Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Heerlijk

Spil
15-9-2016

Heerlijk genoten van gastvrijheid, rust, serice en vooral een heel erg lekker ontbijt

Gereisd met partner in september 2016

Adres met een "Wauw"-gevoel!

E. van Eersel
3-9-2016

b&b de Heerlijkheid is een prachtige locatie om een paar dagen weg te zijn. De gastvrijheid voor de gasten is geweldig. Het ontbijt wordt met uiterste zorg bereid met producten uit eigen tuin of van locale boerderijen en gevarieerd op tafel geserveerd voorzien van uitgebreide uitleg. Wij hebben 5 dagen/4 nachten genoten!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Theo en Jolanda van der Fluit-Stam
19-8-2016

Je word hier heerlijk in de watten gelegd maar toch geheel vrij gelaten. Jeroen en Karin hebben precies de mensenkennis om dit perfect aan te voelen. Prachtige tuin,mooie kamer met alle gemakken die je nodig hebt tijdens je vakantie. Wij hebben alle dagen gefietst met gelukkig prachtig weer. De yacuzzi die bij onze kamer hoorde was heerlijk ontspannend. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

HotelSpecials.nl

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Michiel en Harriët
26-7-2016

B&B de Heerlijkheid heeft alles op het gebied van rust, ruimte, gezelligheid, sfeer, kwaliteit en gastvrijheid. Wat is er heerlijker om de dag te beginnen met een heerlijk ontbijt met verse producten? Vers gebakken brood en een heerlijk sapje met uitzicht op de fantastische tuin.

Wij hadden de kamer met een privé jacuzzi. Een uurtje in de jacuzzi en je voelt je weer een ander mens.

Voor ons een plek om naar terug te gaan en dat doen we dan ook eind augustus.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk!

maaike gruijs
16-7-2016

Lekker rustig, lieve eigenaars. Wij gaan zeker weer eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch plek en superlieve eigenaren

moniquediender
15-7-2016

Hoe ontzettend je tot rust komt...

Gereisd met partner in juni 2014

Gereisd met partner in april 2016

fantastisch

fred en ceciel
23-5-2016

de kamer en accomodatie was keurig en erg stijlvol ingericht. het ontbijt was zeer luxe met heerlijke zelfgemaakte produkten, de rust en het ooievaarsnest maakte het verblijf extra bijzonder. Karin en Jeroen nogmaals heel erg bedankt voor een zeer ontspannen weekend wat jullie ons geboden hebben.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie B&B op een rustige locatie met mooie ruime en lichte kamers met in de ochtend een heerlijk gevarieerd ontbijt met o.a. zelfgemaakte jam. Prettige plek om naar terug te komen na een dag genieten van natuur en mooie dorpen in de omgeving. De tuin is prachtig en vooral ook de jacuzzi die hoort bij kamer 3 hebben wij in de avond enorm van genoten onder de sterrenhemel. De tuin is prachtig en de eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij en het uitzicht op de ooievaars op het nest met 3 jongen was erg leuk. Wat ons betreft is deze locatie echt een aanrader en wij hebben het er heerlijk gehad!

Enige opmerking die ik kan maken over wat niet goed is, is over het bed, die vonden wij te zacht, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...

Gereisd met partner in mei 2016

Deze B&B is landelijk gelegen in een rustige en mooie omgeving. Het is een verbouwde boerderij met een prachtige tuin erbij. Toen wij er waren in april hadden de ooievaars in het nest in de tuin net eieren gelegd en ze vlogen af en aan met takken. Leuk om naar te kijken bijv. tijdens het ontbijt. Het ontbijt bestaat uit zelfgebakken brood en jams naast eieren van eigen kippen. Verder vlees, kaas, ander soort brood, yoghurt, smoothies.. Ik ben vast nog wat vergeten.

In de buurt kleine dorpjes en lekkere restaurants. Karin en Jeroen kunnen je er alles over vertellen.

De kamer was ruim en voorzien van alle gemakken. Het is er heerlijk stil.

Gereisd met partner in april 2016
Karin en Jeroen, Eigenaar, 29-4-2016

Goedemorgen Esther, dank voor je enthousiaste recensie en leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het ook erg gezellig om jullie als gast te hebben.

De eieren van de ooievaars zijn inmiddels uitgekomen en de ouders zijn nu druk met voer vinden en aan die altijd hongerige kuikens brengen. Daar kunnen de gasten de komende 10 weken weer van meegenieten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.