Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Een aanrader!

Bernard
25-7-2015

De Heerlijkheid is ons prima bevallen: wat een rust, een prachtige tuin en een vriendelijke ontvangst. De kleinschalige opzet maakt het extra de moeite waard en Karin en Jeroen zijn prima gastdame en -heer. Het ontbijt was iedere keer een verrassing met de eigen producten!

een aanrader

Diana
24-7-2015

Dit jaar zijn we voor de 2e keer bij de heerlijkheid geweest. en we hebben weer heerlijk genoten. De ontbijtjes zijn altijd een verrassing, er wordt altijd iets nieuws bedacht om je te verassen of om kennis te maken met wat nieuws, de omgeving is erg mooi en lekker rustig. en Jeroen en Karin zijn 2 lieve gastvrije mensen.Je voelt je meteen thuis, de kamers zijn geweldig, vooral de kamer met de jacuzzi, dat is echt genieten. een echte aanrader.... :]

Echt een heerlijkheid

Theo
23-7-2015

Wij komen al enkele jaren bij dit fantastische B&B

Heerlijk uitgebreid ontbijt met elke dag weer een verrassing en zelfgebakken brood. Heerlijk!

Zeer gastvrij. Heerlijke kamers en het is ook omgeven door een hele mooie tuin.

Echt een aanrader als je rust zoekt en je accu wilt opladen.

HotelSpecials.nl

De heerlijkheid doet zijn naam eer aan!

Gert Assen
12-7-2015

Prachtige accomodatie, met een prachtige tuin. Vriendelijke gastvrije mensen die je verblijf op alle mogelijke manieren bijzonder aangenaam maken. Het ontbijt is elke morgen weer verrassend bijzonder met diverse verschillende zelfgemaakte lekkernijen. 1 kamer heeft een eigen jacuzzi in de prive tuin. Een echte aanrader.

Vriendelijk, gezellig.. wat een rust!

Patricia HK
21-6-2015

Heerlijk verblijf in prachtige ruime kamers en verbluffend mooie tuin. Echt een plek om even helemaal weg te zijn en tot rust te komen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is werkelijk een feest. Heerlijke zelfgemaakte jam. Echt een aanrader!

Fantastische plek in een mooi stukje Nederland

Linda en Gertjan de Jong
6-4-2015

Er zijn al veel hoge waarderingen door andere gasten gegeven en wij sluiten ons daar graag bij aan. Het klopt allemaal . Wat een leuke ervaring is deze B&B. Karin en Jeroen spelen niet de rol van gastvrouw en gastheer, zij zijn het ! Laat je door hun informeren over de omgeving en ga er dan lekker op uit .

Heerlijk relaxen in een landelijke sfeer

Edwin
2-4-2015

Als je zoekt naar een relaxte sfeer met persoonlijke aandacht in een landelijke omgeving dan is de Heerlijkheid Ruinerwold iets voor jou. Even het gas eraf en terugschakelen naar aandacht en rust voor het moment, bijvoorbeeld met het verse ontbijt (elke dag anders), de prachtige tuin (met ooievaars) en de gastheer & vrouw zelf.

Karin & Jeroen geven je alle aandacht maar ook de ruimte vooral zelf te bepalen waar je (geen) zin in hebt. De accomodatie is rustiek, zeer goed verzorgd en ook van alle gemakken voorzien. Dus een warme, landelijke sfeer maar ook uitstekend sanitair, een jacuzzi in de tuin (afhankelijk van de kamer) en probleemloos wifi.

Heerlijke plek om te ontspannen !

Ray en Sas
24-3-2015

Wij hebben erg genoten van onze overnachtingen in deze B&B.

De B&B is mooi, het ontbijt is zeer goed verzorgd en de service super! Hele aardige mensen! Zeker een aanrader !!

Relaxt

Martine den Hartogh
18-2-2015

Wij hebben ons vanaf de eerste minuut thuis gevoeld. Geweldige gastvrijheid en een heerlijk verrassend ontbijt. Bij een romantisch arrangement worden echt creatieve extra's bedacht. Er is oog voor detail en we hebben echt genoten en zijn tot rust gekomen. Leuk detail is dat we de ooievaar vanuit Afrika aan zagen komen tijdens het ontbijt. Karin & Jeroen, enorm bedankt voor jullie goede zorgen!

Geweldige B&B

Nicole Schuivens
2-2-2015

Heerlijk weekend gehad. De tuinkamer met jacuzzi was super mooi. En dan het ontbijt niet te vergeten, met zelf gemaakt brood, jam en alles wat erbij geserveerd werd gewoon Top!

Gastvrijheid en klantvriendelijkheid was ook geweldig, Jeroen en Karin zijn altijd in voor een praatje en geven genoeg advies over de omgeving en eetgelegenheden.

Omgeving is rustig maar daar kwamen we dus ook voor. Wandelaars en fietsers kunnen hier heel goed vertoeven.

Wij komen zeker nog eens terug naar deze B&B.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.