Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

6 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

sublieme B & B

fam. griffioen
6-8-2014

We hebben genoten van het weekend met onze familie bij Jeroen en Karen, alles perfect: ontvangst, gastvrijheid, uitstekende bedden, heerlijk ontbijt, schitterende biologische tuin in een prachtige omgeving. Voor ons een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt " een heerlijkheid"

Tineke de Groot
8-6-2014

Echt een verblijf waar je verwend wordt. Zeer gastvrij en alles piekfijn in orde. De prachtige tuin en de broedende ooievaars. Een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan met eigen gemaakte biologische produkten. Een plek om tot rust te komen. Fantastisch!

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Voor natuurvrienden een echt uitje-genieten!!!!

Coby Pletting
27-9-2013

Als je graag fietst-kun je huren- houdt van tuinieren of een mooie tuin bekijken,is dit een super adres. Als de eigenaresse merkt dat je van tuinieren houd,loopt ze graag mee en krijg je vanzelf een uitleg van div planten.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

vriendelijkheid ten top

joop steenbakker
16-8-2010

Karin en Jeroen , de eigenaars,doen er alles aan om het je naar de zin te maken ! Dit is voor onze Jubclub IRPAJOJA zeer goed gelukt!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Wat een Heerlijkheid!

Carry
23-10-2009

Een paar dagen volop genoten van ons relaxte verblijf in De Heerlijkheid! Mooie fietsroutes in de omgeving, rustig en mooi gelegen, hartelijke gastheer en -vrouw, topservice, afwisselend ontbijt met versproducten en een heerlijke jacuzzi in de tuin!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

een aanrader!

H van Kempen
24-7-2009

fijne sfeer, goede service, mooie omgeving, echt vakantie. wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 24 2009 20:03:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.