22 reviews over Camping Dorado in het Nederlands

Mooi, netjes en duurzaam!!

Familie Hassink
29-7-2018

Kleinschalige, prettige camping met veel groen. Zeer vriendelijke eigenaren met hart voor duurzaamheid: afval scheiden, regenwater door toilet. Nette toiletgebouwen, erg fijn. Alles met veel aandacht.

Schitterende locatie, uitstekende voorzieningen.

Roeli
16-7-2018

Prachtige stille camping gelegen tegenover bossen,maar nog geen 10 minuten lopen naar het dorp Rodenmet vele voorzieningen en busroutes naar Asen en Groningen. Wandel en fietsparadijs,maar ook niet ver van rijk cultureel leven. Rustige atmosfeer met bungalows die van alle gemakken zijn voorzien,sommige toegankelijk voor rolstoelen. Verschillende ruime velden voor caravans en tenten. Wasruimtes,ook met wasmachine,droogtrommel en centrifuge. Er is een ruime gemeenschapsruimte met open haard en bibliotheek. Hartelijke eigenaars/ gastfamilie, bijzonder attent,maar of respectvol wat privacy betreft. Wij komen hier al jaren en zonder uitzondering is het hieR altijd buitengewoon voortreffelijk!

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuke, rustige en sfeervolle camping!

Jorn
      13-8-2017

Erg leuke, rustige en sfeervolle camping met prachtig ruime plekken. Veel te zien en te doen in de omgeving: fietsen, wandelen en niet te vergeten Groningen om de hoek. Kortom zeer fijne plek om lekker te vertoeven!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Ongelooflijk mooie camping in een prachtig gebied!

Els en Sjouke Sytema
      8-5-2017

Camping Dorado is voor ons een topper! De eigenaren zijn supervriendelijk. Het sanitair is fantastisch schoon. Vanaf de camping ben je zo in Roden en zo in de natuur. Je kunt er mooie fietstochten maken en als het regent zijn er bijzondere musea te bezoeken in bijvoorbeeld Groningen, Assen of Eelde.

Gereisd Met partner in april 2017

Geweldig,

Ton voor den Dag.
      5-10-2016

Camping van de vrijheid, mooi gelegen, gezellige en vriendelijke beheerders. heerlijk om te fietsen, ik zelf kom uit Belgie en dan zijn de fiets mogelijkheden een verademing, zowel op de koersfiets een gewone fiets of eenE-bike, de fietspaden zijn zeer goed te berijden de bewegwijzering is zeer goed met zowel paddenstoelen, richtingaanwijzers als knoop punten route,s.en het afwisselende landschap is bijzonder divers, zowel bebost als open velden, geen moment van eentonigheid. voor iedereen die fietst is dit een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende plek en vriendelijke eigenaren.

Nel
      10-9-2016

Kleinschalige camping met zes zomerhuisjes. Prima ligging op korte afstand van het centrum van Roden. Heel veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Ook leuke musea in de buurt.

Camping Dorado is een fijne plek om te verblijven!

familie Posthuma
      17-8-2016

Wij kampeerden twee weken op een prachtig plekje, met uitzicht over een weiland. Op een avond wel een kwartier zitten kijken naar een ree die daar rustig aan het grazen was. Niet alleen het dorp en het bos zijn op loop-afstand, ook een leuke kinderboerderij waar je gratis naar toe kunt (maar ook iets kunt gebruiken op een gezellig terras) en een hunebed! Oké, het is wel een flinke wandeling, maar heel mooi! Roden is bovendien een leuke plek om wat te winkelen en te bekijken (landgoed Mensinge, speelgoedmuseum, kerk). De camping is fraai aangelegd, een beetje park-achtig. Schoon sanitair, tochtvrije douches en een heel complete (spellen, informatie, open haard) en grote recreatieruimte. De eigenaren zijn heel vriendelijk en organiseerden spontaan een aantal gezellige dingen voor de gasten. We hebben twee avonden heerlijk bij een kampvuur gezeten en ook broodjes gebakken met de kinderen. Onze tienerdochters zijn erg creatief en Sjoeke ook, dus dat klikte! 'Wol kaarden' was iets dat we nog niet eerder hadden gedaan...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super!

aj van Vemde
      12-6-2016

Mooie kleine camping op loop afstand van het dorp. je kan direct vanaf de camping het bos in. super mooie plekjes. Wij komen hier zeker terug.

Heerlijk ruime en comfortabele bungalow

Jacob Wiersma
      29-12-2015

We spendeerden 4 nachten rond de kerst in bungalow de fazant en hadden het hier heerlijk. Prima uitvalsbasis voor familiebezoek in het Noorden, uitrusten en wandelen in het bos, Ruime bungalow met vloerverwarming en veel hout. Scandinavische look en feel. Daarnaast ook een gezellige recreatieruimte met een grote open haard! Aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Heerlijk!

Elly
      15-8-2015

Een vakantiehuisje zoals je het wenst! Schoon, goede inventaris en een fantastische ligging. Omgeving is vooral voor fiets- en wandelliefhebbers. Roden en ook de omliggende dorpen hebben een prettige sfeer. Ook de campingplaatsen op Dorado zijn mooi. Ruim en omgeven met prachtig groen. Wij willen hier graag nog eens naar terug!

Gereisd Met partner in augustus 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dorado in Roden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.