Camping De Weyert

Camping De Weyert
8,9

91 reviews over Camping De Weyert in het Nederlands

Samen met mijn dochter overnacht in 1 van de hooiberghutten. Zeer leuke, knusse en nette accomodatie. Ontbijt was ook heerlijk met warme broodjes!

Aanrader

Monique van der Kolk-Mooij
20-8-2018

Wij hadden voor 1 nacht een Woodlodge geboekt en waren zeer aangenaam verrast. Voor een trekkershut is het zeer compleet en erg netjes. Zeker een aanrader. Sanitair op de camping ook keurig verzorgt. Klein minpuntje zijn de muntjes voor het douchen. Zorg dat je er altijd 2 hebt, want ik stond na 2 minuten met sop in mijn haar, terwijl er 6 minuten waren toegezegd. Nogmaals een keurige en rustige camping.

Zeker nog een keer!

Iris de Voogd
15-7-2018

Vrijdag aangekomen en zondag weer vertrokken. Het is een leuke camping met een vriendelijk eigenaar. Mochten zelf een plek kiezen. Schoon sanitair ! Dorp op loopafstand wat ook heerlijk is. Wij gaan zeker nog weer terug!

Fantastisch alles oké.

H.N Geikens sr.
28-6-2018

Een zeer mooie camping, ruime plaatsen.

Rustig en veel mogelijkheden om te fietsen.

Zeer goede sanitaire voorzieningen. En vriendelijke gast heer en vrouw. Dus aan te bevelen.

Als “camping-camperaars” zien wij veel verschillende campings. De één ligt in een mooiere omgeving dan de andere, de volgende is erg gezellig en weer een andere blinkt uit qua sanitair. Bij De Weyert viel ons op, dat het allemaal erg okay is. Het is een bijzonder verzorgde grote camping, die door de indeling niet massaal aandoet. Integendeel, eerder “knus” door de indeling. Voor ons is het “reizen” de hoofdmoot van de vakantie, maar bij De Weyert was het “verblijven” langer dan normaal net zo aangenaam. Dat we hier terug gaan komen, staat voor ons vast.

Een tweede bezoek gaat zeker plaatsvinden

Kees Bruin
9-5-2018

De camping ligt vlak langs de route van het Pieterpad en allerlei prachtige fietsroutes.

Goed ingericht voor campers en kampeerders. Als uitvalsbasis zeer geschikt voor fietsentochten door Drenthe en is gelegen vlak bij het centrum van Rolde en dichtbij busstation van lijn 21 tussen Emmen en Assen.

supper.goed.

H.N.Geikens. sr.
17-3-2018

Je vindt hier ruime comfort plaatsen. Gezellige en vriendelijke gast heer en vrouw. Vanaf de camping kan men prima diverse fietstochten maken, o.a. Knooppunten. De camp: licht op 10 minuten lopen van centrum het dorp Rolde. Waar suppermarkten en div: horeca gelegen heden zijn. Prima fietscamping.

Camping met uitstekend en zeer schoon sanitair. Gunstig gelegen voor diverse fietstochten in de directe en verdere omgeving. Aan de rand van Rolde, dus vlakbij horeca, winkels en supermarkten. Zelf geen gebruik gemaakt van eetgelegenheden, maar volop de regio per fiets verkend.

Prachtige camping

Monique en Henry
23-8-2017

Op deze camping is niets af te dingen. Vriendelijke en hulpvaardige beheerders, prachtige ruime plaatsen, heerlijk schoon sanitair. We zijn hier al een aantal keren geweest en het is altijd goed. Ons aanhangertje mag ook altijd mee, dat is nooit een probleem. Het dorp Rolde is gezellig en knus. Voor meer vertier of grotere winkels sta je zo in Assen. De Weyert is onze favoriete camping!

Geweldige camping, we zaten in een hooiberghut

Fam. Kreijns
5-8-2017

Zeer vriendelijke eigenaren, die niets wilden afraffelen. Tijd voor de gasten, Hooiberghut uitstekend, goede bedden en het mooie is dat je een eigen toilet hebt. De douches op de camping werken ook zeer goed, ruim en schoon.

Goede uitvalsbasis voor Drenthe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weyert in Rolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weyert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.