9,4

Weer vandaag4°-3°

15 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide in het Nederlands

Fantastisch !!

Fam koops, 15-1-2018

Huis is mooi, netjes, zeer ruim. Mooie slaapkamers met eigen badkamer.Ruime keuken voorzien van alle gemakken. Speelkamers voor de kinderen. Buiten ook volop speelgelegenheid voor kinderen. Groot terras (bij goed weer).Een echte aanrader!!!

Mooie complete locatie

H.M., 16-12-2017

- aparte kamers met eigen badkamer

- speelkamer

- grote keuken

- buiten spelen groot genot voor de kids

- de binnenkant kan wel even een fris likje verf gebruiken

Magistraal

Familie in't Veld, 1-12-2017

Dit huis heeft alles wat een verblijf tot een nooit te vergeten ervaring maakt. Voor de kinderen is er zoveel te beleven, van skelters tot play station. Het huis is ruim, het huis is schoon. Wij kunnen werkelijk niets verzinnen wat anders zou kunnen, het is echt magistraal.

Het was een prachtig weekend.

Familie Woltjer, 30-11-2017

De hele accommodatie was voor ons heel goed. Alle kamers een toilet en douche; moderne keuken; living met grote lange tafels; een speelkamer voor de kleintjes: alles tip top in orde en buiten veel ruimte voor ontspanning.

Heel mooie ruime woning. Zeer smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook het feit dat iedere kamer een eigen badkamer + toilet heeft vonden wij erg prettig.

De speelkamers met overvloed aan speelgoed vonden de kinderen geweldig, zo ook de grote tuin met veel speel / sport mogelijkheden. Echt een aanrader!!

Ook de gourmet was goed verzorgd.

Enige minpuntje is dat je niet snel even naar 't dorp loopt maar dat hebben wij niet also probleem ervaren. Je zit ong 5 min rijden van Hoogeveen met erg leuk centrum!

Topweekend!

Familie Neve-Kuijper, 28-11-2017

Wat een heerlijk weekend hebben wij (12 volwassenen en 8 kinderen) gehad, we hebben genoten van het huis.

Er is door de eigenaar heel goed nagedacht over de inrichting, alles was er, heel en schoon. De aangepaste badkamer is door onze 86-jarige helemaal goedgekeurd. De skelters, de tafeltennistafel en het vele speelgoed is door onze 8 kleinkinderen (van 0 - 7 jaar) heel enthousiast gebruikt, ze waren niet te stoppen.

De keuken is zeer praktisch, ruim, en heel fijn om in te werken.

Kortom, het was een Top Weekend!

Het was heerlijk ontspannend en geslaagd,geweldig

Familie Nijhof, 29-9-2017

Aan alles in huis is gedacht,iedereen kan zich vermaken,jong en oud.Geen minpuntjes.Alles tip-top aantrekkelijk.

Fantastisch!!

Heleen., 13-7-2017

Voor de derde keer zijn wij naar de Oosterweide geweest. Opnieuw hebben wij genoten van deze schone, moderne, ruime groepsaccommodatie. De 11 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 14 jaar hebben wij amper 'gezien'. Ze hadden het veel te druk met voetballen, de skelters, gamen en gewoon lekker spelen. Voor ons zijn er geen minpuntjes! Een extra pluspunt vinden we de opgemaakte bedden.

Fantastische lokatie vooral met kleine kinderen.

familie van Egmond - Kuneman, 13-7-2017

Elke kamer eigen badkamer. De opgemaakte bedden als je aan komt. De heerlijke afgesloten tuin met diverse skelters en speelgoed voor de kinderen. Apart volleybal en voetbalveld. De huiskamer is gezellig . De keuken fantastisch. En een aparte speelkamer en gameroom voor de kinderen.Het prachtige grote terras met voldoende stoelen. Het is er heerlijk verblijven en hebben voor volgend jaar geboekt. De vijfde keer inmiddels. Dicht bij Hoogeveen voor de boodschappen. Ook in het dorp zijn winkel mogelijkheden.

Een fantastische locatie in een mooie omgeving.

Tineke de Vries, 11-7-2017

Zowel voor volwassenen als kinderen een aanrader. Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen, skelters aanwezig en een geweldig parcours.

Het huis is riant , je kunt lekker buiten zitten. Zelfs een volley bal veld aanwezig en tafeltennis tafel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oosterweide scoort een 9.35 uit 10 op basis van 15 reviews.