Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Keurig, verzorgd en hartelijk

Daniël en Daniëlle
29-3-2016

Buitengewoon sympathieke mensen die echt voor 100% tevreden gasten gaan, zonder dat het vervelend wordt. Je hebt volledige privacy wat voor ons belangrijk was. Het was voor ons de eerste keer B&B maar zeker niet de laatste. Helaas morgen weer vertrekken!

Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk relaxen

Gasten uit België
15-1-2016

Ons eerste verblijf in Nederland kon niet mooier zijn : supermooie kamer, heel vriendelijke mensen die toch de juiste afstand weten te houden, heerlijk ontbijt, dat alles in een rustige & prachtige streek. Er valt niets aan te verbeteren, een aanrader op alle vlakken. B&B De Heerlijkheid is...overheerlijk !

Gereisd met partner in november 2015

Een prachtige, zeer gastvrije bed and breakfast.

Jolanda en Peter
3-1-2016

Schoon, heel verzorgt, heerlijk ontbijt met verse smoothie en eigen gebakken brood, voortreffelijke home made jam. En er werd rekening gehouden met glutenvrij dieet. Super, dank je Jeroen en Karin.

Gereisd met partner in januari 2016

Fantastisch!

Frank Geerling
23-11-2015

Heerlijke kamer, geweldige verzorging en waanzinnig gave Jacuzzi!

Gereisd met partner in oktober 2015

Ontzettend genoten!

Rick & Nienke
4-10-2015

We hadden ons geen betere plek voor onze huwelijksreis kunnen wensen! Lieve mensen, erg gastvrij, fijne kamers (die van ons met jacuzzi) en heerlijk eten bij het ontbijt. Attente details die het net even extra speciaal maken. We hebben genoten!

Gereisd met partner in oktober 2015
Karin en Jeroen, Eigenaar, 5-10-2015
Best bruidspaar, wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben bij ons. Wij vonden het leuk om jullie huwelijksreis net even een beetje extra speciaal te maken. Veel geluk toegewenst voor de toekomst samen met jullie kleintje.

Een harmonieuse locatie

DirkJan Kleijn
30-9-2015

Als je houdt van kwaliteit ,een mooie plek, alles door een 'ringetje te halen',

een steeds weer verrassend ontbijt , een toegewijde gastheer en gastvrouw;

en als klap op de vuurpijl een fantastische tuin haast je dan naar deze plek:

de B&B de Heerlijkheid Ruinerwold.

Karin en Jeroen, Eigenaar, 2-10-2015

Dank voor deze mooie beoordeling die zo ontzettend leuk is geschreven.

We kijken er naar uit om het jullie een volgende keer weer naar het zin te mogen maken.

heerlijk

jikkiena en herman tjassing
14-9-2015

Het is een paradijsje in een prachtige omgeving, goed ontbijt, gastvrije mensen met veel belangstelling voor hun gasten,heerlijk rustig je komt er tot rust,prachtige tuin ,en een moie kamer en badkamer met alles erop en eraan.

Heelijk genoten

Cees en Ida
14-9-2015

De Heerlijkheid doet zijn naam eer aan. Wat een heerlijk plekje is deze B&B! Met onze ruime kamer, luxe privé jacuzzi in de tuin en een fantastisch ontbijt hebben we genoten en kunnen we dit iedereen aanraden. Leuke dorpjes in de omgeving, mooie natuur, en goede (en gezellige) restaurantjes. Bovendien heeft de Heerlijkheid een prachtige tuin en een vriendelijke gastheer en gastvrouw waar je je direct thuis voelt.

Genieten

Annemiek en Johan
23-8-2015

De B&B van Karin en Jeroen is een oase van rust. Ze runnen de B&B met veel liefde voor het vak. Dat zie je en proef je terug in het lekkere ontbijt. Elke dag een verrassing. Zelfgemaakte jam, brood en nog meer lekkers. Geen ontbijt is hetzelfde.

De B&B ligt centraal tussen de 3 nationale parken en steden zoals Zwolle en Meppel.

Bedankt voor de gastvrijheid en vele nuttige tips.

Kortom alles inclusief prachtige tuin en ooievaars maakt het een parel in Drenthe.

Gereisd met partner in augustus 2015

Elke dag een mooie kleine verrassing

Sander Rupke
16-8-2015

In 1 woord fantastisch!!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.