Hotel Kuik

8,1

57 reviews over Hotel Kuik in het Nederlands

C. Bijl
16-5-2018

Het hotel ligt op een prima locatie midden in het dorp en het is er fantastisch om te vertoeven. Geen negatieve dingen meegemaakt.

Wij hebben genoten van een super fijn wandelweeken

Harita Schouten
15-2-2018

Mooi klein en intiem hotel.Schone kamers,goed eten,vriendelijk personeel.Als je van wandelen of fietsen houd ben je hier in de juiste omgeving.

Verder niks op of aan te merken.

Goed hotel

Jan Putman
11-2-2018

Hotel Kuik is een goed hotel. Mooie kamer met goeie bedden en nieuwe kleine badkamer. Het ontbijt was voldoende en werd aan de tafel geserveerd maar wij hadden toch liever een buffetvorm gehad dan hadden we zelf kunnen kiezen wat we wilde eten. Het drie gangen dinee was lekker maar er was geen keuze menu. We hadden het idee dat het bedienend personeel hier opgeleid werd want het kwam erg onzeker en nerveus over. Ze waren wel erg vriendelijk. Wij zullen niet nogmaals kiezen voor dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Kuik voor je op een rij gezet:

Echt genieten van gehele prettige ambiance.

Margot Philippo
25-7-2017

Fijn hotel en behulpzaam personeel en heerlijk eten. Slapen als een roos op super bedden. De vakantieman van omroep MAX kan hier z'n witte handschoenen echt schoon houden bij dit hotel. Echt heel schoon.

Fred en Dina
10-6-2017

Wij waren vier dagen/drie nachten in dit uiterst gastvriendelijk hotel. Slapen prima en de maaltijden/ontbijt lieten niets te wensen over. Als we gezond blijven komen we zeker nog eens terug en we hopen dat we dan wat meer kunnen fietsen om van de mooie omgeving te genieten (nu hadden we drie dagen regen).

(Zwerf)keigoed, heerlijk klein hotel, een aanrader

Cees en Ida
30-5-2017

Wij gingen om een paar dagen te fietsen in het mooie Drente. Wij boekten een luxe kamer. Deze was smaakvol, modern ingericht, prima bedden, mooie moderne badkamer, alle comfort aanwezig. Klasse 4* en (wij kennen de luxe hotels van deze wereld). Goede parkeergelegenheid, aparte fietsenstalling. Vriendelijk en voorkomend personeel. Ontbijt aan tafel geserveerd met alles wat je zou willen, incl vers fruit, veel soorten brood en prima beleg. Wilde je meer dan werd dat onmiddelijk gebracht. Avondeten eenvoudige maar prima hollandse kost, drie gangen. Gezellig terras aan de brink. Kortom "waar voor uw geld"

Oude reviews (archief)

Een heerlijk dorpje,gaan zeker nog eens terug.

Harita Schouten
7-10-2016

We hebben verschillende natuurparken bezocht en hebben een heerlijk weekend Drente gehad.

Het eten in Hotel Kuik was zeer goed en voor het ontbijt was te tafel eigenlijk te klein.

Net hotel

Angela en john
23-8-2016

Paar dagen geweest.

Netjes en schoon.

Vriendelijke eigenaar en personeel.

Diner lekker.

Ontbijt uitgebreid en heerlijk

hier komen we zeker terug

jcj. bonet
25-5-2016

dit hotel is top, voor gezellige en gemoedelijke mensen.

mooie kamers, fijne douche.

Ontbijt op tafel en eigenaar kwam telkens vragen of het een en ander aangevuld moest worden.centraal gelegen in drenthe voor allerlei uitstapjes.

Prima !

Annemiek
16-3-2016

Aardige eigenaar en bediening. Mooie kamer met gerenoveerde badkamer. Heerlijke bedden en heel schoon hotel. Geweldig ontbijt en avondeten, welke aan tafel worden geserveerd. Ook wordt rekening gehouden met speciale wensen. Eigenaar doet alles om je verblijf tot en onvergetelijke te maken. Voor herhaling zeker vatbaar. Enige minpuntje. `s Avonds is er niets te doen en moet je je buiten het hotel vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Kuik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuik in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuik scoort een 8.09 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: