Camping De Weyert

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch alles oké.

H.N Geikens sr.
28-6-2018

Een zeer mooie camping, ruime plaatsen.

Rustig en veel mogelijkheden om te fietsen.

Zeer goede sanitaire voorzieningen. En vriendelijke gast heer en vrouw. Dus aan te bevelen.

Als “camping-camperaars” zien wij veel verschillende campings. De één ligt in een mooiere omgeving dan de andere, de volgende is erg gezellig en weer een andere blinkt uit qua sanitair. Bij De Weyert viel ons op, dat het allemaal erg okay is. Het is een bijzonder verzorgde grote camping, die door de indeling niet massaal aandoet. Integendeel, eerder “knus” door de indeling. Voor ons is het “reizen” de hoofdmoot van de vakantie, maar bij De Weyert was het “verblijven” langer dan normaal net zo aangenaam. Dat we hier terug gaan komen, staat voor ons vast.

Een tweede bezoek gaat zeker plaatsvinden

Kees Bruin
9-5-2018

De camping ligt vlak langs de route van het Pieterpad en allerlei prachtige fietsroutes.

Goed ingericht voor campers en kampeerders. Als uitvalsbasis zeer geschikt voor fietsentochten door Drenthe en is gelegen vlak bij het centrum van Rolde en dichtbij busstation van lijn 21 tussen Emmen en Assen.

supper.goed.

H.N.Geikens. sr.
17-3-2018

Je vindt hier ruime comfort plaatsen. Gezellige en vriendelijke gast heer en vrouw. Vanaf de camping kan men prima diverse fietstochten maken, o.a. Knooppunten. De camp: licht op 10 minuten lopen van centrum het dorp Rolde. Waar suppermarkten en div: horeca gelegen heden zijn. Prima fietscamping.

Camping met uitstekend en zeer schoon sanitair. Gunstig gelegen voor diverse fietstochten in de directe en verdere omgeving. Aan de rand van Rolde, dus vlakbij horeca, winkels en supermarkten. Zelf geen gebruik gemaakt van eetgelegenheden, maar volop de regio per fiets verkend.

Prachtige camping

Monique en Henry
23-8-2017

Op deze camping is niets af te dingen. Vriendelijke en hulpvaardige beheerders, prachtige ruime plaatsen, heerlijk schoon sanitair. We zijn hier al een aantal keren geweest en het is altijd goed. Ons aanhangertje mag ook altijd mee, dat is nooit een probleem. Het dorp Rolde is gezellig en knus. Voor meer vertier of grotere winkels sta je zo in Assen. De Weyert is onze favoriete camping!

Geweldige camping, we zaten in een hooiberghut

Fam. Kreijns
5-8-2017

Zeer vriendelijke eigenaren, die niets wilden afraffelen. Tijd voor de gasten, Hooiberghut uitstekend, goede bedden en het mooie is dat je een eigen toilet hebt. De douches op de camping werken ook zeer goed, ruim en schoon.

Goede uitvalsbasis voor Drenthe.

Heerlijk rustig - Prachtige Woodlodge

Ilse
21-6-2017

We waren op zoek naar een slaappek vlak bij Assen en kwamen zo bij de Weyert terecht. We huurden een Woodlodge voor 1 nacht. Wat een superknusse hutjes met alles erop en eraan. We hebben genoten van de rust en het prachtige concert dat de vogels ons gunden.

De ontvangst was warm en hartelijk, onze accommodatie superschoon. Kortom het was geweldig. Een heerlijke mini-break.

Prima plek en groot voor een tent

Cees van Niel
26-5-2017

Nette en vriendelijke ontvangst en een fantastisch rustpunt op onze fietstocht door Nederland.

De beheerder was erg behulpzaam bij de reparatie van 1 van onze fietstassen 👍

Prima camping!

3-5-2017

Ligging aan einde etappe 4 van het Pieterpad, aan de rand van het dorp Rokde, waar leuke eetgelegenheden zijn.

Hartelijke ontvangst en schoon sanitair!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weyert in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weyert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Weyert scoort een 9.03 uit 10 op basis van 88 reviews.