Géén boekingskosten

Hotel Onder de Linden

NederlandDrentheRoden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Onder de Linden voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 37 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 37 reviews

37 Reviews over Onder de Linden

• 7C..Vermeulen04-09-2021

Restaurant goed,hotel matig

Pluspunten:Goed eten,vriendelijk personeel Hotel:wat verwacht je ervan?

• 10marcella van de kerkhof17-01-2016

het was er fantastisch

als je van wandelen houd zit je hier goed, omgeving is erg mooi, hotel was ook erg goed verzorgd, niks op aan te merken , ook hond vriendelijk, wij waren er met onze pup, zoveel gastvrijheid, we willen nog zeker een keer terug

• 7Paul & Mieke21-10-2013

Zeer klantvriendelijk personeel

Goed hotel. Jonge ploeg, die zeer gemotiveerd en goed bezig is en open staat voor opbouwende kritiek. Zijn druk met renovatie kamers en dat mag ook wel. Ontbijt was in orde en diner hebben we er niet gebruikt. Ligt centraal in directe nabijheid van veel goede restaurants en winkelcentrum. Wij hadden een speciale aanbieding en dan is de prijs/kwaliteitverhouding prima. Elke dag schone handdoeken.

• 9J.Werder19-10-2013

Uitstekende Ligging

Het Hotel ziet er best gezellig uit.Het Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.Niets is teveel.Ook het eten is echt Toppie.Proficiaat aan het Keukenpesoneel.De buurt is ook leuk en gezellig.De Kamers zijn goed schoon en elke dag schone Handdoeken.De Prijs voor alles is best in Orde.Wij hebben ons 4Dagen heel goed vermaakt en hadden het erg naar onze Zin.Gaan zeker weer een keer terug

• 9pieter en marcela10-10-2013

wij hebben erg genoten

Hotel onder de linden is echt wel een aanrader Wij werden erg vriendelijk ontvangen, ook onze hond was meer als welkom Al het personeel is erg klantvriendelijk, altijd een gezellig praatje De prijs is zeker goed naar verhouding, op ontbijt is niks aan te merken Verder was het eten op de kaart ook een aanrader, erg lekker en meer als genoeg

• 3Bart 27-08-2013

Dit nooit meer

Na een verblijf bij Hotel in Assen was dit een enorme afknapper. Met name de hotelvoorzieningen waren bijzonder slecht en soms onveilig. Hotelkamer en omgeving achteringang smerig en niet erg hygienisch. Na kienavond overal peuken rondslingeren b.v. Slechte handdoekenservice (weekend) en magere ontbijtvoorzieningen. Prijs-kwaliteitverhouding compleet zoek.

• 8cor roffel09-08-2013

Prettig Hotel in het puntje van Drenthe.

wij hebben een verrassende ontvangst gekregen in dit rustige dorpse Hotel. Kamers zijn, gezien de prijs, gewoon tot goed. De bediening is zeer klantgericht wat het verblijf aangenaam maakt. Het ontbijt wordt aangeboden in een sfeervolle omgeving(vintage). Het aanbod is voldoende en wordt op een prettige manier geserveerd. Ruim voorzien van koffie/thee en naar wens een gekookt of gebakken ei. Vanwege het zomerse weer konden we uitgebreid gebruik maken van een ruim en gezellig terras. Kortom zeer aan te bevelen voor een kort of langer verblijf.

• 9Tineke07-08-2013

Goed Hotel met zeer vriendelijk personeel.

Hotel onder de Linden in Roden ligt centraal in het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. We waren vrij om te bepalen hoe laat de aankomst tijd was. Op de dag van aankomst was het heel erg warm en konden daardoor s'morgens al op tijd vertrekken. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen met een koffie of ander drinken. Het eten was goed en je kan zowel binnen als op het terras prima zitten, mooie locatie. De slaapkamers zijn in een wat oudere staat, maar deze worden de komende periodeopgeknapt.

• 9g.bot07-08-2013

gezellige plek

Het is een gezellig hotel met een gezellig terras. De mensen die daar werken zijn uiterst vriendelijk. Wat wij ook heel leuk en knus vonden. Het ontbijt in de kroeg zelf Er werd een mooi buffet gemaakt De sfeer was heel gemoedelijk. Wij hebben een echt leuk verblijf gehad.

• 9johan123406-08-2013

Omgeving + Hotel = Genieten!

heerlijk genoten van de relaxte sfeer met super bediening, ontbijt was heerlijk met veel variatie in de broodjes en heerlijke koffie. heb er 1 woord voor : genieten

Hotel Onder de Linden info

• AirconditioningNiet beschikbaar