Géén boekingskosten

• 6.9Eetgelegenheden

Meer camping info

101 Reviews over De Weyert

• 6Schadenberg01-07-2021

Mooi en ook praktisch gelegen camping.

Aan te raden als betalen met 50 cent douche muntjes en 20 cent voor emmertje warm afwaswater je niet ergert.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9I. de Voogd14-09-2020

Super !

Afgelopen weekend voor de 3de keer dit jaar op camping de Weyert geweest. Het voelt goed als we er aankomen en gelijk vriendelijk ontvangen worden. Het is een nette camping en nu in de corona tijd wordt er extra aandacht aan veel dingen besteed . Verder een dikke pluim voor het zeer schone sanitair. Petje af dames en diep respect voor jullie dagelijkse inzet. Wij komen zeker weer terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Gerda18-08-2020

Een aanrader, wij komen zeker (weer) terug.

Kamperen in Drenthe doe je hier! Ruime plaatsen, superschool sanitair en gastvrij en klantvriendelijk onthaal. Wij hebben onze tweede camping na bezichtiging geannuleerd en zijn spoorslags terug gegaan naar De Weyert! Rolde blijkt ook nog eens een plaats te zijn waarvoor buien uitwijken of verdampen 😎

• 10fam. Heij14-08-2020

Het is een echt een hele fijne camping, rustig en super schoon sanitair en een zeer vriendelijke eigenaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Jelle Settels12-08-2020

Heel rustige dorpscamping.

Ik had het gevoel dat corona invloed had op de sfeer op De Weyert. Bovenal is dit een prima, rustige plek tegen het dorp aan. Vooral een heel fijne en gastvrije ontvangst. De indruk van de website is dat het een bruisende familiecamping is maar in 2020 was het meer een heel rustige camping. Misschien dat dit in andere jaren anders is. Laatste opmerking: alles is netjes maar begint een tikkeltje gedateerd te raken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Janny19-07-2020

Top camping raad iedereen aan er naar toe te gaan.

Fantastische camping. Toiletgebouw is superschoon. Eigenaar erg behulpzaam. Alles goed geregeld ivm corona. Super bezig, ga zo door!!

• 9Eetgelegenheden
  • 8J. van Neck06-07-2020

Schone camping met schoon sanitair

De camping is ruim opgezet, de kampeerplekken liggen op de voormalige ijsbaan. Ruime plekken met gras, iedere plek heeft een aansluiting voor electra, water en afvoer. Het sanitair is schoon, een minpunt is dat om warm water voor afwassen te hebben je er een munt van €0,20 in moet doen. Niet van deze tijd. Ook de douches werken op €0,50 munten. WiFi is zwak, overdag goed, ‘s avonds slecht. Vriendelijke ontvangst en een behulpzame beheerder.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Anne11-06-2020

Altijd weer een feestje!!

Wij komen al sinds 2014 op deze camping. Telkens voor een paar dagen om te wandelen in het heerlijke Drenthe. De kinderen waren toen 5 en 3 jaar oud en vanaf de eerste dag hebben ze een geweldige tijd gehad op de camping. Het overnachten in een hooiberghut en later ook in een woodlodge is simpelweg heerlijk. Alles bij de hand, heerlijk buiten kunnen zitten en ook met slecht weer genoeg leefruimte met de kinderen. Ook de douches zijn prima, ruim genoeg met kleine kinderen. Niks is de eigenaren te gek, ze staan altijd voor de gasten klaar. Je stapt zo van de camping de natuur in en ook het dorp is op loopafstand. Prachtige wandel- en fietsroutes in de buurt, genoeg cultuur en ook voor kinderen is er heel veel te doen en vooral te beleven. Kortom, niet voor niks dat we al jaren hier komen en we hopen dat nog heel lang te blijven doen!!

• 9Marlon03-08-2019

Fantastisch.

Een super leuke en goede locatie om vakantie te houden, heerlijk gefiets vanuit de camping!! Gastheer/Vrouw hebben op het info bord een aantal knooppunt routes uitgezet. Aardig, voelt je gelijk op je gemak, wij zatten in 1 van de Hooiberghutten met hond, alles aanwezig, compact, goed, gezellig. Dikke duim. Toiletgebouw goed, fijne douches. Gr; uut Lemelerveld.

• 9I.de Voogd14-07-2019

Prima Camping

Net weer terug van camping de Wijert. Het is een nette , schone camping . De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam . Wij waren het opstapje van de caravan vergeten en gelukkig was de eigenaar zo vriendelijk om te zoeken of hij nog een had en ja er stond nog ergens een die wij mochten gebruiken. Wij gaan dit jaar zeker nog weer kamperen bij de Wijert.

Camping De Weyert info

Camping-informatie