Vakantiepark Lanka (bungalowpark)

Vakantiepark Lanka (bungalowpark)
8,1

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Lanka (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

30 reviews over Vakantiepark Lanka (bungalowpark) in het Nederlands

Fantastisch park.

Miranda de Munnik
9-6-2018
  • Activiteiten6

Heerlijk park...lekker rustig...zeer goede service..en heel vriendelijke mensen.

Fantastisch .

Cora Jeronimus
28-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Rust en stilte was perfect net zoals de natuur n het park.

Bijzondere plek

Herma
24-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heerlijk huisje, heel rustig en iedere ochtend gewekt door een vogelkoor. Jammer dat het park een wat verwaarloosde indruk maakt. Het kinderspeeltuintje, de borden aan de weg...maar ook de bospercelen die vol snoeiafval en dood hout liggen zouden wel eens een flinke opruimbeurt mogen gebruiken. Onze handen jeukten.....Op de paden is puin gestrooid, wat erg lastig loopt en fietst. Een kind moet hier niet vallen! We komen zeker terug, in de hoop dat het er dan wat frisser bij ligt!

Oude reviews (archief)

Fantastisch en rustig park.

John . Jeronimus
    26-6-2016

Als je als gast aankomt zijn de bungalows netjes en goed schoongemaakt . De eigenaren zijn zeer behulpzaam en niets is teveel gevraagd . Het bungalowpark is een goede uitvalbasis om tewandelen of om tefietsen . Ook in de dorpen Ruinen en Pesse zijn veel activiteiten in de zomermaanden , ook in deze dorpen zijn leuke retaurants tevinden.

Het was fantastisch en komen zeker terug.

John Jeronimus
    17-1-2016

Het is een heerlijk rustig kleinschalig bungalowpark , de eigenaren staan altijd voor de gasten klaar . Het is een perfecte uitvalshoek om tewandelen of tefietsen . Binnen vijfhonderd meter sta je op het dwingerlerveld , waar je de reeën ziet wegspringen. Als je van de natuur houd is dit bungalowpark een topper . De bungalows staan ruim uitelkaar . En het is er rustig. De bungalows zijn bij aankomst erg schoon en netjes onderhouden . Alleen op de wisseldagen mogen er auto's op het park , voor de rest kunnen de auto's op de parkeer plaats staan . Het bungalowpark is echt een aanrader.

Zeer vreemde ervaring

Marcel Peridon
    5-9-2015

Vooraf al veel gesjoemel met huisjes en geld. Toch geboekt en net als je denkt dit zal wel gebeuren dan gebeurd er iets anders. We gaan vast kijken bij het niet roken huisje staat in het huisje een medewerkster of iemand binnen te roken. Wij direct hier iets van gezegd maar het oude baasje achter de balie geloofde het allemaal wel.

Smerige keuken, toilet en vette vieze badkamer.

Ik zie veel goede ervaringen, maar onze ervaring was nooit meer , zonde van zo een prachtige locatie, verjonging van het balie personeel en heel snel dat oude baasje opruimen dit kan echt niet meer.

Vreemde verrassing achteraf

Testpanel bungalowparken
    20-8-2015

Keurig onderhouden park midden in de natuur. 2e maal bezocht echter de vergelijking met vorig heeft ons doen besluiten het park niet meer aan te doen.

Achteraf beschuldigd van zaken die beheerder zelf niet op orde had. Het sarcasme wat wij hoorden na ons repliek zegt genoeg hoe hier de bedrijfsvoering wordt gehanteerd.

- Slechte schoonmaak

- Veel herrie van gillende kinderen

wifi is onvoldoende

hermina
    15-1-2015

We verbleven op bungalowpark Lanka rond de jaarwisseling 2014/15 omdat onze hond bang is voor vuurwerk en hier geen vuurwerk wordt afgestoken. Heerlijk rustig, fijn huisje en een echt natuurlijke opzet vh park. Niets dan lof!

Het enige dat ons echt tegenviel was de kwalitiet van het internet. De snelheid was bedroevend en regelmatig was er helemaal geen verbinding. Dit was echt onvoldoende. Het was vol op het park, maar daar moet de voorziening toch op berekend zijn. Jammer!

Fantastisch arthouse!

Natasha
    20-12-2014

Prachtig mooi open huis, volop licht. Echt heerlijk, vloerverwarming overal, zelfs op toilet en douche, haardje, bad, stoerdoenerij, echt zalig. De bank zit prima, stoeltjes ook. Helaas was het bed minder, lag in een wat 'doorgezakte kuil' leek het. Keuken inventaris is wat weinig, d.w.z. mokken en borden voldoende. Maar slechts 1 koekenpan, geen vleesmes o.i.d., geen pannenlappen, geen theeglazen, etc. Maar weer wel een vuilniszak, lakenpakket. We hebben een weekje heerlijk relaxed, ookal stormde het af en toe. De regen die op het dak klettert is ook leuk. We komen nog wel een keer. Hoe is het huis in de zomer, niet heel warm door al het glas?

Wij verbleven in bung.nr. 32, een prima en knus ingericht schoon huisje met fijne meubeltjes, goede bedden, luxe keuken met vaatwasser, vernieuwde toiletruimte, ruime badkamer met douche en bad en volop ruimte rondom het huisje om te zitten. Het huisje ligt vlakbij de bosrand, waar nog een bank staat, die bij het huisje hoort en waar je in de ochtendzon kan genieten van het uitzicht over een weiland waar wat paarden staan. Prima plekje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lanka (bungalowpark) in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lanka (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lanka (bungalowpark) scoort een 8.12 uit 10 op basis van 30 reviews.