Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zulthe

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Zulthe voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De Zulthe

• 10Sjef en Stef11-06-2014

Waar dromen waar worden.

Deze plek is een ode aan doe moeder van alle dichters en het huis ademt de geschiedenis uit, terwijl de gast alles mag inademen en meenemen tijdens het verblijf. De gastvrouw Tiny geeft je het gevoel thuis te zijn en alles in ere te houden wat dit huis en deze plek heeft meegemaakt; van herstellingsoord, woonhuis van Maria tot bed en breakfast. Wij voelde ons welkom en onze hond wilde niet meer weg. De inspiratie was groot en de liefde van de eigenaren voor wat zij doen groot. Dank jullie wel.

Ik wilde dat U nog langzamer leefde. Dan had ik U hier op deze prachtige dag een handvol bewondering willen geven. De oude wijze, grijze vrouw. Beschreven door en in het leven. Het is een gift dat dit huis U voor altijd bij de mensen die hier mogen verblijven, voort doet leven. © Sjef

• 10ReijgersLaan14-10-2013

Uitmuntend

Nu drie keer geweest en telkens helemaal goed. Mooi gelegen met direct het bos in wandelen achter het huis, maar ook om tochtjes te maken (fiets en auto). En een bijzonder huis met geschiedenis, zeker voor liefhebbers van gedichten.

• 10Frans van Halen31-07-2013

Prachtige locatie en heerlijk ontbijt

Vanwege mijn werk samen met een collega op deze prachtige natuurlijke plek één nacht doorgebracht. Wij werden zeer gastvrij door de vriendelijke gastvrouw ontvangen. Net alsof ik thuiskwam. Heerlijk uitgebreid ontbijt gehad met verse producten. Badkamer zag er erg luxe uit en de kamer was lekker ruim. Tot slot was de beschikbaarheid van gratis WiFi erg prettig.

• 9Marianne en Piet25-01-2010

Een ideale plek met zeer luxe badkamer!

Een zeer gastvrije gastvrouw, die aan alle kleinigheden denkt. De badkamer is een vakantie op zich! Wilt u hier als enige gasten van genieten? De B&B heeft twee ruime kamers, maar tegen toeslag is het mogelijk dat de tweede kamer niet verhuurd wordt, zodat u de enige gast bent die van deze luxe badkamer kan genieten! Wij waren hier twee dagen ivm onze stand op de Vrijbuiter beurs en voelden ons 's avonds op vakantie. Uit eten? Het Balkanrestaurant in Roden is nog net zo goed als vorig jaar!

Bed & Breakfast De Zulthe info

Soort hotel