Vakantiehuis Boerderij Morgenland

13 reviews over Vakantiehuis Boerderij Morgenland in het Nederlands

Top locatie!

Fam Scholten,
15-10-2018

Wij hebben in september een heerlijk weekend in Ruinen gehad. Wat een top locatie! Binnen gezellig de open haard aan en buiten ook nog heerlijk weer om in de tuin te zitten. We waren met 15 personen en er was ruimte genoeg. Heerlijke bedden, moderne inrichting. We komen gauw nog eens terug! Anouk bedankt voor de gastvrijheid! mvg Fam. Scholten

Anita,
14-10-2018

We kwamen aan in een fantastisch huis, het was erg mooi! Het was van binnen en buiten erg verzorgd. Echt een aanrader! Het is wel wat prijzig

Wij hebben een gezellig en leuk weekend gehad

Dames Heerde,
12-4-2018

Prima ontvangst ons weekend begon daardoor al goed. Een heel leuk huis voor groepen met genoeg ruimte. Al het nodige is aanwezig en de prijs/kwaliteit vinden wij prima. de gehorigheid is begrijpelijk voor een oude gerenoveerde boerderij, dus wij hebben het NIET als storend ervaren

Een prachtige week met kinderen en kleinkinderen.

Fam. Vochteloo,
31-10-2017

Boerderij Morgenland is voor ons een heerlijk verblijf geweest in een rustige maar prachtige omgeving.

De boerderij is mooi verbouwd tot groepsaccommodatie en ziet er als nieuw uit.

Wij hebben het zeer naar onze zin gehad.

Als bonus kregen wij voor de hele week prachtig weer met zomerse temperaturen.

Heerlijk ontspannen weekend met vrienden

Fam Visser,
2-7-2017

Wij waren in Ruinen met vrienden en de kids. Het is een heerlijk huis. Alles nieuw en fris. Echt een super plek. Overal is aan gedacht. De koffie klaar bij het ontvangst, de openhaard brandde. Wat tijdschriften op tafel, spelletjes voor de kids.

De bedden liggen heerlijk. Iedereen een mooi eigen plekje.

We hebben nog gezwommen in het buitenbad en de schaapjes hebben we natuurlijk ook bezocht.

Kortom een heerlijk ontspannen weekend!

We komen zeker weer!

Heerlijk verblijf met een kater toe!

Fam. Bruins,
4-6-2017

De boerderij is prachtig gerenoveerd, met sfeervolle living en praktische eetkeuken ook de sanitaire voorzieningen zijn prima in orde. Het huis is wel gehorig door de houten vloeren. Veel ruimte direct om de boerderij met voldoende speelruimte voor kinderen, jammer genoeg waren 1 schommel(touw was totaal versleten) en de zandbak(overal uitstekende roestige spijkers en omgeven door brandnetels) zeer gevaarlijk voor onze kleinkinderen. Verder zijn er veel geschreven regels en regeltjes waardoor je constant op je tellen moet passen. Vooral de afvalscheiding is een ramp, maar liefst 6 verschillende containers! en dump het niet in een verkeerde bak kosten €50,-! Ook op de afhandeling van de schoonmaak, op basis van een achteraf vastgestelde eenzijdige controle, kan je je bedenkingen hebben. De contacten met verhuurders verlopen stroef en getuigen niet echt van empathie, kennis van zaken en klantvriendelijkheid. Kortom prachtige huis met verhuurders die nog veel moeten leren.

heerlijke plek voor een familieweekend

Bernard van dam,
11-4-2017

erg sfeervol ingericht en lekker ruim. Open haard is fijn. luxe stoelen en banken zodat je lekker kan relaxen. Er is niet bespaard op de inrichting.

Rondom morgenland is genoeg te doen; theehuis, hunebedden, ijsboerderij, etc.

Veilig voor (kleine) kids om vrij te spelen binnen en buiten

Wij waren met een grote groep en veel kinderen + baby.

Alles is hier aanwezig voor een perfect weekendje weg.

In oude reviews staat dat de keuken klein is voor een groot gezelschap, niets is minder waar!

Het was net verbouwd toen wij aankwamen en de keuken is absoluut geschikt voor grotere gezelschappen! Het is ruim, licht, modern & nieuw.

De woonkamer is ook erg geschikt voor grotere gezelschappen. En niet onbelangrijk: de bedden lagen heerlijk.

Het ligt lekker vrij en de kinderen kunnen buiten volop ravotten. Wat een mooi plekje!!

Wij hebben een heerlijk TOP weekend gehad.

Prachtige lokatie! Kleine beperkingen.

Leo H. Hoitinga
19-5-2014

Het weekend van 16 t/m 18 mei 2014 doorgebracht in Morgenland. Prachtig weer, dus eigenlijk niets te klagen. Wat een prachtige ruimte rondom de boerderij, met ruim voldoende speel- en zitplaatsen. De (eet)keuken vonden wij erg klein. We waren met slechts 15 personen en niet eens het hele weekend en dan is het eten in de keuken wel wat krap. De woonkamer met mooie openhaard is sfeervol, maar met een man of 17 ook wel 'vol'. Heerlijk weekend gehad, vooral door het mooie weer, maar ook zeker door de prachtige liggingvan en de ruimte rondom de accomodatie! TOP!

Tot nu toe hebben wij een dertigtal groepsaccomdaties bezocht in de afgelopen 20 jaren en deze past zeker in de top 10.

Een mooie locatie, met genoeg ruimte binnen en buiten. Ook voor activiteiten zoals voetbal en tafeltennis is gedacht. Fijn dat de open haard al brandde bij aankomst. Minder was de gehorigheid van de slaapkamers (houten plafond/vloer en wanden), de keukeninrichting is erg beperkt (combi-oventje zonder ovenschalen) en klantvriendelijkheid (al vooraf commentaar dat de jeugd wel zuinig is met de dure douchedeuren, commentaar op de aangemelde honden, missend dekbed dat er toch bleek te zijn). M.n. deze mindere klantvriendelijkheid zou ons doen besluiten hier niet terug te komen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij Morgenland in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij Morgenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.