Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

87 Reviews over De Stobbe

• 1Mink06-10-2021

kon niet conform hun voorwaarden annuleren

13 dagen van te voren geprobeerd te annuleren, kon alleen een voucher krijgen ( staat niet in hun voorwaarden, manager gooide drie keer te telefoon erop... kwam hier al drie jaar maar das voorbij

• 10Hans J Ladan.10-08-2021

Doen ik ben er niet voor niks de 7de maal.

Ongelooflijk gezellig knus familie hotel in Ruinen geldige keuken en vriendelijk personeel en eigenaren, niets is te veel. Binnenzwembad en Sauna als pre. Geweldige arrangementen beschikbaar.

• 8Annemarie05-09-2020

Fijn hotel in een mooie omgeving

Goed verzorgd hotel wat er het beste van probeerde te maken met de Corona regels, dus het betekende ontbijt en diner op vaste tijden om de 1,5 meter te kunnen waarborgen. Ontbijt stond op tafel klaar, genoeg om je buik vol te eten en als je het niet binnen het vastgestelde half uur op kreeg mocht je het meenemen. Voor het diner waren twee vaste menu’s , beide spraken ons niet aan dus geen gebruik van gemaakt. Vriendelijk personeel, voelde me echt welkom. Bed wat zacht, douchestraal zwak maar dat is een kwestie van smaak. Stoorde me niet.

• 7John03-07-2020

Niet voldoende nasr onze wensen.

Goede ontvangst in deze moeilijke periode. Door de corona werd onze kamer 4 dagen niet schoon gemaakt incl badkamer. Wel ekstra handdoeken gekregen maar gebruikte handdoeken werden niet opgehaald lagen 2 dagen voor onze deur. Ontbijt sober gepresenteerd in een plastic zak op tafel. Voor de rest de regels proberen te accepteren tip gaven we om wat doekjes en desinfectie spray te geven voor de badkamer. Jammer van ons verblijf, had misschien beter gekund.

• 8Marcel van Poppel18-06-2020

Doen!

In het Corona tijdperk(!) een 4-nachten arrangement geboekt omdat we last minuten in plaats van een geannuleerde buitenland vakantie Drenthe eens wilde 'doen'. Dat is ons goed bevallen bij De Stobbe. Ondanks de opgelegde beperkingen kregen we service, kwaliteit, en alle medewerking, en mét een :-) in deze moeilijke tijd. Omdat ik normaal niet naar een zelfde plaats terug ga zeg ik niet dat ik terugkom maar kan het aanbevelen aan degene die deze kant op gaan. Wat mij betreft een aanrader. Geen gebruik gemaakt van het zwembad dus geen mening.

• 10Fulco18-01-2020

Mooi verblijf gehad bij Hotel de Stobbe in Ruinen.

Ik heb paar nachten geslapen in het Hotel De Stobbe in Ruinen echt genoten. Het ontbijt en diner is erg lekker. Elke ochtend even héérlijk duik genomen in het zwembad. De kamers waren netjes en schoon. En avonds in het spreukencafe een drankje drinken super gezellig. Het is mij goed bevallen ik kom zeker nog een keer terug.

• 8Mhr Vos17-01-2020

Geweldig

3 dagen geweest met partner Top locatie met mooie kamers Heel fijn en vriendelijk personeel En een heerlijke keuken. Voor herhaling vatbaar

• 8Mvr Vos17-01-2020

Super

3 dagen geweest, Top locatie met mooie kamers fijn personeel En een heerlijke keuken. Voor herhaling vatbaar..

• 10Lidy17-01-2020

Optimaal genieten en heerlijk eten en drinken!👌🏻

Onwijs goed restaurant met heerlijke gerechten! Zeker een aanrader!! Ruime luxe schone hotelkamers en vlakbij het Dwingelderveld gelegen. Bij terugkomst kan je heerlijk ontspannen in het zwembad en/of in de sauna. En vergeet het gezellige Spreukencafé niet.

• 9Pim Boer17-11-2019

Heerlijk ontspannen

Prima Hotel we hebben hier een avond nacht vertoefd gezellige entourage en heerlijk geslapen kortom een aanrader om zeker nog eens heen te gaan als we weer in de buurt zijn

Hotel De Stobbe info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar