Vakantiehuis
Weer vandaag-1°-3°
8,3

13 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve in het Nederlands

Prima verblijf voor een grote groep

Sjaak Reus,
3-12-2018

Wij verbleven met een vriendengroep van 14 in dit verblijf, het was een rustige mooie omgeving en Hoogeveen en Meppel waren per auto goed bereikbaar. De eigenaren waren vriendelijk en gaven goede tips. Het verblijf was compleet, er miste niks qua benodigdheden!

Gereisd met vrienden in november 2018

Weekendje weg?

Mirjam,
9-8-2018

De ontvangst was zéér vriendelijk, door eigenaars én hond Pepper. De plaatsen vind ik aan de krappe kant en de douche vond ik wel aan een opknapbeurtje toe. De toiletten waren prima schoon. Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Hanneke, campingbeheerder, 10-9-2018

Hallo Mirjam,

Dank je wel voor je reactie!

Ik vermoed dat je een review op je verblijf op de camping hebt geschreven.

Net zo welkom, hoor. Maar voor de gasten licht ik toe dat het hier een review is betreffende de minicamping.

Wie weet tot ziens!

Mooie locatie, veel ruimte

Freerk,
25-10-2017

Mooie plek voor een familieweekend. Voor de kleine kinderen veel duplo en enkele skelters. Veel (strip-)boeken en enkele spelletjes aanwezig. Er was veel ruimte voor de hele familie in en om het huis (ook omdat camping leeg was om deze tijd).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Ruim appartement,mooi verbouwd

Janneke,
27-8-2017

Gastvrije beheerders,mooie omgeving,heerlijk om te wandelen en te fietsen

Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendenweekend

Martijn Veenkamp,
1-5-2017

Mooi gerenoveerde vakantiewoning, vriendelijke eigenaren, leuke plek om te zijn!

Gereisd met vrienden in april 2017

Hallo Martijn,

Dank voor je positieve reactie.

Elke keer doen we ons best het de gasten naar hun zin te maken.

Heel ontspannend en gezellig, fijne boerderij.

Jamilla Zegers
11-10-2016

We werden hartelijk ontvangen, lieve mensen(Hanneke en Dick). We voelden ons meteen thuis in de boerderij. De kinderen van 1, 3 en 7 jaar gingen meteen spelen. We mochten, na overleg, zelfs 'n springkussen opzetten.De boerderij heeft alles wat je nodig hebt, maar is niet modern qua styling. Maar daardoor is de Niezinghoeve betaalbaar.

Op de weg waaraan de boerderij ligt is nauwelijks verkeer, We hadden 2 honden bij ons, die overigens zonder meer welkom waren; zij konden los langs de weg lopen; we hebben 6 auto's gezien, in 3 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Hallo Jamila,

Het is alweer even geleden dat je op de Niezinghoeve bent geweest.

Inmiddels heeft een verbouwing plaatsgevonden.

Dat betekent dat de accommodatie geheel gemoderniseerd is. Zo ook ruimer opgezet, waarmee we meer comfort voor onze gasten hebben gerealiseerd.

Daar komt bij dat we ook mensen met een zorgvraag - in welke vorm dan ook - een fijn verblijf willen bieden.

Hartelijke groet

Geweldige mini camping

H.S. van der Galiën
6-9-2016

Goed verzorgde minicamping, ruime plaatsen van alle gemakken voorzien. Buitengewoon attente en gastvrije eigenaars met veel zorg voor hun gasten. Rustig en toch ook voor jonge kinderen heel leuk. Goede sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in augustus 2016
Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

Dank je wel voor je positieve reactie.

Het is al even geleden. Misschien reden om weer eens een paar dagen te komen?

Van harte uitgenodigd!

Voor mij nooit meer.

Evertdina Bijl
24-8-2016

Fijne camping als je geen honden hebt. We stonden op een lege camping. De honden hebben even wat van zich laten horen en dat werd direct als storend opgevat. Daarna hebben de eigenaren niets meer gehoord maar was voor mij genoeg reden om hier niet meer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2015
GR., campingbeheerder, 19-5-2017

Ook op deze review zal ik reageren.

Grotere hondenliefhebbers dan wij ( Dick en Hanneke ) zijn er niet, maar we gunnen onze gasten ook de rust waar ze voor naar Drenthe komen.

Onze camping is klein en besloten. Dan valt een blaffende hond al snel op.

Doorgaans hoeven we niet in te grijpen, omdat de gasten zich zelf verantwoordelijk voelen voor geluidsoverlast.

Altijd gaat het goed. nu even niet en dat vinden wij nog steeds jammer.

prettig verblijf, ruim huis,terras, mooie omgeving

Janneke Stoffels
23-7-2016

Het appartement is ruim, niet luxe, maar voorzien van alles wat nodig is voor een fijne vakantie. Zes slaapkamers, met elk een eigen thema. Een groot eigen terras met gezellige zitjes en parasols.

De bijbehorende camping ziet er gezellig en verzorgd uit.

De eigenaars zijn heel gastvrij en behulpzaam.

In de omgeving kun je mooie fiets- en wandeltochten maken. In de omliggende steden/dorpen worden 's zomers allerlei activiteiten georganiseerd.

Een prima plek voor een familiereünie of een verblijf samen met kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met partner in juli 2016
Dick en Hanneke, campingbeheerder, 19-5-2017

Dank je wel voor jullie positieve reactie!

Inmiddels is de groepsaccommodatie verbouwd.

We hopen jullie zeker een volgende vakantie te ontvangen.

Hartelijke groet,

Gastvrije accommodatie in een prachtige omgeving

Susan van Bemmel en familie
20-6-2016

Voor alles een met zorg vormgegeven accommodatie in een prachtige, rustige omgeving. Weliswaar een sobere inrichting, maar erg schoon en verzorgd.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hallo Susan,

Het is al even geleden, maar we waarderen je review.

De groepsaccommodatie is verbouwd, en daarmee gemoderniseerd en verruimd.

wie weet, mogen we je nog eens verwelkomen!

Hartelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Niezinghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.