Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

12 Reviews over Boerderij Morgenland

• 8Clercx04-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtige boerderij met ruime leefruimtes. Gezellig ingericht. Hartelijk ontvangst waardoor je er meteen thuis voelt. Wij hadden helaas slecht weer maar daardoor werd er door de jongeren volop getafeltennist en getafelvoetbalt. De slaapkamers en beddengoed zijn schoon en comfortabel. Badkamers zijn prima, de waterdruk van de douches zou wel wat beter kunnen. Wij waren er 2 dagen en het zou fijn zijn geweest als men voor de afwasmachine voldoende wastabletten had voorzien.

• 8Anita14-10-2018

We kwamen aan in een fantastisch huis, het was erg mooi! Het was van binnen en buiten erg verzorgd. Echt een aanrader! Het is wel wat prijzig

• 8Dames Heerde12-04-2018

Wij hebben een gezellig en leuk weekend gehad

Prima ontvangst ons weekend begon daardoor al goed. Een heel leuk huis voor groepen met genoeg ruimte. Al het nodige is aanwezig en de prijs/kwaliteit vinden wij prima. de gehorigheid is begrijpelijk voor een oude gerenoveerde boerderij, dus wij hebben het NIET als storend ervaren

• 9Fam. Vochteloo31-10-2017

Een prachtige week met kinderen en kleinkinderen.

Boerderij Morgenland is voor ons een heerlijk verblijf geweest in een rustige maar prachtige omgeving. De boerderij is mooi verbouwd tot groepsaccommodatie en ziet er als nieuw uit. Wij hebben het zeer naar onze zin gehad. Als bonus kregen wij voor de hele week prachtig weer met zomerse temperaturen.

• 7Fam. Bruins04-06-2017

Heerlijk verblijf met een kater toe!

De boerderij is prachtig gerenoveerd, met sfeervolle living en praktische eetkeuken ook de sanitaire voorzieningen zijn prima in orde. Het huis is wel gehorig door de houten vloeren. Veel ruimte direct om de boerderij met voldoende speelruimte voor kinderen, jammer genoeg waren 1 schommel(touw was totaal versleten) en de zandbak(overal uitstekende roestige spijkers en omgeven door brandnetels) zeer gevaarlijk voor onze kleinkinderen. Verder zijn er veel geschreven regels en regeltjes waardoor je constant op je tellen moet passen. Vooral de afvalscheiding is een ramp, maar liefst 6 verschillende containers! en dump het niet in een verkeerde bak kosten €50,-! Ook op de afhandeling van de schoonmaak, op basis van een achteraf vastgestelde eenzijdige controle, kan je je bedenkingen hebben. De contacten met verhuurders verlopen stroef en getuigen niet echt van empathie, kennis van zaken en klantvriendelijkheid. Kortom prachtige huis met verhuurders die nog veel moeten leren.

• 9Bernard van dam11-04-2017

heerlijke plek voor een familieweekend

erg sfeervol ingericht en lekker ruim. Open haard is fijn. luxe stoelen en banken zodat je lekker kan relaxen. Er is niet bespaard op de inrichting. Rondom morgenland is genoeg te doen; theehuis, hunebedden, ijsboerderij, etc.

Veilig voor (kleine) kids om vrij te spelen binnen en buiten

Wij waren met een grote groep en veel kinderen + baby. Alles is hier aanwezig voor een perfect weekendje weg.

• 9Roos02-11-2016

Fris, modern, stijlvol, ruim, genieten en rust

In oude reviews staat dat de keuken klein is voor een groot gezelschap, niets is minder waar!

Het was net verbouwd toen wij aankwamen en de keuken is absoluut geschikt voor grotere gezelschappen! Het is ruim, licht, modern & nieuw. De woonkamer is ook erg geschikt voor grotere gezelschappen. En niet onbelangrijk: de bedden lagen heerlijk.

Het ligt lekker vrij en de kinderen kunnen buiten volop ravotten. Wat een mooi plekje!!

Wij hebben een heerlijk TOP weekend gehad.

• 8Leo H. Hoitinga19-05-2014

Prachtige lokatie! Kleine beperkingen.

Het weekend van 16 t/m 18 mei 2014 doorgebracht in Morgenland. Prachtig weer, dus eigenlijk niets te klagen. Wat een prachtige ruimte rondom de boerderij, met ruim voldoende speel- en zitplaatsen. De (eet)keuken vonden wij erg klein. We waren met slechts 15 personen en niet eens het hele weekend en dan is het eten in de keuken wel wat krap. De woonkamer met mooie openhaard is sfeervol, maar met een man of 17 ook wel 'vol'. Heerlijk weekend gehad, vooral door het mooie weer, maar ook zeker door de prachtige liggingvan en de ruimte rondom de accomodatie! TOP! Tot nu toe hebben wij een dertigtal groepsaccomdaties bezocht in de afgelopen 20 jaren en deze past zeker in de top 10.

• 6Jolanda14-04-2014

Prachtige locatie, met plussen maar ook met minnen

Een mooie locatie, met genoeg ruimte binnen en buiten. Ook voor activiteiten zoals voetbal en tafeltennis is gedacht. Fijn dat de open haard al brandde bij aankomst. Minder was de gehorigheid van de slaapkamers (houten plafond/vloer en wanden), de keukeninrichting is erg beperkt (combi-oventje zonder ovenschalen) en klantvriendelijkheid (al vooraf commentaar dat de jeugd wel zuinig is met de dure douchedeuren, commentaar op de aangemelde honden, missend dekbed dat er toch bleek te zijn). M.n. deze mindere klantvriendelijkheid zou ons doen besluiten hier niet terug te komen).

• 8titia04-01-2014

Lekker buiten

Vooral de ruimte buiten en de omgeving van Boerderij Morgenland zijn heel fijn. Er is een grote tuin met een voetbalveld, speeltoestellen voor de kleinsten, en aangrenzend een (speel)bos. De omgeving is platteland, maar op ca. 15 minuten fietsafstand ligt het Dwingelderveld, wat een prachtig gebied is. Het huis zelf is gezellig en netjes. Maar voor een grote groep (we waren met het max. opgegeven aantal van 19) is de keuken, de lichtste plek voor overdag, aan de kleine kant. En we hebben moeten puzzelen hoe iedereen een geschikte slaapplek kon krijgen. Bovendien is het erg gehorig. Maar al met al wel een positieve waardering, vooral als je met een kleinere groep bent.

Vakantiehuis Boerderij Morgenland info

• CafeNiet beschikbaar