaarsnest, waarvan je ook als gast mag genieten. Ruime kamer met koffie en thee/faciliteiten en een eigen terras met veel privacy. Goed verzorgd ontbijt met versgebakken brood, eigengemaakte jam, een eitje van de eigen krielkipjes, opgeklopte melk op de koffie en elke ochtend iets verrassends. Karin en Jeroen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader: laat je ook eens verwennen in De Heerlijkheid.

Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische dienstverlening!

Lyanne Metz
      10-6-2014

Bed en Breakfast Heerlijkheid Ruinerwold is genieten, bijkomen, onthaasten en zoveel meer. Wij hebben genoten van onze ruime kamer met badkamer en een jacuzzi buiten, dit laatste was een heerlijkheid! Het ontbijt was super: zelfgemaakte jam en vers gebakken minibroodje, eitjes van de scharrelkippen, een smoothie van vers fruit etc..

Gereisd met partner in Sun Jun 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

echt " een heerlijkheid"

Tineke de Groot
      8-6-2014

Echt een verblijf waar je verwend wordt. Zeer gastvrij en alles piekfijn in orde. De prachtige tuin en de broedende ooievaars. Een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan met eigen gemaakte biologische produkten. Een plek om tot rust te komen. Fantastisch!

Gereisd met vrienden in juni 2014

fantastische plek!

D. Pelleboer
      18-5-2014

Deze B&B ligt op een mooie rustige lokatie en is omgeven door een prachtige tuin. Onze kamer (de pronkkamer) hebben wij ervaren als prettig en ruimtelijk. Op de hygiene is niet aan te merken, alles ziet er tiptop uit. Het ontbijt was een feestje met lekkere verse en zelfgemaakte jammetjes, brood, smoothies, eitjes. Ook hebben we genoten van de tuin met Ooievaar! Erg bijzonder... De eigenaren zijn gastvrij en enthousiast.

Fantastische B&B

Christa Buerman
      12-5-2014

Wat een prachtige B&B! Gelegen in een mooi stukje Drenthe met zelfs een echte ooievaar in de prachtig aangelegde tuin. De gastheer en gastdame waren bijzonder attent. Wij hebben onze huwelijksnacht hier doorgebracht en toen we 's avonds terug kwamen van ons feest hadden ze kaarsjes aangestoken en een open haardje op de tv gezet. Het was een super afsluiter van een bijzonder mooie dag. Ook de volgende dag bij het overheerlijke ontbijt verraste de gastheer ons met zelfgemaakte hartbroodjes. De zelfgemaakte jams waren ook erg lekker op een zelfgebakken mini-broodje. De kamer (melkstal) zag er prachtig verzorgd uit met vloerverwarming in de badkamer. De prijs/kwaliteit is prima. Ik zou iedereen 'de Heerlijkheid' willen aanraden.

Geweldige plek!

Pascalle en Martijn
      11-5-2014

We hebben een heerlijk verwen weekendje gehad in de Heerlijkheid! De kamer met hot tub was een ware belevenis onder de sterrenhemel! En wat is er heerlijker dan een ontbijtje met verse jam en eitjes van de kippen uit de tuin. Een wandeltje in de prachtig aangelegde tuin maakt dat ons verblijfhier helemaal heerlijk was! De tips op het gebied van restaurantjes zijn zekerrde moeite waard! Wanneet je van rust, wellness en een prachtige omgeving houdt is de Heerlijkheid een absolute aanrader! Jeroen en Karin zorgen voor een welkom en huiselijke sfeer waarin alles tot in de puntjes is geregeld. Bedankt! Wij komen zeker weer terug!

Bed and Breakfast info

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.