Bed and Breakfast Rolde

BedAndBreakfastWeer vandaag23°14°
Bed and Breakfast Rolde
9,5

2 reviews over Bed and Breakfast Rolde in het Nederlands

Fijne locatie en perfecte persoonlijke zorg!

Wim en Loes Groenevelt
8-5-2011

Een overnachting bij een B&B is altijd weer een verrassing.

I.v.m. familiebezoek in de buurt op de 1e etage van het voormalige gemeentehuis van Rolde overnacht bij de heer Reeskamp. Zeer vriendelijke gastheer die de juiste trots uitstraalt voor het prachtige monumentale pand. Prima overnachtiging, huiselijke sfeer en een zeer uitgebreid ontbijt in de zonnig mooie tuin met een ochtendtemperatuur van ca. 22 graden. Meer wenst een mens niet!

Prima plek, ook om een paar dagen te verblijven: zelfstandig goed verzorgd gastenverblijf bij authentiek voormalig gemeentehuis: woonkamer, 2 persoons slaapkamer , douche, toilet en klein keukentje, tv, een klein huisje a.h.w. comfortabel, ouderwets ingericht. Prachtige omgeving om te wandelen (het Pieterpad loopt er haast langs). Uitstekend ontbijt op de kamer geserveerd door de eigenaar zelf. Wij waren er afgelopen december een paar dagen,toen het ijs-en ijskoud was en toch prima warm met zelfs extra dekbed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rolde in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Rolde scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.