Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Linde voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Linde in het Nederlands

Bezoek je Rolde: boek een overnachting bij Linde

Nelly en Magda
22-9-2018

Zeer goede bedden met fris ruikend beddengoed . Heerlijk ontbijt . Zeer schone kamers alles ziet er verzorgd uit!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fijne plek

MaschaG
23-6-2017

Ruime schone kamer en douch en wc, alles lijkt nieuw. Leuke plek om buiten te zitten en een ontbijtruimte boven. Fijne bedden en goed ontbijt. Gratis koffie/thee. Enig minpuntje de handdoeken, te klein en te ruw.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Op het terreinBibliotheek, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Linde in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.