Hotel Erkelens (gesloten)

Hotel Erkelens (gesloten)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Erkelens (gesloten) voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Erkelens (gesloten) in het Nederlands

geweldig verblijf voor hond en mens vlakbij natuur

Ankie en Iris
21-11-2017

Dit hotel is super gastvrij voor honden, hondenbed en -bakken staan al klaar. Op de begane grond zijn kamers en met een sleutel van de achterdeur, zo kun je dag en nacht met (al of niet met je hond) naar buiten en weer naar binnen. Mooie grote kamers met goede stoelen en (lees)lampen, tv. gratis WIFI en heerlijke badhanddoeken, zeepjes, shampoo, enz. Wat je mist, kun je vragen, bijv. een föhn.

Heerlijke streekgerechten, van 12 uur 's middags tot half negen te bestellen! Ontbijt is gewoon goed, fris en vers, maar niet overdadig. Wil je liever een gebakken eitje? Het wordt speciaal voor jou klaar gemaakt!

Restaurant ook goed voor thee/koffie met of zonder gebak of een drankje op alle tijdstippen. Veel folders beschikbaar met tips voor activiteiten, wandel- en fietsroutes. Het hotel ligt middenin het centrum, maar je loopt ook zo de natuur in!

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw, hulpvaardig en aan alles is gedacht (zelfs een leesbril als je de nota niet kunt lezen!)

Sfeervolle entourage, spelletjes in de kast, kortom: een echte aanrader.

Een echte aanrader!

Familie Schuurbiers
12-11-2017

Een bijzonder gastvrij en mooi hotel! Al meerdere malen in dit hotel verbleven, maar de service, vriendelijkheid en netheid blijft ons steeds weer verbazen. Een hotel waar je je direct thuis voelt! Voldoende parkeergelegenheid, en veel te doen in de omgeving!

Uitstekend hotel, prima kamer en perfecte keuken

Peter en Marga Visser
21-10-2017

Het hotel heeft een groot eigen parkeerplaats midden ik het dorp. Prima kamer, netjes en schoon. Bij verblijf in het najaar is het Wild Menu een aanrader, dat was zonder meer fantastisch.

Vriendelijke eigenaren waar je je snel thuis voelt, ook het personeel is gastvrij en vriendelijk.

Fantastisch, goede week gehad.

Dhr. en Mevr. Bouw
    13-10-2017

Hotel wordt gerund door gedreven ondernemers.

De geserveerde gerechten bestaan voornamelijk uit streekprodukten, een werkelijke aanrader.

Desgewenst kun je dineren in een chique restaurant of gezellige bistro.

Ruime hotelkamer met zitgelegenheid.

Ruim gesorteerd ontbijt, ook met streekproducten.

Fiets- en wandelroutes direct starten vanuit het hotel.

Uitjes-ideeën worden ruim aangedragen door het personeel.

Geweldig !

Luuk
    28-4-2017

Gastvrij hotel-restaurant, gunstig gelegen in centrum Rolde, op 10 minuten rijden ten oosten van Assen.

Ruime parkeerplaats voor de deur.

Mooi terras.

Restaurant serveert heerlijke gerechten, waaronder veel streekproducten.

Eten kan naar keuze genuttigd worden in gezellig eetcafé of in chique restaurant.

Ruime, goed ingerichte hotelkamers.

Perfecte bediening.

Uitgebreid ontbijt.

Betrouwbaar wifi systeem.

Alles pico bello verzorgd.

Bosrijke omgeving, ideaal voor wandelen of fietsen.

Als bonus 2 hunebedden op 5 min lopen.

Een echte aanrader !

geweldig hotel en personeel

Laurens Baas
    23-1-2017

Kamer goed, bed goed, eten goed! Kan over dit hotel niets negatiefs bedenken

Oude reviews (archief)

Alles goed, de ligging ideaal, goede kamers

Hotel Erkelens is een voorbeeld voor andere hotels

Rick & Ingrid
    12-10-2016

Zowel het restaurant als het lounge-gedeelte heeft een héél gezellige ambiance. De slaapkamers zijn zeer ruim en erg leuk ingericht.

Het eten in het restaurant is overheerlijk, ze hebben een goeie kok.

Het ontbijtbuffet is van dezelfde goeie kwaliteit, ruime keuze alles is dagvers.

De bedden liggen heerlijk, ook dankzij de langere uitvoering.

Ontspannen en welkom

Mevr van Dedem
    22-8-2016

gezellig familiehotel met uitermate aardig personeel en heerlijke kamers met goede bedden!

Super Verblijf

Rob Staller
    29-6-2016

Goede service en persoonlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erkelens (gesloten) in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erkelens (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erkelens (gesloten) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: