Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide
9,3

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig genoten

Fam. Hoek
21-7-2018

Een geweldige week gehad in het groepshuis. Uitzonderlijk schoon, een geweldige tuin met genoeg speelattributen voor kinderen van alle leeftijden. Echt een aanrader voor een vakantie met de familie of vrienden. Één tipje... Een extra parasol zou bij zeer zonnig weer geen overbodige luxe zijn.

Geweldige accommodatie.

Fam. Van den Bergh
19-7-2018

Geweldige accommodatie voor (groot)ouders en (klein) kinderen. Alles aanwezig zowel binnen als buiten om zich prima te vermaken. Vooral skelterbaan was een groot succes.

Geen betere plek denkbaar voor een groepsfeest.

Hein Vader
19-7-2018

Voor het vieren van een bijzonder (familie)moment is deze groeps-accommodatie absoluut top. Wij vierden ons 50-jarig huwelijksfeest met alle kinderen, schoonkinderen en kleinkinderen. De accommodatie biedt zeer ruime slaap (elke slaapkamer een eigen badkamer), woon, kook en speel mogelijkheden voor alle leeftijden (van 76, opa tot 4, kleinzoon) en ligt op een groot terrein, dat geheel privé voor de gastengroep beschikbaar is. Inrichting en faciliteiten zijn volledig op een groep met zo'n groot leeftijdsverschil bepaald. In de tuin trampoline, tafeltennistafel, speelhuisjes, schommels, een voetbalveldje en een (met groot enthousiasme gebruikt door de kinderen) groot aantal skelters om op een speciaal aangelegde skelterbaan rond te racen. Voor de 'oudjes' een fraai overdekt terras. Voor de hobby koks een volledig, bubbel uitgeruste keuken. Wie wenst nog meer? Opa's in Nederland, als er wat speciaals te vieren valt moet je in Pesse zijn.

Fantastisch!!!

Ineke Kruisinga
9-7-2018

Dat je alleen handoeken mee hoeft te nemen

Alles aanwezig super weekend!!

Feest voor de jongens met al die skelters!!

Fantastisch !!

Fam koops
15-1-2018

Huis is mooi, netjes, zeer ruim. Mooie slaapkamers met eigen badkamer.Ruime keuken voorzien van alle gemakken. Speelkamers voor de kinderen. Buiten ook volop speelgelegenheid voor kinderen. Groot terras (bij goed weer).Een echte aanrader!!!

Mooie complete locatie

H.M.
16-12-2017

- aparte kamers met eigen badkamer

- speelkamer

- grote keuken

- buiten spelen groot genot voor de kids

- de binnenkant kan wel even een fris likje verf gebruiken

Magistraal

Familie in't Veld
1-12-2017

Dit huis heeft alles wat een verblijf tot een nooit te vergeten ervaring maakt. Voor de kinderen is er zoveel te beleven, van skelters tot play station. Het huis is ruim, het huis is schoon. Wij kunnen werkelijk niets verzinnen wat anders zou kunnen, het is echt magistraal.

Het was een prachtig weekend.

Familie Woltjer
30-11-2017

De hele accommodatie was voor ons heel goed. Alle kamers een toilet en douche; moderne keuken; living met grote lange tafels; een speelkamer voor de kleintjes: alles tip top in orde en buiten veel ruimte voor ontspanning.

Heel mooie ruime woning. Zeer smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook het feit dat iedere kamer een eigen badkamer + toilet heeft vonden wij erg prettig.

De speelkamers met overvloed aan speelgoed vonden de kinderen geweldig, zo ook de grote tuin met veel speel / sport mogelijkheden. Echt een aanrader!!

Ook de gourmet was goed verzorgd.

Enige minpuntje is dat je niet snel even naar 't dorp loopt maar dat hebben wij niet also probleem ervaren. Je zit ong 5 min rijden van Hoogeveen met erg leuk centrum!

Topweekend!

Familie Neve-Kuijper
28-11-2017

Wat een heerlijk weekend hebben wij (12 volwassenen en 8 kinderen) gehad, we hebben genoten van het huis.

Er is door de eigenaar heel goed nagedacht over de inrichting, alles was er, heel en schoon. De aangepaste badkamer is door onze 86-jarige helemaal goedgekeurd. De skelters, de tafeltennistafel en het vele speelgoed is door onze 8 kleinkinderen (van 0 - 7 jaar) heel enthousiast gebruikt, ze waren niet te stoppen.

De keuken is zeer praktisch, ruim, en heel fijn om in te werken.

Kortom, het was een Top Weekend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.