Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwoldstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Ruinerwold

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

173 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

• 9moniquediender15-07-2016

Fantastisch plek en superlieve eigenaren

Hoe ontzettend je tot rust komt...

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Anja Selman15-07-2016

Ge-Wel-Dig

Rust, genieten, pure verwennerij

Gereisd met partner in april 2016

• 10fred en ceciel23-05-2016

fantastisch

de kamer en accomodatie was keurig en erg stijlvol ingericht. het ontbijt was zeer luxe met heerlijke zelfgemaakte produkten, de rust en het ooievaarsnest maakte het verblijf extra bijzonder. Karin en Jeroen nogmaals heel erg bedankt voor een zeer ontspannen weekend wat jullie ons geboden hebben.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marloes08-05-2016

Fantastische locatie en eigenaren, puur genieten

Mooie B&B op een rustige locatie met mooie ruime en lichte kamers met in de ochtend een heerlijk gevarieerd ontbijt met o.a. zelfgemaakte jam. Prettige plek om naar terug te komen na een dag genieten van natuur en mooie dorpen in de omgeving. De tuin is prachtig en vooral ook de jacuzzi die hoort bij kamer 3 hebben wij in de avond enorm van genoten onder de sterrenhemel. De tuin is prachtig en de eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij en het uitzicht op de ooievaars op het nest met 3 jongen was erg leuk. Wat ons betreft is deze locatie echt een aanrader en wij hebben het er heerlijk gehad!

Enige opmerking die ik kan maken over wat niet goed is, is over het bed, die vonden wij te zacht, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Esther27-04-2016

Mooie oude boerderij in prachtige omgeving

Deze B&B is landelijk gelegen in een rustige en mooie omgeving. Het is een verbouwde boerderij met een prachtige tuin erbij. Toen wij er waren in april hadden de ooievaars in het nest in de tuin net eieren gelegd en ze vlogen af en aan met takken. Leuk om naar te kijken bijv. tijdens het ontbijt. Het ontbijt bestaat uit zelfgebakken brood en jams naast eieren van eigen kippen. Verder vlees, kaas, ander soort brood, yoghurt, smoothies.. Ik ben vast nog wat vergeten. In de buurt kleine dorpjes en lekkere restaurants. Karin en Jeroen kunnen je er alles over vertellen. De kamer was ruim en voorzien van alle gemakken. Het is er heerlijk stil.

Karin en Jeroen, Eigenaar, 29-04-2016

Goedemorgen Esther, dank voor je enthousiaste recensie en leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het ook erg gezellig om jullie als gast te hebben.

De eieren van de ooievaars zijn inmiddels uitgekomen en de ouders zijn nu druk met voer vinden en aan die altijd hongerige kuikens brengen. Daar kunnen de gasten de komende 10 weken weer van meegenieten.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Daniël en Daniëlle29-03-2016

Keurig, verzorgd en hartelijk

Buitengewoon sympathieke mensen die echt voor 100% tevreden gasten gaan, zonder dat het vervelend wordt. Je hebt volledige privacy wat voor ons belangrijk was. Het was voor ons de eerste keer B&B maar zeker niet de laatste. Helaas morgen weer vertrekken!

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Gasten uit België15-01-2016

Heerlijk relaxen

Ons eerste verblijf in Nederland kon niet mooier zijn : supermooie kamer, heel vriendelijke mensen die toch de juiste afstand weten te houden, heerlijk ontbijt, dat alles in een rustige & prachtige streek. Er valt niets aan te verbeteren, een aanrader op alle vlakken. B&B De Heerlijkheid is...overheerlijk !

Gereisd met partner in november 2015

• 9Jolanda en Peter03-01-2016

Een prachtige, zeer gastvrije bed and breakfast.

Schoon, heel verzorgt, heerlijk ontbijt met verse smoothie en eigen gebakken brood, voortreffelijke home made jam. En er werd rekening gehouden met glutenvrij dieet. Super, dank je Jeroen en Karin.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Frank Geerling23-11-2015

Fantastisch!

Heerlijke kamer, geweldige verzorging en waanzinnig gave Jacuzzi!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Rick & Nienke04-10-2015

Ontzettend genoten!

We hadden ons geen betere plek voor onze huwelijksreis kunnen wensen! Lieve mensen, erg gastvrij, fijne kamers (die van ons met jacuzzi) en heerlijk eten bij het ontbijt. Attente details die het net even extra speciaal maken. We hebben genoten!

Karin en Jeroen, Eigenaar, 05-10-2015

Best bruidspaar, wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben bij ons. Wij vonden het leuk om jullie huwelijksreis net even een beetje extra speciaal te maken. Veel geluk toegewenst voor de toekomst samen met jullie kleintje.

Gereisd met partner in oktober 2015

25 tips over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

• Olivier Moree, 22-01-2012

Eten bij het oude Posthuus

• Anja Ruben, 08-05-2014

Alle kamers zijn leuk, er is er een met een jacuzzi, er staat in de tuin een ooievaars nest en er zit een uil in de boom, en de tuin wordt heel mooi bijgehouden. Er is daar zoveel te doen in de omgeving, teveel om op te noemen.

• Herman en Gerda, 04-11-2011

Restaurant de Huiskamer in Ansen