Géén boekingskosten

Meer camping info

87 Reviews over De Berghoeve

• 9Herma23-08-2022

Geweldige camping

Wat een mooie camping in een prachtige omgeving. Het is een rustige kleine camping. De eigenaren zijn heel vriendelijk. De omgeving biedt vertier voor iedereen. De kinderen mochten mee helpen met voeren van de dieren. Ze konden heerlijk spelen op de camping. De safaritent was erg luxe en netjes. Het sanitair is erg schoon en ruim voldoende voor het aantal gasten. Echt een aanrader.

• 10Kroon06-08-2022

Uitmuntend

Hele aardige mensen. Niks is teveel en hele nette voorzieningen. Echt een aanrader.

• 10Antje van den Berg27-09-2021

Geweldig en een absolute aanrader

Een gastvrij onthaal, mooi appartement met terras in een prachtige omgeving, waar genoeg te doen is. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. Waar we bijzonder blij mee waren, was de hulp om een extra afscherming te plaatsen voor onze 2 honden . Het was fantastisch weer, dus overdag konden we heerlijk genieten op het mooie terras met prachtig, weids uitzicht. In het appartement was het ook goed vertoeven, vooral de 2 relaxfauteuils vielen in de smaak 😊. De bedden waren prima, het appartement is smaakvol en gezellig ingericht. Waar ik blij van word: goed kookgerei (goede pannen) en mooi servies. Verder konden we vanuit het appartement lekker wandelen in de omgeving, maar in de buurt is ook een (groot) losloopgebied voor honden: ideaal dus. Er is bovendien genoeg te doen in omgeving, zoals: de natuur, fietspaden, het dorp Ruinen op steenworp afstand, restaurants. Een absolute aanrader!

• 8Lex vooges14-09-2021

Fantastich

We verbleven in appartement , erg mooi en schoon , fijne bedden . Super mooie omgeving

• 9W.Th. van der Leck03-08-2021

Heerlijk

Heerlijke en rustige camping. Mooie plekken. Zeer vriendelijke eigenaren. Goed en schoon sanitair. Op loopafstand van Ruinen waar je lekker kunt eten, en waar de eigenaresse van Luning je zelfs naar de camping brengt als het vreselijk begint te regenen. Kortom een camping waar we zeker nog een keer gaan kamperen.

• 8Dilia den Ouden12-07-2021

Prachtige camping. Ruime plaatsen. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Schone en gratis sanitaire voorzieningen. Fijn dat er voor kinderen een zwembad is en niet te vergeten de dieren. Prachtige natuur omgeving om te fietsen.

• 8Jan Willem en Kiny28-06-2021

Fijne kleinschalige camping

Prima kleine camping met goede voorzieningen en vriendelijke eigenaren.

• 9van den Belt25-05-2021

Heerlijk rustige, gezellige camping!

De eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Onze kinderen waren met twee andere kinderen de enige kids op de camping dit weekend. Ze hebben zich geen moment verveeld. Het voeren van de geiten, eieren uit het kippenhok halen, het verzorgen van de konijntjes, ze vonden het heerlijk! Er was een grote boomhut om in te spelen met daarnaast een trampoline. Op het veld meerdere speeltoestellen, waaronder nog een grote trampoline. Meer hadden ze echt niet nodig. Ondanks de regen een prima verblijf gehad. Één van de belangrijkste dingen op een camping vinden wij de hygiëne van het sanitair en dat is hier echt top! We hebben geen enkel moment bij een vieze wc gestaan. Echt super!! De plekken zijn erg ruim opgezet, fijn om zo te kunnen kamperen! Wij komen zeker nog eens terug, alleen maar positieve punten!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Familie Timmermans16-05-2021

Genieten in Drenthe

We hebben een prima verblijf gehad op deze gezellige, kleinschalige en kindvriendelijke camping. We hebben gelogeerd in een safaritent, die van alle gemakken is voorzien. Het sanitair is in goede staat en schoon. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin, boomhut, met de skelters of bij de dieren. En in de omgeving is ook voldoende te doen.

• 9Anneke28-04-2021

heel leuke camping op prachtige plek in Drenthe.

Al lang niet meer gekampeerd, even wat twijfel maar de safaritent was erg tof. Leuk en comfortabel ingericht met houten vloer en echte bedden. Overdag hadden we lekker weer, prachtige fietstochten gemaakt, De nachten waren met de temperatuur rond 1-2 graden een uitdaging maar met de wollen dekens over de dekbedden heerlijk geslapen. Camping verder leuk, niet te groot of te klein, geitjes, kippen, speeltoestellen en gemoedelijk. Hou ik wel van.

Camping De Berghoeve info

Camping-informatie