Camping De Oosterweide

CampingWeer vandaag25°15°
Camping De Oosterweide
8,7

31 reviews over Camping De Oosterweide in het Nederlands

Heerlijk rustig met veel mogelijkheden in de omgev

Eric en Claudia
20-7-2018

Heerlijk gekampeerd. 3 maanden op de Oosterweide geweest. Prachtige grote plekken. Je zit niet op elkaars lip. Prima sanitair, al jaren Gender neutraal. Internet kan beter, maar dat wordt aan gewerkt. Glasvezel is in aantocht. Kleine kinderspeelplaaten trampoline.

Héél mooi

Janny
4-6-2018

Het is een mooie camping met hele ruime plaatsen en lekker rustig

Prachtig parkachtige, verrassende plekken.

Take van der Velde
28-9-2017

Kan niet bedenken wat hier niet goed is.

Mooie kleine camping met hele grote plaatsen .

Hermien Hoedjes
25-8-2017

Prima voorzieningen op de camping speeltuin voor kleine kinderen

Mooie omgeving om te fietsen.

Zeer nette camping

R.Jagt
15-8-2017

Zeer nette camping met ruime goed onderhouden kampeerplaatsen. Toilet gebouw wat iedere dag schoongemaakt wordt. Vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader als je van rust en ruimte houd. Wij zijn hier nu 3 keer geweest en komen hier zeker terug.

Echt een aanrader!!

Marjolein
30-7-2017

Camping heeft prachtige grote plekken en is goed onderhouden. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Aardige beheerders die erg behulpzaam zijn. Onze kinderen vonden het er geweldig. We hebben leuke dingen in de omgeving gedaan en ons prima vermaakt.

Prachtige camping Uitermate geschikt voor 55+

Frederik
27-7-2017

Mooi aangelegde camping met zeer mooie ruime plekken.Bijzonder geschikt 55+ en voor langere verblijfsperiode. Ligt direct aan fietsknooppuntenroutes. Het sanitair is schoon en netjes en wordt elke dag schoon gemaakt.Een aanrader voor wie houdt van rust en ruimte in een prachtige omgeving,waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen of in alle rust een boek wil lezen.

Hele mooie rustige camping,hele ruime plekken

Fam.Dusseljee
24-7-2017

Alles heel schoon en netjes,vooral sanitair ,terrein ook goed onderhouden,prachtige gazons....

Vriendelijke beheerder !!

En vooral zeer ruime plekken,zelden zo ruim gezien..

Heerlijk rustig door de grote kavels.

Barbara
29-6-2017

Prima sanitair.

Wat extra verlichting is niet overbodig als je verder van het sanitairgebouw af staat.

Erg ruime plaatsen.

Rustig gelegen langs fietsknooppunten.

Prima schoongehouden sanitaire voorzieningen.

Supermarkt in het dorp, anders Hoogeveen dicht bij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterweide in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oosterweide scoort een 8.74 uit 10 op basis van 31 reviews.