Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

8.4Fantastisch

Nederland, Drenthe, Ruinen

Op vakantie geweest naar Groepsaccommodatie Niezinghoeve?

8.4Fantastisch

14 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

• 2019
    9Esther08-05-2019

Er even tussenuit!!

Wij verbleven in het huis met 2 gezinnen. Groot genoeg de kindjes hadden ieder een eigen kamer. Ook leuke stapelbedden! Het verblijf is erg sfeervol en voelt als thuiskomen. Speelgoed voor de kinderen en leesvoer om even lekker op de bank te ontspannen. De omgeving is lekker rustig en shoppen in Meppel is dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Sjaak Reus03-12-2018

Prima verblijf voor een grote groep

Wij verbleven met een vriendengroep van 14 in dit verblijf, het was een rustige mooie omgeving en Hoogeveen en Meppel waren per auto goed bereikbaar. De eigenaren waren vriendelijk en gaven goede tips. Het verblijf was compleet, er miste niks qua benodigdheden!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Mirjam09-08-2018

Weekendje weg?

De ontvangst was zéér vriendelijk, door eigenaars én hond Pepper. De plaatsen vind ik aan de krappe kant en de douche vond ik wel aan een opknapbeurtje toe. De toiletten waren prima schoon. Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers!!

Hanneke, campingbeheerder, 10-09-2018

Hallo Mirjam,

Dank je wel voor je reactie! Ik vermoed dat je een review op je verblijf op de camping hebt geschreven. Net zo welkom, hoor. Maar voor de gasten licht ik toe dat het hier een review is betreffende de minicamping. Wie weet tot ziens!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Freerk25-10-2017

Mooie locatie, veel ruimte

Mooie plek voor een familieweekend. Voor de kleine kinderen veel duplo en enkele skelters. Veel (strip-)boeken en enkele spelletjes aanwezig. Er was veel ruimte voor de hele familie in en om het huis (ook omdat camping leeg was om deze tijd).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Janneke27-08-2017

Ruim appartement,mooi verbouwd

Gastvrije beheerders,mooie omgeving,heerlijk om te wandelen en te fietsen

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Martijn Veenkamp01-05-2017

Vriendenweekend

Mooi gerenoveerde vakantiewoning, vriendelijke eigenaren, leuke plek om te zijn!

Hallo Martijn,

Dank voor je positieve reactie. Elke keer doen we ons best het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Jamilla Zegers11-10-2016

Heel ontspannend en gezellig, fijne boerderij.

We werden hartelijk ontvangen, lieve mensen(Hanneke en Dick). We voelden ons meteen thuis in de boerderij. De kinderen van 1, 3 en 7 jaar gingen meteen spelen. We mochten, na overleg, zelfs 'n springkussen opzetten.De boerderij heeft alles wat je nodig hebt, maar is niet modern qua styling. Maar daardoor is de Niezinghoeve betaalbaar. Op de weg waaraan de boerderij ligt is nauwelijks verkeer, We hadden 2 honden bij ons, die overigens zonder meer welkom waren; zij konden los langs de weg lopen; we hebben 6 auto's gezien, in 3 dagen.

Hallo Jamila,

Het is alweer even geleden dat je op de Niezinghoeve bent geweest. Inmiddels heeft een verbouwing plaatsgevonden. Dat betekent dat de accommodatie geheel gemoderniseerd is. Zo ook ruimer opgezet, waarmee we meer comfort voor onze gasten hebben gerealiseerd. Daar komt bij dat we ook mensen met een zorgvraag - in welke vorm dan ook - een fijn verblijf willen bieden. Hartelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 8H.S. van der Galiën06-09-2016

Geweldige mini camping

Goed verzorgde minicamping, ruime plaatsen van alle gemakken voorzien. Buitengewoon attente en gastvrije eigenaars met veel zorg voor hun gasten. Rustig en toch ook voor jonge kinderen heel leuk. Goede sanitaire voorzieningen.

Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-05-2017

Dank je wel voor je positieve reactie. Het is al even geleden. Misschien reden om weer eens een paar dagen te komen? Van harte uitgenodigd! Hartelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2016

• 2Evertdina Bijl24-08-2016

Voor mij nooit meer.

Fijne camping als je geen honden hebt. We stonden op een lege camping. De honden hebben even wat van zich laten horen en dat werd direct als storend opgevat. Daarna hebben de eigenaren niets meer gehoord maar was voor mij genoeg reden om hier niet meer naar toe te gaan.

GR., campingbeheerder, 19-05-2017

Ook op deze review zal ik reageren. Grotere hondenliefhebbers dan wij ( Dick en Hanneke ) zijn er niet, maar we gunnen onze gasten ook de rust waar ze voor naar Drenthe komen. Onze camping is klein en besloten. Dan valt een blaffende hond al snel op. Doorgaans hoeven we niet in te grijpen, omdat de gasten zich zelf verantwoordelijk voelen voor geluidsoverlast. Altijd gaat het goed. nu even niet en dat vinden wij nog steeds jammer.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Janneke Stoffels23-07-2016

prettig verblijf, ruim huis,terras, mooie omgeving

Het appartement is ruim, niet luxe, maar voorzien van alles wat nodig is voor een fijne vakantie. Zes slaapkamers, met elk een eigen thema. Een groot eigen terras met gezellige zitjes en parasols. De bijbehorende camping ziet er gezellig en verzorgd uit. De eigenaars zijn heel gastvrij en behulpzaam. In de omgeving kun je mooie fiets- en wandeltochten maken. In de omliggende steden/dorpen worden 's zomers allerlei activiteiten georganiseerd. Een prima plek voor een familiereünie of een verblijf samen met kinderen en kleinkinderen.

Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-05-2017

Dank je wel voor jullie positieve reactie! Inmiddels is de groepsaccommodatie verbouwd. We hopen jullie zeker een volgende vakantie te ontvangen.

Hartelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2016

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

• ernst jan beijer, 04-02-2015

broodjes ,soep a al camping , leuke fietstochten in de omgeving

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve

Vakantiehuis info