Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Edwin

Heerlijk relaxen in een landelijke sfeer

Edwin,
2-4-2015

Als je zoekt naar een relaxte sfeer met persoonlijke aandacht in een landelijke omgeving dan is de Heerlijkheid Ruinerwold iets voor jou. Even het gas eraf en terugschakelen naar aandacht en rust voor het moment, bijvoorbeeld met het verse ontbijt (elke dag anders), de prachtige tuin (met ooievaars) en de gastheer & vrouw zelf.

Karin & Jeroen geven je alle aandacht maar ook de ruimte vooral zelf te bepalen waar je (geen) zin in hebt. De accomodatie is rustiek, zeer goed verzorgd en ook van alle gemakken voorzien. Dus een warme, landelijke sfeer maar ook uitstekend sanitair, een jacuzzi in de tuin (afhankelijk van de kamer) en probleemloos wifi.