Camping De Weyert

93 reviews over Camping De Weyert

• 2019
    9Marlon03-08-2019

Fantastisch.

Een super leuke en goede locatie om vakantie te houden, heerlijk gefiets vanuit de camping!! Gastheer/Vrouw hebben op het info bord een aantal knooppunt routes uitgezet. Aardig, voelt je gelijk op je gemak, wij zatten in 1 van de Hooiberghutten met hond, alles aanwezig, compact, goed, gezellig. Dikke duim. Toiletgebouw goed, fijne douches. Gr; uut Lemelerveld.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9I.de Voogd14-07-2019

Prima Camping

Net weer terug van camping de Wijert. Het is een nette , schone camping . De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam . Wij waren het opstapje van de caravan vergeten en gelukkig was de eigenaar zo vriendelijk om te zoeken of hij nog een had en ja er stond nog ergens een die wij mochten gebruiken. Wij gaan dit jaar zeker nog weer kamperen bij de Wijert.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Gerben24-10-2018

Heerlijk overnacht in 1 van de hooiberghutten!

Samen met mijn dochter overnacht in 1 van de hooiberghutten. Zeer leuke, knusse en nette accomodatie. Ontbijt was ook heerlijk met warme broodjes!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Monique van der Kolk-Mooij20-08-2018

Aanrader

Wij hadden voor 1 nacht een Woodlodge geboekt en waren zeer aangenaam verrast. Voor een trekkershut is het zeer compleet en erg netjes. Zeker een aanrader. Sanitair op de camping ook keurig verzorgt. Klein minpuntje zijn de muntjes voor het douchen. Zorg dat je er altijd 2 hebt, want ik stond na 2 minuten met sop in mijn haar, terwijl er 6 minuten waren toegezegd. Nogmaals een keurige en rustige camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Iris de Voogd15-07-2018

Zeker nog een keer!

Vrijdag aangekomen en zondag weer vertrokken. Het is een leuke camping met een vriendelijk eigenaar. Mochten zelf een plek kiezen. Schoon sanitair ! Dorp op loopafstand wat ook heerlijk is. Wij gaan zeker nog weer terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9H.N Geikens sr.28-06-2018

Fantastisch alles oké.

Een zeer mooie camping, ruime plaatsen. Rustig en veel mogelijkheden om te fietsen. Zeer goede sanitaire voorzieningen. En vriendelijke gast heer en vrouw. Dus aan te bevelen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jean22-05-2018

Daar kom je thuis, ook als je er nooit eerder was.

Als “camping-camperaars” zien wij veel verschillende campings. De één ligt in een mooiere omgeving dan de andere, de volgende is erg gezellig en weer een andere blinkt uit qua sanitair. Bij De Weyert viel ons op, dat het allemaal erg okay is. Het is een bijzonder verzorgde grote camping, die door de indeling niet massaal aandoet. Integendeel, eerder “knus” door de indeling. Voor ons is het “reizen” de hoofdmoot van de vakantie, maar bij De Weyert was het “verblijven” langer dan normaal net zo aangenaam. Dat we hier terug gaan komen, staat voor ons vast.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Kees Bruin09-05-2018

Een tweede bezoek gaat zeker plaatsvinden

De camping ligt vlak langs de route van het Pieterpad en allerlei prachtige fietsroutes. Goed ingericht voor campers en kampeerders. Als uitvalsbasis zeer geschikt voor fietsentochten door Drenthe en is gelegen vlak bij het centrum van Rolde en dichtbij busstation van lijn 21 tussen Emmen en Assen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 9H.N.Geikens. sr.17-03-2018

supper.goed.

Je vindt hier ruime comfort plaatsen. Gezellige en vriendelijke gast heer en vrouw. Vanaf de camping kan men prima diverse fietstochten maken, o.a. Knooppunten. De camp: licht op 10 minuten lopen van centrum het dorp Rolde. Waar suppermarkten en div: horeca gelegen heden zijn. Prima fietscamping.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9JH te B23-08-2017

Een goed verzorgde, aanbevelingswaardige camping.

Camping met uitstekend en zeer schoon sanitair. Gunstig gelegen voor diverse fietstochten in de directe en verdere omgeving. Aan de rand van Rolde, dus vlakbij horeca, winkels en supermarkten. Zelf geen gebruik gemaakt van eetgelegenheden, maar volop de regio per fiets verkend.

Gereisd met partner in augustus 2017

13 tips over Camping De Weyert

• Claudia, 03-05-2014

Zeer kindvriendelijk, ook fijn als het regent dat de kinderen lekker kunnen binnen spelen in de grote Woerd.

• D, 04-05-2014

Bezoek het kleine museumpje voor de camping.

• Jan en Bea Coppens, 17-04-2012

Vooral wandelaars en fietsers komen hier aan hun trekken. Staatsbosbeheer heeft hier enorm veel paden uitgezet.

1 vraag over Camping De Weyert

• Maria de Krosse, 01-05-2016

Restaurant

Kun je n het restaurant glutenvrij eten?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan