Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde

Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde
7,8

27 tips over Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde

Ria, 8-6-2017
Groninger museum is prachtig! En om de stad zelf te bekijken is de hofjeswandeling ook erg leuk om te doen.
Irene , 13-7-2014
Haren is een leuk dorp met hele mooie winkeltjes.
Irene , 13-7-2014

Haren is een leuk dorp met mooie kleine winkeltjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Familiehotel Paterswolde voor je op een rij gezet:

Hans, 24-5-2014

Je kunt er mooi fietsen. Mooie natuur / schitterend het Paterswolde meer, en dicht bij de stad Groningen.

Dus voor ieder wat wils..

Klaas, 18-5-2014
Ga eten bij Da Gianni in Paterswolde. Het zal je niet berouwen.
Jennie Hofman, 8-4-2014

Je hebt hier de bushalte voor de deur en je bent dan zo in Groningen, wat we dus ook gedaan hebben.

Verder kan je er goed fietsen en je bent dan ook zo in Haren een gezellig plaatsje waar je lekker even op het terras kunt zitten.

D, 7-4-2014
als je van een fijne sauna, stoombad houdt waar je niet per se in badkleding hoeft is dit een ideale optie; er is hiervoor een apart gedeellte; in zwembad natuurlijk wel met badkleding
Katinca, 22-3-2014
Bezoek aan Groningen, een tocht over het meer, of een fietstocht in de omgeving. Kortom, genoeg leuke dingen te doen, om je weekend te doen slagen.
Betty Sta van Uiter, 13-3-2014
De bus stopt voor de deur; je bent in 20 minuten in Groningen. Prachtige omgeving om te fietsen of wandelen
J Koolhoven, 12-3-2014
Ideaal voor een bezoek aan de Stad groningen