Géén boekingskosten
NederlandDrentheRuinenVakantieparken RuinenVakantiepark Lanka (bungalowpark)

Vakantiepark Lanka (bungalowpark)

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

34 Reviews over Lanka (bungalowpark)

• 9J. Koremans17-12-2021

Heerlijk

Wij hebben zeer genoten van dit rustige park. Ons huis lag aan de achterste rand van het park met vrij uitzicht over de velden. Huis was prima in orde. Schoon, niets ontbrak. Goed meubilair, goed licht. Goede douche en bad. Het enige minpuntje was voor ons dat de matrassen van de bedden beneden erg hard waren. Wij hadden de hond (een wetterhoun) bij ons en die wil nooit meer ergens anders heen. Omdat je alleen op vrijdag en zondag (de zgn. wisseldagen) met de auto bij het huis kunt komen is het park ook zo rustig. Veel wandel- en fietsmogelijkheden en het gezellige dorpje Ruinen dichtbij.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Naomi10-10-2018

Aanrader!

Knus huisje, heel goede service en prachtig gelegen. Echt een aanrader!

• 9Marja Post14-09-2018

Geweldig!

Bungalowpark Lanka is prachtig gelegen dichtbij het Dwingelderveld. Van hieruit zijn mooie fiets,-en wandeltochten te maken. De slogan van het park is "Hoor de stilte!". De echte rustzoeker komt hier aan zijn trekken. De huisjes staan ver uit elkaar waardoor je optimale privacy hebt. De eigenaren zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Mocht er een probleem voordoen dan denken zij graag met je mee voor een oplossing. Top!

• 9Activiteiten
  • 10Hendriëtte Hofland10-08-2018

We zijn nu voor de vierde keer op dit park geweest. De beheerders zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De villa is altijd keurig en schoon. Er is geen zwembad of kantine op het park en ook geen activiteiten. Dit zorgt voor een heerlijke rust op het park. Zeker aan te bevelen voor een rustige vakantie in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen en waar je gezellig uit eten kunt gaan in de kleinere plaatsen eromheen. Voor meer winkelplezier is een plaats als Hoogeveen redelijk in de buurt. Dus ga je naar Drenthe ga dan naar Lanka en je zult gastvrij ontvangen worden!

• 10Onderkomen
  • 9Miranda de Munnik09-06-2018

Fantastisch park.

Heerlijk park...lekker rustig...zeer goede service..en heel vriendelijke mensen.

• 6Activiteiten
  • 9Cora Jeronimus28-09-2017

Fantastisch .

Rust en stilte was perfect net zoals de natuur n het park.

• 10Onderkomen
  • 7Herma24-04-2017

Bijzondere plek

Heerlijk huisje, heel rustig en iedere ochtend gewekt door een vogelkoor. Jammer dat het park een wat verwaarloosde indruk maakt. Het kinderspeeltuintje, de borden aan de weg...maar ook de bospercelen die vol snoeiafval en dood hout liggen zouden wel eens een flinke opruimbeurt mogen gebruiken. Onze handen jeukten.....Op de paden is puin gestrooid, wat erg lastig loopt en fietst. Een kind moet hier niet vallen! We komen zeker terug, in de hoop dat het er dan wat frisser bij ligt!

• 6Activiteiten
  • 10John . Jeronimus26-06-2016

Fantastisch en rustig park.

Als je als gast aankomt zijn de bungalows netjes en goed schoongemaakt . De eigenaren zijn zeer behulpzaam en niets is teveel gevraagd . Het bungalowpark is een goede uitvalbasis om tewandelen of om tefietsen . Ook in de dorpen Ruinen en Pesse zijn veel activiteiten in de zomermaanden , ook in deze dorpen zijn leuke retaurants tevinden.

• 9John Jeronimus17-01-2016

Het was fantastisch en komen zeker terug.

Het is een heerlijk rustig kleinschalig bungalowpark , de eigenaren staan altijd voor de gasten klaar . Het is een perfecte uitvalshoek om tewandelen of tefietsen . Binnen vijfhonderd meter sta je op het dwingerlerveld , waar je de reeën ziet wegspringen. Als je van de natuur houd is dit bungalowpark een topper . De bungalows staan ruim uitelkaar . En het is er rustig. De bungalows zijn bij aankomst erg schoon en netjes onderhouden . Alleen op de wisseldagen mogen er auto's op het park , voor de rest kunnen de auto's op de parkeer plaats staan . Het bungalowpark is echt een aanrader.

• 6Marcel Peridon05-09-2015

Zeer vreemde ervaring

Vooraf al veel gesjoemel met huisjes en geld. Toch geboekt en net als je denkt dit zal wel gebeuren dan gebeurd er iets anders. We gaan vast kijken bij het niet roken huisje staat in het huisje een medewerkster of iemand binnen te roken. Wij direct hier iets van gezegd maar het oude baasje achter de balie geloofde het allemaal wel. Smerige keuken, toilet en vette vieze badkamer. Ik zie veel goede ervaringen, maar onze ervaring was nooit meer , zonde van zo een prachtige locatie, verjonging van het balie personeel en heel snel dat oude baasje opruimen dit kan echt niet meer.

Vakantiepark Lanka (bungalowpark) info

• CafeNiet beschikbaar