Hotel Kuik

Hotel Kuik
8,3

61 reviews over Hotel Kuik in het Nederlands

Hotel Kuiken met hoofdletters geschreven Top, Top

De heer en mevrouw Laros.
8-9-2018

Wij zijn in onze 70 levensjaren al in heel veel hotels geweest. Van super de lux tot eenvoudig. Maar hotel Kuik in Ruinen spant de kroon. Wat een super hotel. Het team van dit hotel. Geeft hun gasten een zeer fijn gevoel bij het verblijf in dit hotel. De kamers zijn prima ingericht. De bedden zijn uitstekend, de badkamer is modern uitgevoerd. Het uitgebreide ontbijt aan de tafel gereserveerd. Ik van bijzondere kwaliteit. Je kunt het niet bedenken en het staat erbij. En dan ook nog eens feestelijk verpakt. Het avondeten is op zo'n mooie manier bereid, een lust om naar te kijken en te eten. We zijn er vijf dagen geweest, maar het best langer mogen. En dan de omgeving van Ruinen. Een waar fiets en wandelparadijs. Wij kunnen iedereen hotel Kuiken in Ruinen aanraden. Het is top, top.

Prettig hotel voor een verblijf van een paar dagen

Phia van Oosten
11-7-2018

Goede bedden, vriendelijk personeel. Eten prima maar zonder keuzemogelijkheid. Naast het hotel staat een kerktoren die de hele nacht door de hele en halve uren aangeeft. Ruinen is een rustig dorp en je zit op loopafstand van zwembad en hei. Het hotel heeft voordelige arrangementen.

Ouderwetse service en kwaliteit

Fam. van Opstal
2-7-2018

Heel fijn hotel aan de Brink in Ruinen. Prettige ontvangst door de vriendelijke eigenaar. Prima kamer met nieuw en modern sanitair, airco en gratis WiFi. Fijne bedden en alles netjes schoon. Gratis parkeren en afgesloten fietsenstalling. Super goed ontbijt, veelvoud aan verse producten die netjes aan tafel worden geserveerd. Ook het avondeten in het halfpension arrangement was zondermeer prima. Wat ons betreft een aanrader voor een paar heerlijke dagen in mooi Drenthe!

super goed

F.Lobbe
18-6-2018

geweldig hotel, schone kamers, heerlijk eten, ontbijt aan gezellige gedekte tafel, goede bediening ook op het gezellige terras, een aanrader

C. Bijl
16-5-2018

Het hotel ligt op een prima locatie midden in het dorp en het is er fantastisch om te vertoeven. Geen negatieve dingen meegemaakt.

Wij hebben genoten van een super fijn wandelweeken

Harita Schouten
15-2-2018

Mooi klein en intiem hotel.Schone kamers,goed eten,vriendelijk personeel.Als je van wandelen of fietsen houd ben je hier in de juiste omgeving.

Verder niks op of aan te merken.

Goed hotel

Jan Putman
11-2-2018

Hotel Kuik is een goed hotel. Mooie kamer met goeie bedden en nieuwe kleine badkamer. Het ontbijt was voldoende en werd aan de tafel geserveerd maar wij hadden toch liever een buffetvorm gehad dan hadden we zelf kunnen kiezen wat we wilde eten. Het drie gangen dinee was lekker maar er was geen keuze menu. We hadden het idee dat het bedienend personeel hier opgeleid werd want het kwam erg onzeker en nerveus over. Ze waren wel erg vriendelijk. Wij zullen niet nogmaals kiezen voor dit hotel.

Echt genieten van gehele prettige ambiance.

Margot Philippo
25-7-2017

Fijn hotel en behulpzaam personeel en heerlijk eten. Slapen als een roos op super bedden. De vakantieman van omroep MAX kan hier z'n witte handschoenen echt schoon houden bij dit hotel. Echt heel schoon.

Fred en Dina
10-6-2017

Wij waren vier dagen/drie nachten in dit uiterst gastvriendelijk hotel. Slapen prima en de maaltijden/ontbijt lieten niets te wensen over. Als we gezond blijven komen we zeker nog eens terug en we hopen dat we dan wat meer kunnen fietsen om van de mooie omgeving te genieten (nu hadden we drie dagen regen).

(Zwerf)keigoed, heerlijk klein hotel, een aanrader

Cees en Ida
30-5-2017

Wij gingen om een paar dagen te fietsen in het mooie Drente. Wij boekten een luxe kamer. Deze was smaakvol, modern ingericht, prima bedden, mooie moderne badkamer, alle comfort aanwezig. Klasse 4* en (wij kennen de luxe hotels van deze wereld). Goede parkeergelegenheid, aparte fietsenstalling. Vriendelijk en voorkomend personeel. Ontbijt aan tafel geserveerd met alles wat je zou willen, incl vers fruit, veel soorten brood en prima beleg. Wilde je meer dan werd dat onmiddelijk gebracht. Avondeten eenvoudige maar prima hollandse kost, drie gangen. Gezellig terras aan de brink. Kortom "waar voor uw geld"

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuik in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.