Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Vriendelijk, gezellig.. wat een rust!

Patricia HK
21-6-2015

Heerlijk verblijf in prachtige ruime kamers en verbluffend mooie tuin. Echt een plek om even helemaal weg te zijn en tot rust te komen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is werkelijk een feest. Heerlijke zelfgemaakte jam. Echt een aanrader!

Gereisd Anders in juni 2015

Bed and Breakfast info

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.