Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag4°-1°
Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Sauna
Parkeren mogelijk

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Een heerlijk rustige plek in een mooie omgeving, een altijd hartelijke ontvangst (inmiddels zijn we zo'n 4 x geweest) en voelen we ons als thuiskomend bij Karin en Jeroen. Hulpvaardig bij pech, flexibel, humoristisch en altijd bereid tot informatie. Zij bieden nét dat beetje extra (trouwdag gevierd)waardoor je je speciaal voelt.

Later aangekomen? De vuurkorf roept een warm welkom! Fietsen staan desgewenst klaar, tips over de omgeving idem. Er ligt een verrekijker klaar om van het uitzicht te genieten: nu in januari pas reeën gezien, in de zomer ooievaars.

Het ontbijt is gevarieerd gezond vers en zo lékker! De tuin een plaatje: Karin vertelt er met plezier over, geeft tips en verkoopt zaden en plantjes. De kamers zijn comfortabel, (in allemaal nu gelogeerd, dus we kunnen 't weten) bedden goed, schoon en alles tot in de puntjes verzorgd. Leuk zijn de nog originele details van de boerderij. Kortom: hier móet je geweest zijn! Wij komen hier tot rust zoals we dat hoopten, telkens weer.

Hier kom je tot rust...

Irene
14-10-2014

Wat een prachtig verbouwde boerderij met mooie tuin waarin de kippetjes scharrelen. Kamers ruim, schoon en van alles voorzien. Karin en Jeroen zijn zeer gastvrij, geven veel info over de omgeving en waar goede restaurants zitten. Ontbijt echt speciaal. Bepaald niet doorsnee met bijv een smoothie, een vers fruitcoupe met kruid, een glaasje stoofpeer met vanille hangop, een mini omeletje met spek, vers gebakken brood. Zelfs een aansluitpunt voor onze electrische auto. We hebben genoten! Slechts 1 minpuntje, kamers zijn gehorig. Maar gezien mensen hier komen voor de rust wordt het toch geen nachtwerk dus heb je daar geen last van.

Oase van rust in landelijke omgeving

Wim & Jose van Poelgeest
30-9-2014

Wij hebben drie dagen in de 'Melkstal' en drie dagen in 'Opa's huisje' verbleven. Een idyllische plekje met een oase van rust hebben Karin en Jeroen weten te creeren. De kamers zijn zeer ruim en uitstekend gemeubileerd. Opa's huisje is geweldig. het ontbijt uitstekend en de tuin werkelijk adembenemend. Je voelt je direct op je gemak bij Karin en Jeroen. Wij hebben geen 2 (grapje) maar 6 fantastische dagen gehad in Bed & Breakfast de Heerlijkheid in Ruinerwold.

Uitstekende B&B

Henk en Martha den Otter
13-9-2014

Gastvrijheid staat voorop in deze B&B.

Voor tuinliefhebbers een aanrader.

Zeer afwisselend en uitgebreid ontbijt, echt verwennerij.

Uitstekende bedden .

Een aanrader voor wie van rust houdt.

Henk en Martha den Otter

Mooie lokatie om te verblijven

Tilly en Tini Albers
11-9-2014

Wij hebben erg genoten van ons weekend in de Heerlijkheid door de gastvrijheid en mooie tuin kamer en omgeving en natuurlijk het lekkere ontbijt.

De stekjes staan al in de tuin.

De zaadjes in het water.

En de jam is héérlijk

Veel groetjes Tilly en Tini Albers

Geweldig, zeker aan te raden.

Frank Berghuijs
9-9-2014

Prachtige tuin!

De Heerlijkheid biedt je rust, ruimte, gastvrijheid en last but not least een overheerlijk ontbijt.

Laat je verrassen!

ultiem genieten!

Simone
8-8-2014

Bij "Bed&breakfast De heerlijkheid" wordt je aangenaam verrast door een warm onthaal van Karin en Jeroen die zorgen voor prachtige kamers, privacy, een heerlijk ontbijt "homemade 'en een fantastische gevarieerde tuin. De omgeving is prachtige met veel mogelijkheden. 'De Heerlijkheid' is werkelijk een klein paradijs.

sublieme B & B

fam. griffioen
6-8-2014

We hebben genoten van het weekend met onze familie bij Jeroen en Karen, alles perfect: ontvangst, gastvrijheid, uitstekende bedden, heerlijk ontbijt, schitterende biologische tuin in een prachtige omgeving. Voor ons een aanrader.

Een paradijsje

Mieke
28-7-2014

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer, lekkere bedden, eigen tuintje en een heerlijk ontbijt met originele variaties. Dit alles in een rustig gelegen boerderij met fantastische tuin. De omgeving is een walhalla voor wandelaars en fietsers.

Geweldige plek!

Ellen van der Wiel
28-7-2014

De Heerlijkheid Ruinerwold is een geweldige bed en breakfast. Mooie omgeving, mooie ruime kamer, heerlijke bedden, lieve en hartelijke gastvrouw en gastheer, schitterende tuin.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.