Camping De Berghoeve

Meer camping info

74 reviews over Camping De Berghoeve

• 8W.O.04-07-2020

Heerlijk verblijf

We verbleven in het appartement en dat is ons uitstekend bevallen. Een warm welkom met een flesje wijn, bloemen, eitjes van de boerderij en chocolaatjes. De omgeving is prachtig om te fietsen of wandelen. Het appartement ligt er prachtig met een mooi uitzicht over de weilanden.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Britt27-08-2019

Aanrader !

Net een heerlijke week met ons dochtertje van 17 maanden achter de rug.

Hartelijk ontvangst van Conny en Wilfried. Safaritent was meer dan voorzien van alle noden. Waterkraan was ook vlak achter de tent.

Sanitaire voorziening was kraaknet op alle tijdstippen en had een automatisch licht bij het vallen van de avond. Heel handig vonden wij persoonlijk.

Ons dochtertje mocht mee de dieren voederen en kon zich op een ruim aanbod aan speeltuigen uitleven. Ook was er voor haar een babybad ter beschikking bij de douches.

Als kers op de taart mochten we met ons drietjes mee in een strowagen achterop de tractor voor een avondritje door de velden. De omgeving is een prachtpareltje!

Conny en Wilfried, nogmaals bedankt voor deze fantastische week !

Britt, Sebastiaan en Franneke.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Zandbergen - Fraeijhoven22-08-2019

Geweldig verblijf gehad, aanrader!

Kleinschalige, rustige camping met nette faciliteiten en genoeg voor (jonge) kinderen - speeltuintje, boomhut, skelters, de dieren voeren, een ritje op de trekker - onze kinderen wilden niet naar huis! Perfecte uitvalsbasis voor diverse tripjes maar ook heerlijk een dagje uit te rusten. Fijne en vriendelijke eigenaren, heel gastvrij. Wij verbleven een week in de safaritent; perfect als je van kamperen met comfort houdt! Tip voor de dames: liggen de kindjes op bed of of heb je een uurtje over? Boek een gezichtsbehandeling bij gastvrouw Conny, zij heeft een schoonheidssalon aan huis :) Al met al; een zeer geslaagd verblijf en een aanrader wat ons betreft!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie van der Velde13-08-2019

Erg kindvriendelijk, fijn verblijf gehad

Camping de Berghoeve in Ruinen is een rustige en overzichtelijke camping. Wij verbleven er een week met jonge kinderen in één van de safaritententen. De camping heeft een superleuke boomhut vooraan de camping en ook op het veldje genoeg speeltoestellen. Ook heeft de camping geitjes en konijntjes die geaaid en samen met de eigenaresse gevoerd mochten worden. De safaritent erg mooi en compleet qua inventaris. Het sanitair schoon. En de eigenaars zeer prettig in omgang, fijne gastvrije mensen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Peter van der Zwan21-07-2019

Zeker voor een weekend een aanrader

Heerlijk rustige omgeving met een prima appartement voor het verblijf van een weekend. Vriendelijke ontvangst en goede faciliteiten. Bijzonder leuke stek om terug te komen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Louise14-07-2019

Erg leuke groene camping!!

Heel erg leuke, kleine camping. Er zijn veel speeltoestellen (trampoline, glijbaan, zandbak, boomhut, trackertjes) waardoor onze peuter zich uitstekend heeft vermaakt! Smiddags mocht ze samen met de boer geitjes voeren en met de boerin konijnen aaien. Ook nog een duik genomen in het kleine zwembadje wat speciaal voor ons open ging (ondanks het koude weer!!) Hele mooie omgeving, genoeg te doen voor jong en oud. Tip, neem fietsen mee! Wij verbleven in de safaritent. Super netjes en van alle gemakken voorzien! Echt een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Ab Verschoor02-12-2018

Uitstekende, gastvrije camping!

Een uitstekende minicamping, ruime plaatsen, prima en schoon sanitair. Zeer gastvrije eigenaren en in de omgeving prachtige fietsmogelijkheden! Ruinen is een leuk (fietsminded-)dorp. Ook voor kleine kinderen lijkt het ons een prima camping. Zeker de moeite waard er een keer te boeken!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Hans Cramer14-08-2018

We hebben het Berghoeve virus

Camping de berghoeve kan ik van harte aanbevelen. de eigenaren zijn erg aardig en proberen het naar de zin te maken. de omgeving is voor ieder wat wils. sinds dit jaar een zwembad aanwezig waar je heerlijk kan afkoelen verder geitjes en kippen helpen voeren ( voor de jeugd ) we zijn 3 maanden geweest en komen volgend jaar beslist terug

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Roelie11-08-2018

fantastisch!

Een rustige camping met heel veel ruimte rond de caravan. We hebben er genoten!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Rob B.08-08-2018

Rustige minicamping met ruime plekken

Camping 'De Berghoeve' ligt op een kleine 10 minuten van het vriendelijke Ruinen. In Ruinen is o.a. een goed gesorteerde supermarkt te vinden en een warme bakker. De camping is buitengewoon schoon en voor jonge kinderen zijn er volop speelattributen. De omgeving nodigt uit tot fietsen, uiteraard na het nuttigen van een vers eitje, gelegd door de eigen kippen. Kortom: in al zijn eenvoud een heerlijke camping! Maar geeft u deze informatie alstublieft niet aan al uw vrienden en kennissen door, dan houden wij dit leuke stekje voor onszelf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping De Berghoeve info